قالیشویی غرب تهران،قالیشویی در غرب تهران، قالیشویی محدوده غرب تهران، قالیشویی نزدیک غرب تهران

قالیشویی غرب تهران ،حال از شمال تهران به غرب آن سفر خواهیم کرد. بله، قالیشویی توحید در غرب تهران نیز شعب مختلفی دارد. قالیشویی غرب تهران برای آنکه خیال همشهریان ساکن تهران را آسوده کند، در مناطق مختلفی شعب خود را قرار داده است. این مسئله باعث شده تا هر منطقه به قالیشویی حرفه‌ای و معتبری دسترسی پیدا کند. قالیشویی توحید دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران است و با سال‌ها فعالیت در این زمینه، کیفیت کار خود را اثبات کرده است. به علاوه، ارائه نرخ و قیمت‌های منصفانه همراه با فاکتوری واضح باعث شده تا نظر مشتریان بیشتر جلب شود. در آخر نیز همراه با فاکتور، ضمانت خدمات ارائه می‌شود. تا اگر بر حسب اتفاق، مشتری از کار نهایی راضی نبود، بتواند از آن استفاده کند. این ضمانت نامه شامل ارائه کلیه خدمات شستشو به صورت رایگان است. قالیشویی غرب تهران شامل دو شعبه‌ قالشویی غرب تهران و قالیشویی سعادت آباد می باشد.

است و در تمامی مناطق ستارخان، تهرانسر، بلوار فردوس، جنت آباد، اکباتان، دهکده المپیک، مرزداران، پونک، گیشا، استاد معین، آزادی،امیرآباد، بلوارفردوس، کاشانی، اشرفی اصفهانی، دهکده المپیک، شهران، تهرانسر، اکباتان، شهرک آپادانا، طرشت، شهرک ژاندارمری، شهرک نفت، شهرزیبا خدمات رسانی می کند.

اگر شما هم ساکن مناطق زیبای غرب تهران هستید و مبل، فرش یا موکت شما آلوده شده است نگران نباشید. قالیشویی توحید شعب ممتازی در نزدیکی محل سکونت شما دارد. شستشوی فرش در نزدیک‌ترین مرکز قالیشویی مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. این کار در مدت‌زمان کوتاه‌تری برای شما انجام خواهد شد. همچنین امکان آسیب دیدن فرش در طول مسیر رفت‌وآمد به صفر می‌رسد.

گاهی فرش‌های شما در زمان انتقال به مرکز قالیشویی در معرض آلودگی‌های مختلف قرار گرفته و ممکن است لکه‌هایی ایجاد شده بر روی آنها هرگز از بین نروند. با توجه به تمام این موارد بهتر است شستشوی فرش‌ها، مبلمان یا موکت خود را به نزدیک‌ترین مرکز قالیشویی به محل سکونت خود بسپارید. بدین ترتیب از خدماتی باکیفیت در زمانی کوتاه بهره‌مند خواهید شد. ما در قالیشویی توحید، شعب غرب تهران را دایر کرده‌ایم و آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم.

محدوده غرب تهران کجاست؟

محدوده غرب شهر تهران کجاست؟ ،چطور به غرب تهران برویم

محدوده غرب تهران شامل مناطق 2، 18، 19، 21 و 22 شهرداری تهران است. این محدوده شامل تمام محله هایی است که در این مناطق قرار دارند.

محله های منطقه 2 شهرداری تهران شامل سعادت آباد، طرشت، توحید، تهران ویلا، کوی نصر، پرواز، شهرک مخابرات، آزادی، برق آلستوم، مدیریت، دریا، شهرک قدس، بوعلی، آسمانها، اتوبان حکیم، گیشا، بهبودی، درختی، مرزداران، فرحزاد، شادمان، اتوبان شیخ فضل اله نوری ،ستارخان، شهرک آزمایش، کوهسار، اتوبان محمد علی جناح، خوش شمالی، شهرک ژاندارمری، شهید چوب تراش، شهید خرم رودی، همایونشهر، اتوبان نیایش، مترو شریف، اتوبان یادگار امام، شهرک غرب، جلال آل احمد،  شهرک هما، شهرآرا، ایوانک، شادمهر، پردیسان، زنجان و تیموری می باشد.

محله های منطقه 18 تهران شامل یافت آباد شمالی، یافت آباد جنوبی، خلیج فارس شمالی، خلیج فارس جنوبی، ولیعصر شمالی، ولیعصر جنوبی، تولیدارو، بهداشت، رجائی، سعید آباد،  صاحب الزمان، اتوبان آزادگان، امام خمینی (ره )، فردوس، شهرک ولیعصر، هفده شهریور، شمس آباد، خلیج فارس، شاد آباد و شهرک صاحب الزمان می باشد.

محله های منطقه 19 تهران شامل عبدل آباد، رسالت، اسفندیاری و بستان،، بهمنیار، اسماعیل آباد، نعمت آباد، خانی آباد نو، خانی آباد نو شمالی، خانی آباد نو جنوبی، شریعتی شمالی، شریعتی جنوبی، شکوفه شمالی، شکوفه جنوبی، دولت خواه و شهید کاظمی می باشد.

محله های منطقه 21 تهران شامل تهرانسر، تهرانسر شمالی، تهرانسر غربی، تهرانسر شرقی، باشگاه نفت، تهرانسر مرکزی، شهرک دریا، شهرک پاسداران، شهرک شهرداری، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک دانشگاه شریف، شهرک استقلال، شهرک غزالی، شهرک دانشگاه، شهرک 22 بهمن، بزرگراه فتح، چیتگر شمالی، چیتگر جنوبی (شهرک ۲۲ بهمن)، ویلا شهر، وردآورد و اتوبان تهران کرج می باشد.

محله های منطقه 22 تهران شامل دهکده المپیک، دریاچه چیتگر، گلستان شرقی، پیکان شهر، زیبادشت پائین، شهرک راه آهن – شهرک گلستان، شریف، گلستان غربی، زیبا دشت بالا، آزادشهر، امید – دژبان و شهید باقری می باشد.

نحوه دسترسی به غرب تهران و قالیشویی غرب تهران

با وجود خطوط متعدد اتوبوسرانی و تاکسیرانی و همچنین خطوط مترو در تمام نواحی تهران، امروزه دسترسی به هر بخش از تهران بسیار آسان است. برای رسیدن به محدوده غرب تهران می توانید از طریق اتومبیل شخصی و یا از طریق وسایل حمل و نقل عمومی اقدام کنید.

دسترسی به غرب تهران با خودروی شخصی: برای رفتن به غرب تهران با خودروی شخصی می توانید از بزرگراه شهید همت استفاده کنید.

دسترسی به غرب تهران با مترو: برای رفتن به غرب تهران با مترو می توانید از خط 2 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه مترو صادقیه وارد خط 5 مترو شوید(در مجاورت قالیشویی صادقیه) و به غرب تهران برسید. همچنین می توانید از طریق خط 4 مترو تهران در ایستگاه ارم سبز وارد خط 5 مترو شده و به این طریق خود را به غرب تهران برسانید.

دسترسی به غرب تهران با اتوبوس: برای رفتن به غرب تهران با اتوبوس تندرو نیز می توانید از خطوط 1، 2 و 10 اتوبوس تندرو تهران استفاده نمایید.

دسترسی به غرب تهران با تاکسی: همچون سایر مناطق تهران، برای رفتن به غرب پایتخت با تاکسی نیز می توانید از طریق تاکسی های خطی و یا تاکسی های گردشی اقدام کنید.

مراکز خرید و اماکن مهم غرب تهران

1. پارک پردیسان

بوستان پردیسان یکی از پارک های منطقه 2 شهرداری تهران است که به دلیل دسترسی مناسب، فضای گسترده و امکانات خوبی که دارد، یکی از بهترین پارک های غرب تهران شناخته می شود. این پارک در سال 1393 به عنوان ریه پایتخت نامگذاری شد. این پارک مساحتی حدود ۳۰۰ هکتار دارد بنابراین یکی از بزرگ ترین پارک های شهر تهران است.

دیدنی ‌های مختلف این پارک تهران شامل موزه ملی آب، پل معلق نهج البلاغه، مرکز بازپروری حیات وحش و موزه تنوع زیستی می باشد. پل معلق نهج البلاغه پارک نهج البلاغه را به پارک پردیسان مرتبط کرده است. از جمله امکانات این پارک غرب تهران می توان به مسیر پیاده روی، مسیر دوچرخه سواری، زمین والیبال، زمین بادبادک بازی، زمین بدمینتون، زمین اسکیت، سالن همایش، سالن نمایش فیلم، سالن اجتماعات، بوفه، پارکینگ، مبلمان پارکی و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

2.برج میلاد

قالیشویی غرب تهارن نزدیک برج میلاد تهران

برج میلاد که به عنوان نماد تهران شناخته می شود، یکی دیگر از مکان های دیدنی منطقه 2 تهران است. این برج از قسمت های متنوع اداری، تجاری و گردشگری تشکیل شده است. برج میلاد که سومین برج بلند خاورمیانه است چیزی حدود ۱۵۰ هزار تن وزن دارد. ساختمان بالایی این برج ۱۲ طبقه دارد که مساحتی حدود  ۱۲ هزار متر مربع را شامل می شود. ارتفاع این برج ۴۳۵ متر است و به عنوان ششمین برج بلند مخابراتی در جهان شناخته می شود.

سکوی دید باز، سکوی دید بسته، موزه سکه، موزه هدایا و دست ‌نوشته‌ های شهرداری تهران، موزه مشاهیر، گنبد آسمان، دلفیناریوم، سالن کنسرت و رستوران ها از جمله بخش های مختلف این مجموعه دیدنی تهران هستند.

3.مجتمع اریکه ایرانیان تهران

مجموعه فرهنگی، ورزشی، تجاری اریکه ایرانیان مجموعه ‌ای چند منظوره در منطقه 2 تهران است. این مجموعه در 8 طبقه شامل بخش های متنوع پردیس سینمایی، سالن بولینگ و بیلیارد،  استخر آقایان و استخر بانوان و همچنین یک بخش تجاری می ‌باشد.

4.فرهنگسرای ابن سینا

فرهنگسرای ابن سینا یکی از مکان های فرهنگی منطقه 2 شهرداری تهران است. این فرهنگسرا در مساحتی بالغ بر یک هزار متر مربع در 2 طبقه با بخش های مختلفی ساخته شده است. نگارخانه با ظرفیت 50 تا 60 اثر هنری، اتاق هایی جهت برگزاری کلاس های آموزشی، سالن آمفی تئاتر (سینما)، فضاهای اداری، فروشگاه صنایع ‌دستی، چای ‌باغ و دکه گل فروشیاز جمله بخش های مختلف این فرهنگسرای غرب تهران است.

5. پارک ژوراسیک

پارک ژوراسیک تهران بزرگ یکی دیگر از دیدنی های منطقه 2 شهرداری تهران است. این پارک تهران در سال 1392 در مساحتی حدود ۳۰ هزار متر مربع ساخته شده است. در این مجموعه تفریحی آموزشی مجسمه های متحرک 28 دایناسور‌ هر بیننده ای را متحیر خواهد کرد. علاوه بر مجسمه دایناسورها، در این پارک منحصر به فرد تهران می توانید مجسمه‌ هایی از دیگر حیوانات مانند فیل، تمساح و حتی خرس قطبی را نیز ببینید.

سینما 4 بعدی، فروشگاه هدیه و اسباب ‌بازی، آتلیه عکاسی، استودیو ژوراسیک، کارگاه سفال و کافه، رستوران و بوفه ژوراسیک  از جمله امکانات این پارک غرب تهران است.

تماس با قالیشویی غرب تهران

قالیشویی خوب غرب تهران

قالیشویی غرب تهران ،یکی از مناطق فعال در ارائه خدمات به ساکنان این منطقه است. انواع فرش از ماشینی گرفته تا دستباف، کرک، ابریشم و حتی تابلو فرش با رعایت تمامی نکات بهداشتی و مذهبی در این مجموعه تمیز می شوند. قالیشویی شهرک غرب با استفاده از آخرین تجهیزات شستشو فرش و قالی را به صورت کاملا تخصصی انجام می‌دهد. رفوگری و رفع پارگی فرش و تابلو فرش از دیگر خدمات این مجموعه است. پس از بررسی فرش‌ها و ترمیم آن‌ها، رنگبرداری و لکه برداری انجام می‌شود. مرحله رنگ برداری و تثبیت رنگ بسیار مهم است. چرا که اگر دقت نشود، ممکن است رنگ‌های فرش با یکدیگر ترکیب شوند. لکه برداری نیز برای انتخاب نوع مایع شوینده بسیار مهم خواهد بود. اگر مواد شوینده متناسب با فرش انتخاب نشوند، می توانند به تار و پود فرش آسیب رسانده و باعث پارگی آن شوند.

قالیشویی خوب غرب تهران

متخصصان  قالیشویی  توحید در شعبه قالیشویی شهرک غرب قبل از شستشو، به ریشه زنی و تعمیر یا بافت ریشه نو نیز می پردازند. تمامی موارد گفته شده برای هر فرش که نیاز داشته باشد انجام می‌شود. به جز فرش،  مبل شویی و موکت شویی به دستگاه‌های نیمه اتوماتیک نیز ممکن است. گروه متخصص در محل و منزل شما حضو خواهند یافت و این خدمات را ارائه می دهند. برای همین هم پیدا کردن شعبه نزدیک مسئله‌ای مهم است تا در زمان صرفه جویی شود.

خدمات قالیشویی غرب تهران

قالیشویی غرب تهران ، یکی از شعب قالیشویی توحید در غرب تهران می باشد که عضو اتحادیه قالیشویی تهران می باشد که  آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این شعبه دارای بهترین دستگاه‌های تخصصی شستشوی فرش و خشکشویی مبلمان است. البته، تمامی مراحل گفته شده از جمله رفوگری، لکه برداری و… در این شعبه نیز انجام می‌شود. دستگاه‌های اتوماتیک و به‌روز این شعبه، سرعت و دقت کار را بیشتر کرده است. اگر ساکن سعادت آباد هستید، این شعبه آماده خدمات رسانی به شما در همه روز هفته است. می توانید به سر زدن به وب‌سایت قالیشویی توحید از روش‌های تماس با این مجموعه آگاه شوید. امکان سفارش آنلاین نیز وجود دارد و در صورت نیاز می توانید با پشتیبانی آنلاین سایت، سوالات خود را در میان گذاشته و مشاوره دریافت کنید.

قالیشویی توحید با شعب مختلف خود در سراسر تهران(جنوب تهران-شمال تهران-شرق تهران) آماده خدمت رسانی به شهروندان است. می توانید فرش‌های قدیمی و جدید خود را مانند روز اول تمیز و پاک تحویل بگیرید. فرش‌ها زینت بخش خانه ما هستند پس بهتر است آن‌ها را به دست افرادی با تجربه بسپاریم.

شماره تماس قالیشویی توحید در مناطق مختلف تهران تلفن
قالیشویی ستارخان 66558070
قالیشویی  تهرانسر 44415169
قالیشویی  بلوار فردوس 44006032
قالیشویی  جنت آباد 44415169
قالیشویی  اکباتان 44006032
قالیشویی  دهکده المپیک 44415169
قالیشویی  مرزداران 22119596
قالیشویی پونک 44415169
قالیشویی  گیشا 66558069
قالیشویی  استاد معین 66881581
قالیشویی  آزادی 66869554
قالیشویی  صادقیه 44006032
قالیشویی  امیرآباد 66558070
قالیشویی  بلوارفردوس 66558070
قالیشویی  کاشانی 66558070
قالیشویی  اشرفی اصفهانی 66558070
قالیشویی  دهکده المپیک 66558070
قالیشویی  شهران 66558070
قالیشویی  تهرانسر 66558070
قالیشویی  اکباتان 66558070
قالیشویی  شهرک آپادانا 66558070
قالیشویی  طرشت 66558070
قالیشویی  شهرک ژاندارمری 66558070
قالیشویی  شهرک نفت 66558070
قالیشویی  شهرزیبا 66558070

آشنایی با خدمات متنوع قالیشویی غرب تهران

در مجموعه قالیشویی توحید خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می‌شود. این خدمات متنوع ما را از سایر همکارانمان متمایز کرده است. ما این خدمات گسترده را با بالاترین سطح کیفی به مشتریان خود ارائه می‌کنیم. ساکنین غرب تهران لیاقت استفاده از بهترین خدمات شستشو را دارند و ما در قالیشویی توحید آماده هستیم تا شما را به این آرزوی خود برسانیم. برخی از خدماتی که در شعب قالیشویی غرب تهران به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود را در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

موکتی تمیز با قالیشویی توحید

اگر شما هم از موکت برای پوشاندن قسمتی از منزل خود استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که این نوع کفپوش زودتر از فرش آلوده می‌شود. شستشوی موکت در منزل کاری بسیار سخت و دشوار است و به شما توصیه می‌کنیم آن را به مرکزی معتبر بسپارید. اگر جمع‌آوری موکت برای شما سخت است می‌توانید از خدمات موکتشویی قالیشویی توحید استفاده نمایید. این خدمات در محل سکونت به شما ارائه خواهند شد.

کادر متخصص و متبحر این قالیشویی با استفاده از تجهیزات پرتابل به محل سکونت شما مراجعه می‌کنند. در نتیجه نیازی به جدا کردن موکت از کف منزل نیست. ابتدا تمامی سطح موکت بررسی شده و لکه‌ها کارشناسی می‌شوند. سپس با استفاده از شوینده مناسب تمامی لکه‌ها از بین می‌روند. پس از آن نیز با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته همه کف به وجود آمده جمع‌آوری می‌شود. این کار چندین بار تکرار می‌گردد تا سطح موکت شما کاملاً خشک شود. بدین ترتیب در زمانی کوتاه، تمیزی و درخشندگی را به موکت‌های منزل خود برمی‌گردانید.

مبل‌شویی دقیق در قالیشویی غرب تهران

حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌توان از خدمات قالیشویی برای شستشوی مبلمان در محل سکونت خود استفاده کرد اما این کار را نباید به هر مرکزی سپرد. تنها کسانی می‌توانند تمامی لکه‌های موجود در مبلمان شما را از بین ببرند که قبل از شروع مبل شویی نوع لکه‌ها را کارشناسی کنند. همچنین استفاده از شوینده درجه یک و تجهیزات پیشرفته نیز بر کیفیت این خدمت تأثیرگذار است.

ما در قالیشویی توحید قبل از هر کاری سطح مبلمان شما را کارشناسی می‌کنیم. همچنین برای ارائه خدمت از بهترین مواد شوینده و پیشرفته‌ترین تجهیزات پرتابل استفاده خواهیم کرد. تمامی این عوامل باعث شده‌اند که خدمت مبل‌شویی در این مجموعه با بالاترین کیفیت انجام شود.

شستشوی تخصصی و اصولی فرش‌ها

با وجود آنکه فرش‌های ماشینی و دستباف در تمام مراکز قالیشویی سطح شهر تهران شستشو داده می‌شوند اما ما در قالیشویی توحید از لاین‌های جداگانه و تخصصی برای شستشوی این دو نوع فرش استفاده می‌کنیم. برنامه شستشوی فرش‌های ماشینی با فرش‌های دستباف متفاوت است. در نتیجه باید آنها را در دو لاین جداگانه شستشو داد.

رعایت این نکات اصولی باعث افزایش کیفیت شستشو خواهد شد. پس اگر شما نیز می‌خواهید فرش ماشینی و دستباف خود را به صورت تخصصی و اصولی شستشو دهید با یکی از شعب غرب تهران در این مجموعه تماس بگیرید.

چرا قالیشویی توحید بهترین قالیشویی غرب تهران است؟

آیا به دنبال قالیشویی حرفه ‌ای و برتر در منطقه غرب تهران هستید؟ ما با افتخار اعلام می ‌کنیم که قالیشویی توحید بهترین قالیشویی در این منطقه است و با خدمات خاص و کیفیت بالا، رضایت مشتریان خود را کسب کرده است.

دلایلی که ما را بهترین قالیشویی غرب تهران می ‌سازد:

۱.  تجربه و تخصص: با سالها تجربه در زمینه شستشو و بازسازی قالی، تیم ما از تخصص و آگاهی لازم برخوردار است. متخصصان ما با استفاده از روش ‌های حرفه ‌ای و به کارگیری تکنولوژی پیشرفته، بهترین نتیجه را برای قالی ‌های شما به ارمغان می ‌آورند.

۲.  تجهیزات مدرن: قالیشویی ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، قالی ‌های شما را به بهترین شکل شستشو و به رنگ و بوی اصلی آنها باز می‌ گرداند. ما از روش ‌های پاکسازی خاص و مواد اولیه با کیفیت برای حفظ و مرمت قالی ‌ها استفاده می ‌کنیم.

۳.  خدمات شخصی ‌سازی: ما به تمام نیازها و درخواست ‌های شما توجه داریم. با توجه به نوع و ویژگی قالی‌ های شما، خدمات شخصی‌ سازی را ارائه می‌ دهیم و همواره در تلاش هستیم تا انتظارات شما را برآورده کنیم.

۴.  سرعت و قابلیت اعتماد: در قالیشویی توحید، به سرعت و دقت بالا توجه می‌ کنیم. ما به شما قول می ‌دهیم که قالی ‌های شما به موقع و در بهترین حالت به دستتان برسد.

علاوه بر این موارد در این قالیشویی امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین و همچنین ارائه خدمات ایاب و ذهاب به صورت رایگان نیز وجود دارد.

قالیشویی غرب تهران

در قالیشویی توحید، ما تعهد داریم قالی ‌های شما را با بالاترین استانداردهای کیفیت و توانمندی‌ ها شستشو و بازسازی کنیم. با انتخاب ما، شما بهترین خدمات را در منطقه غرب تهران دریافت خواهید کرد.

تماس بگیرید و با ما تجربه ایستاده بر روی قالی ‌های نرم و با لطافت را به دست آورید.

راه‌های برقراری تماس با بهترین قالیشویی غرب تهران

اگر شما هم می‌خواهید از خدمات بی‌نظیر و باکیفیت قالیشویی توحید در غرب تهران بهره‌مند شوید می‌توانید یکی از روش‌های زیر را برای تماس با ما و کارشناسان این مجموعه انتخاب کنید:

  • با شماره‌گیری ۱۸۶۴ می‌توانید سفارشات شستشوی خود را در زمانی کوتاه ثبت نمایید.
  • همچنین امکان ارسال ایمیل به آدرس tohidcarpet96@gmail.com وجود دارد. به تمامی ایمیل‌های ارسال شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.
  • ثبت سفارش به صورت آنلاین نیز در وب‌سایت قالیشویی توحید امکان‌پذیر است. برای این کار باید چند مرحله بسیار کوتاه را در قسمت سفارش آنلاین انجام دهید.

شما می‌توانید برای ارسال انتقادات پیشنهادات و نظرات خود نیز از راه‌های فوق استفاده نمایید.

تعرفه قالیشویی غرب تهران

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

سوالات متداول

آیا امکان سفارش آنلاین در شعبه قالیشویی غرب تهران وجود دارد ؟

بله شما می توانید در قسمت سفارش آنلاین سایت سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما با شما تماس حاصل نمایند.

آیا شعبه قالیشویی غرب تهران مجوزهای لازم را دارد؟

بله قالیشویی توحید عضو اتحادیه قالیشویان تهران و دارای نماد اعتماد ملی از وزارت صنعت معدن تجارت نیز می باشد.

آیا دریافت فرش ها در روزهای تعطیل نیز انجام میشود ؟

بله در تمامی روزهای هفته سفارش شستشو قالی در قالیشویی توحید انجام می پذیرد.

آیا امکان پرداخت انلاین وجود دارد؟

بله در سایت امکان پرداخت آنلاین برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *