درباره قالیشویی توحید

آشنایی با قالیشویی توحید

کارخانه قالیشویی توحید در سال 1367   شروع به کار کرد. این قالیشویی عضو رسمی اتحادیه قالیشویان می باشد. این قالیشویی در طول این مدت سابقه درخشان به خدمات رسانی در سراسر تهران، کرج، لواسانات … به مشتریان عزیز خدمت رسانی کرده است.

این کارخانه مجهز به دستگاه های پیشرفته و به روز قالی شویی دنیا می باشد.

تمام قسمت های شستشوی فرش با دستگاه های مجهز روز انجام می شود.

همچنین مشتریان می توانند از طریق قالیشویی آنلاین توحید با سفارش آنلاین از تخفیف ویژه برخوردارشوند و عضو باشگاه مشتریان قالی شویی توحید شوند.

خدمات کارخانه قالیشویی توحید اعم از قالیشویی و شستشوی مبلمان و موکت شویی که همه خدمات ما شامل ضمانت نامه و گارانتی می باشد.

قالیشویی توحید طی سالهای 96و97و98 واحد نمونه  سال از طرف اتحادیه قالیشویان قرار گرفته است.

قالیشویی منتخب سال 96قالیشویی منتخب سال 97قالیشویی منتخب سال 98

 

 

 

چشم انداز قالیشویی توحید

 

ما در قالیشویی توحید ، با طراحی یک برنامه بلند مدت در صدد بوده و هستیم تا با تقویت و آموزش کادر مجرب و ایجاد شبکه ای گسترده با پشتیبانی و خدمات ویژه نسبت به ارتقای نقش مهم خود، متعهدانه اقدام نماییم، لذا در جهت تحقق این اهداف ارزشمند، خواست و سلیقه شخص شما در اولویت بوده و پاسخگو بودن نسبت به اعمال روش ها و نوع خدمات اصلی تفکیک ناپذیر از اهداف ما می باشد. در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی توحید ،جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه (قالیشویی ، مبل شویی ، موکت شویی )با استفاده از تجربه تخصصی و رویکرد های نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم.

رهبری و اداره موفقیت آمیز قالیشویی توحید ،مستلزم هدایت و کنترل آن به طور سیستماتیک، شفاف و کاراست، که این امر با طرح ریزی، استقرار و نگهداری یک سیستم مدیریتی که ضمن توجه به نیازهای تمامی طرف های ذی نفع، بهبود مستمر عملکرد قالیشویی توحید را مد نظر داشته باشد امکان پذیر است.