قالیشویی مینی‌سیتی

 

 

قالیشویی در مینی سیتی :خدمت دیگر ما در کارخانه بزرگ قالیشویی توحید

در هر نقطه از مینی سیتی که ساکن هستید، نزدیک ترین قالیشویی مینی سیتی به محل شما، کارخانه قالیشویی توحید است.

می دانید که چنانچه به جای تماس تلفنی، سفارش قالیشویی مینی سیتی خود را آنلاین ثبت کنید، از ایاب و ذهاب رایگان برخوردار خواهید شد؟

پس هم اکنون روی بنر زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

قالیشویی مینی سیتی

 

بهترین قالیشویی در مینی سیتی کجاست؟

قالیشویی مینی سیتی بهترین قالیشویی در تهران است چرا که:

  • با بهره مندی از تکنیک‌ های مختلف شستشو و خشک کردن انواع فرش های ماشینی و دستبافت به کمک ماشین‌ آلات پیشرفته، آماده ارائه خدمات به مشتریان می‌باشد.
  • از دستگاه های مکانیزه استفاده می‌کند تا به تار و پود و شیرازه و ریشه های فرش آسیب نرسد.
  • خدمات شستشو و خشک کردن به کمک دستگاه های حرفه ای، باعث می شود تا فرش ها چروک نشده، تا نخورند و بدون هرگونه آسیبی به بهترین شکل ممکن شسته شوند.
  • شستشوی 100 % اسلامی برای تمامی فرش های تحویل شده رعایت می‌شود.
  • از مواد شوینده استاندارد و باکیفیت استفاده می‌شود تا طول عمر فرش ها نیز افزایش پیدا کند.
  • پیش از ارسال فرش درب منزل، فرش ها ضدعفونی شده و لول شده و کاور می‌شوند.

با قیمت مناسب، خدمات باکیفیت دریافت کنید

خدمات قالیشویی نزدیک مینی سیتی

شستشوی انواع فرش های ماشینی و موکت های پرزبلند و پرز کوتاه از جمله خدمات ارائه شده ما در قالیشویی حوالی مینی سیتی است. همچنین شستشوی فرش های دستبافت و ابریشم از دیگر خدمات ما در مجموعه توحید است.

علاوه بر این، خشکشویی مبل در محل نیز از جمله خدمات نوین ماست. این خدمت ما باعث شده تا مشتریان بتوانند بدون نگرانی بابت حمل مبلمان و آسیب به آن، خدمات شستشوی مبلمان را جلوی چشمان خود دریافت نمایند.

استفاده از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته در کنار بهره مندی از پرسنل حرفه ای باعث می شود تا شما از عدم آسیب رسیدن به مبلمان خود آسوده باشید. خدمات شستشوی مبل در محل کار یا منزل شما با کمترین میزان آبریزش انجام می شود. همچنین تکنسین های ما می توانند در صورت صلاحدید شما، شستشوی شرعی و اسلامی مبلمان در منزل را نیز انجام دهند.

ضمانت شستشوی فرش، موکت و مبلمان پیش از انجام سفارشات، دلیل محکمی بر کیفیت بالای خدمات ماست. ما با ضمانت خدمات خود، می توانیم شما را بابت هرگونه نگرانی از آسیب به وسایل گران بهای منزل تان آسوده گردانیم.

تعرفه قالیشویی مینی سیتی

هزینه قالیشویی در مینی سیتی تهران براساس نرخ اعلام شده از سمت اتحادیه با رعایت تمام اصول و استانداردها انجام می شود.

 

وجه تمایز قالیشویی توحید با سایر قالیشویی های مینی سیتی

قالیشویی مینی سیتی بهترین قالیشویی در تهران است که متخصص و مجری در کلیه امور شستشوی فرش های ابریشم، دستباف و ماشینی با بیش از 30 سال سابقه می‌باشد.

از دیگر تفاوت های ما با رقبای مان:

  • پوشش سراسری در تمام محدوده مینی سیتی
  • سرعت بالای خدمت رسانی در محدوده
  • کیفیت بالای شستشو با دستگاه های پیشرفته و مواد قالیشویی درجه یک
  • پشتیبانی شبانه روزی از مشتریان

قالیشویی مینی سیتی مفتخر است که توانسته با بهره برداری از پیشرفته ترین و به روزترین تجهیزات شست و شو و خشک کن فرش، موکت شویی و مبل، مواد شوینده درجه یک و پرسنل با تجربه، عنوان بهترین قالیشویی تهران، کرج، شمیرانات و … را دریافت کند. علاوه بر این، از جمله ویژگی های متمایز کننده ما می توان به انجام انواع خدمات ترمیم فرش های پاره شده و آسیب دیده، لکه بری، ریشه بافی، رفع پوسیدگی، شیرازه دوزی و … اشاره کرد.

قالیشویی مینی سیتی با دارا بودن مجوز های لازم از اتحادیه قالیشویان بیش از 30 سال است که در این زمینه فعال می باشد. انواع خدمات ما با نرخ مصوب اتحادیه، در سریع ترین زمان ممکن و با ارائه ضمانت نامه ارائه می شوند.

مینی سیتی کجاست؟

مینی سیتی کجاست؟،محدوده مینی سیتی

محله مینی سیتی یکی از شهرستان‌های شمیرانات تهران است که در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است. این منطقه در شمال شهر تهران قرارگرفته و بنابراین از جمله محله های لوکس و گران قیمت پایتخت به شمار می رود. مینی سیتی پس از انقلاب اسلامی به ارتش و سپاه انقلاب اسلامی واگذار شد و بنابراین امروزه اغلب ساکنین این منطقه را نظامیان تشکیل داده اند.

از آن جایی که مینی سیتی در شمال شهر تهران واقع شده، امروزه تقریبا بافت سنتی خود را از دست داده و آپارتمان ها و برج های متعددی در این محله ساخته شده اند. محدوده مینی سیتی از شهرک های مختلفی تشکیل شده که اغلب بافت مسکونی دارد.

منطقه مینی سیتی از اطراف به مناطق مختلف زیر محدود می شود:

  • از شمال به دامنه جنوبی رشته‌ کوه البرز
  • از جنوب به زمین های محله لویزان و ازگل
  • از شرق به سوهانک
  • از غرب به محلات اقدسیه و لواسانات

دسترسی به محدوده مینی سیتی و قالیشویی مینی سیتی

برای رسیدن به مینی سیتی که در شمال تهران واقع شده می توانید علاوه بر خودروی شخصی از پایانه های حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنید.

دسترسی به مینی سیتی با خودروی شخصی: برای رسیدن به این منطقه با خودروی شخصی، می توانید از بزرگراه ارتش و بزرگراه امام علی استفاده کنید.

مراکز خرید و اماکن مهم مینی سیتی

مینی سیتی با دسترسی مناسبی که دارد، یکی دیگر از مناطق قدیمی و پر بازدید شهر تهران است. در این محله نیز انواع رستوران ها، مراکز خرید، کافی شاپ ها، بوستان ها، مراکز فرهنگی، ورزشی و … برای استفاده همشهریان وجود دارد.

1. مرکز خرید پرنیان

مرکز خرید پرنیان در محله مینی سیتی

این مرکز خرید در 2 طبقه با 97 واحد تجاری در شمال شرق تهران واقع شده است. مجتمع تجاری پرنیان تهران علاوه بر فروشگاه های متنوع پوشاک، جواهرات، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، سالن بیلیارد و … جهت رفاه حال مشتریان رستوران و کافی شاپ نیز دارد. کافه آووکادو حاضر در این مرکز خرید، علاوه بر منو کافه، دارای منوی صبحانه نیز بوده و جهت برگزاری جشن تولد ها نیز مکان مناسبی می باشد.

این مرکز خرید تهران با دارا بودن آسانسور، امکان خریدی راحت را برای شما فراهم می کند. همچنین سرویس بهداشتی و پارکینگ طبقاتی از دیگر ویژگی های این مرکز تجاری شمال شرق تهران است.

2. رستوران سورن

رستوران و کترینگ سورن یکی از رستوران های شرق تهران است که در پنت هاوس مرکز خرید پرنیان واقع شده است. این رستوران در 3 سالن مجزا نمایی از سرتاسر شهر تهران از شمال و جنوب تا شرق و غرب را در زیر پای شما به نمایش می گذارد.

فضای باز این رستوران محیطی بسیار زیبا و دلنشین را برای میهمانان فراهم می نماید. سالن کلاسیک، سالن VIP جهت پذیرش مهمانان ویژه، سالن کنفرانس و کافی شاپ از دیگر مزایای این پنت هاوس رستوران تهران است. در منوی این رستوران نیز می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ببینید و مطابق با طبع و ذائقه خود، انتخاب کنید.

همچنین پارکینگ اختصاصی و اجرای موسیقی زنده از دیگر ویژگی های این رستوران مجلل تهران است. جالب است بدانید که نام این رستوران از سردار هخامنشی با این نام، برگرفته شده است.

2. مجتمع تجاری نخل مینی سیتی

مرکز خرید نخل یکی از مراکز تجاری کوچک و در عین حال پر رفت و آمد مینی سیتی است. این مرکز خرید تهران در خیابان نخل واقع شده است. انواع فروشگاه های پوشاک زنان و مردانه، پوشاک بچگانه، سیسمونی، لوازم آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن، ساعت و … در این مرکز خرید وجود دارند.

3. رستوران ایتالیایی بولونیز

رستوران ایتالیایی بولونیز یکی دیگر از رستوران های محله مینی سیتی تهران است. این رستوران در بلوار ارتش مینی سیتی واقع شده و از تمام محدوده مینی سیتی دسترسی آسانی دارد. این رستوران فرنگی با سطح قیمت متوسط، منوی متنوعی از انواع پیتزا، پاستا، ساندویچ، برگر، سوخاری، استریپس و … را به مشتریان خود ارائه می دهد.

ظرفیت صندلی های فست فود بولونیز 16 نفر است. این رستوران امکان رزرو تلفنی را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده و تحویل رایگان در محل نیز دارد. دارا بودن دستگاه کارتخوان، اینترنت WiFi و جای پارک فراوان در اطراف رستوران نیز از دیگر مزایای آن است.

دستگاه های قالیشویی مینی سیتی

دستگاه های قالیشویی را بهتر بشناسید

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های مختلفی برای قالیشویی طراحی و تولید شده اند. از آن جایی که این دستگاه ها بزرگ و گران قیمت هستند، استفاده از آن ها به قالیشویی ها محدود می شود. قالیشویی های حرفه ای با کمک این دستگاه ها به خوبی می توانند انواع فرش ها را با دقت و کیفیت بالایی شستشو دهند.

همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته قالیشویی نیازمند دانش، تخصص و مهارت زیادی است. بنابراین تکنسین های قالیشویی های حرفه ای نظیر قالیشویی مینی سیتی برای انجام کار با این دستگاه ها، دوره های آموزشی مختلفی را سپری می کنند.

انواع دستگاه شستشوی فرش قالیشویی محدوده مینی سیتی عبارت است از:

1.دستگاه دستی برای شستن فرش دستبافت

این نوع از دستگاه ها که معمولا برای انواع فرش های دستبافت مورد استفاده قرار می گیرند، کارکرد ضربه ای دارند. این دستگاه ها 2 موتوره یا 3 موتوره بوده و هدایت و شستن فرش توسط آن ها به کمک تکنسین های قالیشویی در مینی سیتی انجام خواهد شد.

2.دستگاه تمام اتوماتیک برای شستن انواع فرش

این دستگاه ها بیشترین استفاده را در قالیشویی ها دارند. این نوع از ماشین آلات برای شستن فرش نیازی به دخالت دست ندارند. فرآیند شستشوی فرش به کمک این دستگاه ها به 2 حالت ریلی یا میزی انجام خواهد شد.

دستگاه میزی از نوع ثابت بوده و فرش ها پس از خیس شدن، به کمک نوار نقاله در قسمت زیرین برس های دستگاه قرار گرفته و پس از اضافه شدن مواد شوینده به دستگاه، شستشو به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. پس از اتمام شست و شو، فرش به سمت انتهایی دستگاه منتقل شده و با فشار زیاد دستگاه واتر جت، مرحله آبکشی انجام می شود. فرش به صورت لول شده از دستگاه خارج شده و آماده فرآیند خشک کردن است.

در دستگاه ریلی برخلاف نوع رومیزی، فرش به صورت ثابت قرار گرفته و دستگاه به حالت متحرک عملیات شستشو و آبکشی فرش را انجام خواهد داد.

چرا باید قالیشویی مینی سیتی را انتخاب کنید؟

در زیر، چند دلیل برای انتخاب قالی شویی توحید آورده شده است:
1. تجربه و تخصص: با تجربه سال ها فعالیت در صنعت قالیشویی، ما تخصصی بی ‌نظیر در شستشوی فرش ‌ها داریم. تیم ما در قالیشویی توحید از تخصص و دانش فنی برخوردار است که به شما اطمینان می ‌دهد فرش ‌هایتان به بهترین شکل شسته و نگهداری می ‌شوند.
2. کیفیت عالی: کیفیت خدمات ما اولویت اصلی است. با استفاده از مواد ایمن و روش ‌های حرفه ‌ای، ما بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می ‌آوریم. فرش ‌های شما پس از شستشو به حالت اولیه ‌ی خود باز خواهند گشت.
3. شستشوی عمیق: تیم ما با استفاده از ماشین ‌های پیشرفته و مواد بدون آسیب، عمق تمام لکه ‌ها و آلودگی ‌ها را تمیز می‌ کنند. همچنین، می ‌توانیم لکه ‌های مستعصی را نیز با دقت حذف کنیم.
4. احترام به محیط زیست: ما اهمیت حفاظت از محیط زیست را درک کرده ‌ایم و از روش ‌های دوست‌ دار محیط زیست برای شستشو استفاده می‌ کنیم. مطمئن باشید که با انتخاب قالیشویی توحید، به محیط زیست آسیب نمی ‌رسانید.
5. تحویل سریع: با سیستم سریع و موثر ما، فرش ‌های شما به موقع و به بهترین حالت به دست شما می ‌رسند. همیشه در زمان تعیین ‌شده، فرش ‌هایتان را تحویل می ‌دهیم.
6. ارتباط مؤثر: ارتباط با مشتریان برای ما بسیار مهم است. با توجه به نیازها و ترجیحات شما، خدمات را به شما ارائه می‌ کنیم و پاسخگوی همه سوالات و درخواست ‌های شما هستیم.
با انتخاب قالیشویی توحید شعبه مینی سیتی، اطمینان خاطر خواهید داشت که فرش ‌هایتان در اختیار حرفه ‌ای ‌هایی با تجربه و تخصص قرار دارند که به بهترین شکل ممکن آن ‌ها را شسته و نگهداری می ‌کنند.

از امکانات و خدمات منحصر به فرد ما بهره ‌مند شوید و تجربه ‌ای بی ‌نظیر از قالیشویی را با ما تجربه کنید.

تماس با قالیشویی مینی سیتی

 

خدمات تخصصی قالیشویی مینی سیتی در منطقه مینی سیتی

قالیشویی توحید با ارائه انواع خدمات شستشوی فرش با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت، توانسته رضایت مشتریان خود را در سرتاسر تهران و حومه جلب نماید. خدمات ما شامل شستشوی فرش دستبافت، ماشینی، قالیچه، موکت، پادری، قالی و حتی مبل شویی می باشد. ما به عنوان یک قالیشویی خوب در مینی سیتی تلاش می کنیم تا با ارائه جدید ترین روش ها و به روزترین تکنولوژی های شستشوی فرش، خدمات بی عیب و نقصی را داشته باشیم.

ما در قالیشویی توحید با بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه شستشوی فرش و موکت، امروزه توانسته ایم با گسترش خدمات خود، رضایت مشتریان را هدف قرار دهیم. همین موضوع باعث شده تا به عنوان واحد نمونه سال های 96 و 97 و 98 از سمت اتحادیه قالیشویان تهران باشیم. تکنسین های مجرب ما می توانند در مدت زمان کوتاهی بهترین خدمات را ارائه نمایند. شما می توانید شستشوی انواع فرش های خود را پس از دریافت ضمانت نامه کتبی به ما سپرده و بابت تحویل به موقع و شستشوی عالی فرش خود آسوده خاطر باشید.

 

قالیشویی توحید در مینی سینی

تعرفه قالیشویی مینی‌ سیتی

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

سوالات متداول

آیا امکان سفارش آنلاین در شعبه قالیشویی مینی سیتی وجود دارد ؟

بله شما می توانید در قسمت سفارش آنلاین سایت سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما با شما تماس حاصل نمایند.

آیا شعبه قالیشویی مینی سیتی مجوزهای لازم را دارد؟

بله قالیشویی توحید عضو اتحادیه قالیشویان تهران و دارای نماد اعتماد ملی از وزارت صنعت معدن تجارت نیز می باشد.

آیا دریافت فرش ها در روزهای تعطیل نیز انجام میشود ؟

بله در تمامی روزهای هفته سفارش شستشو قالی در قالیشویی توحید انجام می پذیرد.

آیا امکان پرداخت آنلاین وجود دارد؟

بله در سایت امکان پرداخت آنلاین برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *