قالیشویی جنوب تهران،قالیشویی باقرشهر،قالیشویی کهریزک،قالیشویی در جنوب تهران

 

قالیشویی جنوب تهران یکی از شعب قالیشویی توحید  که یکی از حرفه‌ای‌ترین قالیشویی‌های است که در تهران شعبه‌های بسیاری دارد. این مجموعه با ارائه خدمات حرفه‌ای خود به مشتریان خود از گذشته تا کنون، توانسته تا در میان مشتریان از اعتبار بالای برخوردار شود. کیفیت خدمات، قیمت مناسب و ارائه ضمانت نامه از ویژگی‌های این مجموعه است. اگر قصد دارید تا در محدوده زندگی خود در بخش جنوبی تهران، قالیشویی معتبری پیدا کنید، با ما همراه شوید تا با خدمات قالی و فرش مجموعه توحید آشنا شوید.

 

قالیشویی جنوب تهران

چرا باید قالیشویی توحید را انتخاب کنید؟

  1. تجربه و تخصص: تیم ما از افرادی با سال ‌ها تجربه در زمینه شستشوی قالی استفاده می ‌کند. این تخصص به ما این امکان را می‌ دهد که با دقت، قالی‌ های شما را تمیز کنیم.
  2. تجهیزات حرفه ‌ای: ما در قالیشویی توحید از تجهیزات پیشرفته و حرفه ‌ای برای شستشوی قالی‌ ها استفاده می ‌کنیم. این تجهیزات باعث می ‌شود که قالی ‌های شما بهترین مراقبت را دریافت کنند و درخشان و تمیز شوند.
  3. محافظت از رنگ و بافت: ما در هنگام شستشوی قالی ‌ها دقت ویژه ‌ای به حفظ رنگ و بافت آنها داریم. همچنین از مواد شوینده با کیفیت و مطابق با نیازهای قالی ‌ شما استفاده می‌ کنیم.
  4. خدمات تخصصی: علاوه بر شستشو، ما خدمات تخصصی دیگری همچون ترمیم و رفو قالی، ضدعفونی قالی، شستشوی مبل و موکت و… را نیز ارائه می‌ دهیم. این خدمات باعث می ‌شوند که قالی‌ های شما در شرایط بهتری باقی بمانند.
  5. تحویل به موقع: ما به تحویل به موقع قالی های شما اهمیت می‌دهیم و تلاش می ‌کنیم که قالی ‌هایتان در کوتاه ‌ترین زمان ممکن به شما بازگردانده شوند.
  6. قیمت منصفانه: ما با قیمت‌ های منصفانه و رقابتی خدمات خود را ارائه می ‌دهیم تا شما بتوانید به راحتی خدمات ما را انتخاب کنید.

با انتخاب قالیشویی توحید، به شما تضمین می‌ دهیم که قالی ‌هایتان بهترین مراقبت را دریافت می‌ کنند و درخشان و تمیز می ‌شوند. به ما اعتماد کنید و با ما تجربه خدمات عالی را کسب کنید.

قالیشویی توحید، بهترین گزینه برای شما!

محدوده جنوب تهران کجاست؟

محدوده جنوب شهر تهران شامل منطقه 20 شهرداری تهران است. این محدوده تهران شامل محلات سرتخت، حمزه آباد، صفائیه، منصوریه، دیلمان، نظامی، شهادت، علائین، جوانمرد، کهریزک، غیوری، بهشتی، ظهیر آباد، ۱۳آبان، فیروزآبادی، ولی آباد، دولت اباد، نفر آباد، امین آباد، عباس آباد و تقی آباد می باشد.

منطقه 20 تهران را می توان جنوبی ترین بخش تهران دانست. این محدوده که قدمتی معادل با چند هزار سال دارد، مساحتی حدود 178 کیلومتر مربع از تهران را شامل می شود.

اگرچه در گذشته جنوب شهر معمولا به محلات قدیمی با امکانات کمتر اطلاق می شد اما امروزه با توجه به گستردگی سکونت در این محلات، شهرداری تهران سیستم حمل و نقل عمومی مناسبی را برای مناطق جنوبی تهران فراهم نموده است. دسترسی آسان و راحت به جنوبی ترین بخش پایتخت باعث شده تا امروزه این محلات نیز همچون سایر قسمت های تهران از بافتی نیمه مدرن با امکانات نسبتا زیادی برخوردار باشند.

منطقه 20 شهرداری تهران که به طور کلی به عنوان جنوب تهران نیز شناخته می شود، از اطراف به جاده ها و محلات زیر محدود می شود:

  • از شمال به مناطق 15، 16 و 19 شهرداری تهران
  • از جنوب به جاده قم و جاده ورامین
  • از شرق به آرامگاه بی بی شهربانو
  • از غرب به آزاردراه تهران- قم

محدوده جنوب شهر تهران کجاست؟ چطور به محدوده جنوب تهران برویم

نحوه دسترسی به جنوب تهران و قالیشویی جنوب تهران

خوشبختانه امروزه دسترسی به مناطق جنوب شهر تهران همچون سایر نواحی پایتخت، بسیار آسان است. وجود بزرگراه ها و خیابان های اصلی و مهم و همچنین ایستگاه های تاکسیرانی و اتوبوسرانی به انضمام خطوط مترو دسترسی به این محلات پایین شهر تهران را آسان نموده است.

دسترسی به جنوب تهران به خودروی شخصی: برای رفتن به محلات جنوب شهر تهران می توانید از طریق بزرگراه آزادگان یا بزرگراه امام علی اقدام کنید.

دسترسی به جنوب تهران با مترو: برای رفتن به جنوب تهران با مترو نیز می توانید از خط 1 مترو تهران استفاده کنید. خط 1 مترو پایتخت ایستگاه های متعددی در جنوب تهران دارد که شامل ایستگاه های علی‌آباد، جوانمرد قصاب، شهرری، پالایشگاه، شاهد- باقرشهر، ایستگاه متروی حرم امام خمینی و کهریزک می باشد.

دسترسی به جنوب تهران با اتوبوس: برای رفتن به جنوب تهران با اتوبوس های تندرو می توانید از خط 4 اتوبوسرانی تهران استفاده کنید.

دسترسی به جنوب تهران با تاکسی: ایستگاه های تاکسیرانی متعددی نیز در سطح شهر تهران به مقصد محله های مختلف جنوب تهران وجود دارند که شما را به راحتی به این محدوده می رسانند.

مراکز خرید و اماکن مهم جنوب شهر تهران

برخلاف تصور ما که شاید فکر کنیم جنوب شهر جاذبه های کمتری دارد، جنوب شهر تهران نیز همچون سایر مناطق، جاذبه های تفریحی زیادی همچون پارک، سینما، مراکز خرید، مراکز ورزشی، رستوران، کافه و … دارد.

1.بوستان جهان آرا

بوستان جهان آرا در جنوب شهر تهران

بوستان جهان آرا در محله جوانمرد قصاب در منطقه 20 شهر تهران واقع است. این بوستان بزرگ تهران در مساحتی بالغ بر 70 هزار متر مربع در جنوب شهر تهران احداث شده است. در این بوستان جنوب شهر تهران می توان وسایل ورزش و بدنسازی، مسیر پیاده روی و فضایی برای استراحت پیدا نمود. از جمله امکانات این بوستان می توان به آلاچیق، وسایل بدنسازی و زمین بازی کودکان اشاره کرد. این پارک با پوشش گیاهی درختان، درختچه ها و گیاهان رونده که دارد، به خوبی با مشکل کم آبی در این منطقه سازگار شده است.

2. مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم

این مجموعه ورزشی در خیابان فدائیان اسلام منطقه 20 شهرداری تهران واقع شده است. این مجموعه ورزشی جنوب تهران مساحتی بالغ بر 5 هکتار زمین دارد که زیربنای آن حدود 25000 متر می باشد. از جمله ویژگی های خاص این ورزشگاه ویژه جانبازان و معلولین می توان به پیست ویلچررانی باشگاه قمربنی هاشم که در پشت بام ساختمان وجود دارد، اشاره کرد. این مجموعه در 8 طبقه احداث شده است. فضاهای ورزشی و فرهنگی مختلفی در طبقات مختلف این مجموعه وجود دارد که از جمله فضاهای فرهنگی می توان به سالن آمفی تئاتر مجموعه اشاره کرد. همچنین استخر، سونا، جکوزی، گلبال نابینایان، هیدروتراپی، سالن ماساژ، سالن والیبال نشسته، زمین چمن بزرگ و کوچک، سالن فوتسال، سالن بسکتبال، سالن تیراندازی، سالن اسلحه بازی و تپانچه، سالن بدنسازی مخصوص جانبازان و معلولین و سالن شطرنج از جمله فضاهای ورزشی این مجموعه است.

3.بوستان ماهور

این بوستان در محله دولت آباد تهران واقع شده و یکی دیگر از بوستان های بزرگ جنوب پایتخت است. این بوستان نیز در منطقه 20 شهرداری تهران واقع شده است.

4.کافه رستوران سنتی باران

این کافه رستوران با فضایی آرام و لاکچری علاوه بر سفره خانه سنتی سبک عربی دارای کافی شاپ با انواع دمنوش و همچنین رستوران با غذاهای سنتی و ایرانی است. این کافه در خیابان دولت آباد واقع شده است. همچنین از جمله ویژگی های این کافه رستوران سنتی می توان به موسیقی زنده اشاره کرد.

5.چشمه علی

چشمه علی یکی از مکان های تاریخی و دیدنی منطقه 20 تهران بزرگ است. قدمت این مکان به حدود ۸۰۰۰ سال پیش باز می‌گردد. این چشمه از زیر صخره ای بزرگ خارج شده و به سمت جنوب و جنوب شرق جریان تهران دارد. علاوه بر محوطه تاریخی این چشمه که در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است، خود این چشمه نیز در سال ۱۳۱۳ در فهرست آثار طبیعی ایران به ثبت رسیده است.

6.بوستان گلمهر

پارک گلمهر یکی دیگر از بوستان های منطقه 20 شهرداری تهران است. این پارک جنوب تهران در محله شهادت واقع شده و با وجود گستردگی و امکانات مناسبی که دارد، به عنوان یکی از بوستان های خوب جنوب شهر تهران شناخته می شود.

 

 قالیشویی معتبر جنوب تهران

 

 

 قالیشویی معتبر جنوب تهران

یافتن مکانی معتبر در محدوده زندگی که بتوانیم با خیال راحت فرش و قالی‌های خود را برای شستشو به آن‌ها بسپاریم، دغدغه بسیاری از خانواده است. فاصله زمانی و مکانی می تواند در هزینه‌ها و همچنین در زمان بندی تحویل فرش تاثیری بگذارد. ترجیح ما آن است که در محدود زندگی خود محلی را پیدا کرده و با خدمات آن آشنا شویم.

مجموعه قالیشویی توحید با چندین سال تجربه در زمینه شستشوی فرش، مبلمان و موکت در مناطق مختلفی از تهران شعبه دارد. در نتیجه هر کجای تهران باشید می توانید به یک قالیشویی معتبر در جنوب تهران دسترسی داشته باشید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با قالیشویی توحید شعبه جنوب تهران آشنا کرده و خدمات آن را برشماریم.
قالیشویی توحید با ارائه خدمات مختلف خود در جنوب تهران در بخش‌های مختلفی شعبه دارد. از جمله:
قالیشویی شهر ری
• قالیشویی باقرشهر
• قالیشویی کهریزک

تعرفه خدمات در قالیشویی جنوب تهران

برای انتخاب یک قالیشویی خوب پس از آشنایی با خدمات ارائه شده توسط آن مجموعه نیازمند آشنایی با تعرفه های آن اهمیت زیادی دارد.

تعرفه ارائه شده توسط قالیشویی های معتبر بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعیین می شود. نکته قابل توجه در تعرفه های قالیشویی توحید این است که در طول سال ثابت است و تنها یک بار در سال تغییر می کند و همانطور که گفتیم بر اساس تعرفه تعیین شده اتحادیه می باشد. اما این مجموعه همواره برای مشتریان خود تخفیفات ویژه ای را در نظر دارد و همیشه در این مجموعه جشنواره تخفیفات وجود دارد.

شما می توانید با ثبت سفارش خود به صورت آنلاین و از طریق وب سایت این قالیشویی و یا با قرار گرفتن در باشگاه مشتریان این مجموعه از تخفیفات خاص قالیشویی توحید بهره مند شوید.

پس چنانچه به دنبال یک مجموعه معتبر با کمترین قیمت هستید فرصت را از دست ندهید و همین حالا سفارش خود را ثبت نمایید.

تماس با قالیشویی جنوب تهران

قالیشویی باقرشهر

قالیشویی باقرشهر که یکی از شعبات مجموعه توحید می باشد که باقر شهر یکی از بخش های شهرری میباشد. قالیشویی توحید در تمامی شعب خود ازجمله قالیشویی جنوب تهران آخرین دستگاه‌های تخصصی شستشوی فرش و خشکشویی مبلمان بهره می برد. این دستگاه‌ها مجهز به کنترل میزان شستشو هستند و در درجه‌ای قرار می گیرند تا کمترین آسیبی به تار و پود فرش وارد نشود. آبکشی فرش‌ها نیز به روشی کاملا مدرن و با رعایت مسائل بهداشتی و اسلامی انجام می شوند. سپس، فرش‌های در فضایی مخصوص خشک شدن، به دور از نور آفتاب قرار می گیرند.

مراحل پاکسازی فرش به طور کل:

• تحویل از مشتری
• بررسی نوع فرش
• رفو گری، تثبیت رنگ، ترمیم
• خاک گیری فرش
• لکه برداری
• شستشوی فرش با دستگاه‌های اتوماتیک
• آبکشی کاملا اسلامی
• مرحله گرما دهی و خشک کردن
می توانید با مراجعه به وب سایت مجموعه توحید از نحوه شستشوی فرش، تفاوت و مزیت‌های شیوه‌های مدرن نسبت به شیوه‌های سنتی آشنا شوید. همچنین می توانید تلفن‌های تماس با هر کدام از شعب قالیشویی شهر ری، باقرشهر و کهریزک را از وب سایت دریافت کنید. آیا سوالی در مورد فرش یا مبلمان خود دارید؟ می توانید از گروه بر خط مجموعه توحید بپرسید! حتی قبل از ارسال و ثبت درخواست می توانیند مشاوره دریافت کنید.

قالیشویی کهریزک

قالیشویی کهریزک که یکی از شعب کارخانه قالیشویی توحید می باشد که کهریزک جزء یکی از بخش های شهرری می باشد .قالیشویی جنوب تهران که یکی از شعب قالیشویی توحید می باشدکه جزء اولین قالیشویی های جنوب شهر تهران می باشد که هم اکنون کارخانه قالیشویی توحیدخدماتی از جمله: قالیشویی، قالی شویی، رفوگری، لکه برداری، دواشویی، دارکشی و پرداخت، خشکشویی مبلمان و موکت شویی، فرش، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب، پتو و ملحفه و پشتی را در مناطق مختلف تهران (شمال تهران ، غرب تهران و شرق تهران )  از جمله جنوب  استان تهران  ارائه می دهد.

 

منطقه تلفن
شهرری 55909143
یافت آباد 66881581
جوادیه 33534617
شمشیری 66881581
مهرآباد 66881581
فلاح 66881581
بلوارابوذر 66881581
آذری 66881581
بریانک 66881581
باقرشهر 66881581

 

راه های برقراری ارتباط با قالیشویی توحید در جنوب تهران

شما می ‌توانید به راحتی با ما تماس بگیرید و ارتباط برقرار کنید. راه ‌های مختلفی برای تماس با قالیشویی توحید وجود دارد:

  1. تلفن: شماره تلفن ما در وب‌ سایت یا تبلیغات ما قابل دسترسی است. برای برقراری ارتباط و بیان درخواست ها و سوالات خود با شماره 1864 تماس حاصل کنید.
  2. ایمیل: شما می‌ توانید به آدرس tohidcarpet96@gmail.com برای ما ایمیل ارسال کنید. ارسال ایمیل به شما این امکان را می ‌دهد که جزئیات خدمات مورد نظرتان را بنویسید و ما با شما تماس بگیریم.
  3. فرم تماس: در وب سایت قالیشویی توحید فرم تماسی قرار دارد که می توانید با پر کردن این فرم درخواست خود را مطرح نمایید. ما به سرعت به پیام شما پاسخ می ‌دهیم.

ما همیشه در خدمت شما و منتظر ارتباط با شما برای رفع نیازهای شستشوی قالی ‌هایتان هستیم. با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در مورد خدمات، قیمت ‌ها و زمانبندی ‌های ما بدست آورید.

تعرفه قالیشویی جنوب تهران

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

سوالات متداول

آیا امکان سفارش آنلاین در شعبه قالیشویی جنوب تهران وجود دارد ؟

بله شما می توانید در قسمت سفارش آنلاین سایت سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما با شما تماس حاصل نمایند.

آیا شعبه قالیشویی جنوب تهران مجوزهای لازم را دارد؟

بله قالیشویی توحید عضو اتحادیه قالیشویان تهران و دارای نماد اعتماد ملی از وزارت صنعت معدن تجارت نیز می باشد.

آیا دریافت فرش ها در روزهای تعطیل نیز انجام میشود ؟

بله در تمامی روزهای هفته سفارش شستشو قالی در قالیشویی توحید انجام می پذیرد.

آیا امکان پرداخت انلاین وجود دارد؟

بله در سایت امکان پرداخت آنلاین برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *