قالیشویی در کارگر شمالی ،قالیشویی محدوده کارگر شمالی،قالیشویی نزدیک کارگرشمالی

قالیشویی در کارگر شمالی :خدمت دیگر ما در کارخانه بزرگ قالیشویی توحید است.

در هر کجای کارگر شمالی ساکن باشید، نزدیک ترین قالیشویی کارگر شمالی به شما، قالیشویی توحید است.

آیا می دانید که می توانید با سفارش خدمات قالیشویی کارگر شمالی به صورت آنلاین، هزینه ایاب و ذهاب را از ما تخفیف بگیرید؟؟

پس همین حالا روی بنر زیر کلیک کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

قالیشویی کارگر شمالی

چرا کارخانه قالیشویی توحید را برای دریافت خدمات قالیشویی در کارگر شمالی انتخاب کنیم؟

  • قیمت مناسب خدمات: هزینه های قالیشویی محدوده کارگر شمالی در کارخانه قالیشویی توحید براساس قیمت‌ های مصوب اتحادیه قالیشویی می ‌باشد.
  • ارائه خدمات در سرتاسر کارگر شمالی: در هر نقطه از منطقه کارگر شمالی که باشید، ما می توانید خدمات خود را به شما ارائه نماییم.
  • پرسنل مجرب: قالیشویی منطقه کارگر شمالی همواره به دنبال استخدام بهترین نیروهای متخصص در زمینه فرش شویی بوده تا بتواند خدمات باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه کند.
  • خدمات رسانی سریع: خدمت رسانی سریع ما در هر نقطه ای کارگر شمالی، به شما امکان می دهد تا بتوانید بدون معطلی و فوت وقت، خدمات موردنظر خود را دریافت کنید.
  • شستشوی مکانیزه: ارائه خدمات شستشوی مکانیزه با دستگاه های تمام اتوماتیک از دیگر ویژگی هایی است که مشتریان، ما را انتخاب می کنند.

کیفیت بالای خدمات مکانیزه در کنار قیمت مناسب

مزایای قالیشویی محدوده کارگر شمالی با کارخانه قالیشویی توحید

شستشوی انواع فرش و موکت از جمله مزایای ما در قالیشویی محله کارگر شمالی است. ما با دارا بودن پرسنل حرفه ای شستشوی سنتی و ماشینی انواع فرش، می توانیم خواسته ها و نیازهای مشتریان مان را به نحو احسن برطرف نماییم. تخصص ما در زمینه های مختلف شستشوی فرش و موکت به مشتریان مان امکان داده تا بتوانند بدون دغدغه آسیب رسانی، فرش های خود را به ما بسپارند.

ما به رضایت و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان مان می ‌اندیشیم و تمام تلاش خود را در این راستا به کار می گیریم. همین موضوع باعث شده تا 3 سال پیاپی عنوان واحد نمونه سال را از سمت اتحادیه دریافت کنیم و به خود ببالیم. امروز، ما تلاش می کنیم تا این عنوان را حفظ کرده و مشتریان مان را رای نگه داریم.

خدمات قالیشویی نزدیک کارگر شمالی

شما در محدوده کارگر شمالی می توانید به راحتی به خدمات مبل شویی در محل ما دسترسی داشته باشید. خدمات مبل شویی در محل شما با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تکنسین های مجرب ما انجام می شود. پس از ثبت سفارش توسط شما، تکنسین های حرفه ای ما با دستگاه های اتوماتیک به محل شما اعزام شده و انواع مبلمان شما را در منزل شستشو خواهند داد.

موکت شویی و قالیشویی نیز از دیگر خدمات ماست که از شعبه کارگر شمالی به مشتریان مان در سرتاسر این محدوده ارائه می شود.

قیمت قالیشویی در کارگر شمالی

هزینه قالیشویی محدوده کارگر شمالی طبق تعرفه اتحادیه قالیشویان براساس جدول زیر محاسبه می شود. شما می توانید ابتدا هزینه های ما را با دیگر قالیشویی ها مقایسه کرده و سپس با خیالی آسوده، خدمات ما را سفارش دهید.

 

قالیشویی کارگر شمالی عضو رسمی اتحادیه قالیشویان می باشد. خدمات ارائه شده توسط ما به دلیل مکانیزه بودن تمام فرآیند شستشو و خشک کردن، دارای تحویل به موقع و سریع خواهد بود. با توجه به اینکه به عنوان یک قالیشویی خوب در امیرآباد شناخته شده ایم، با افزایش ظرفیت بالای پذیرش خود، محدودیتی در سفارشات نخواهیم داشت و خدمات سریع و باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهیم.

علاوه بر شستشوی فرش و موکت شویی، شستشوی انواع مبلمان نیز با دستگاه های ویژه در محل شما انجام می شود. قالیشویی محدوده امیرآباد آماده پذیرش انواع سفارشات منازل مسکونی، تالار ها، رستوران ها، سالن های پذیرایی، ادارات، مراکز تجاری و … می باشد. برای دریافت انواع خدمات ما، کافیست با تماس یا تنها با یک کلیک بر روی گزینه ثبت سفارش آنلاین پورتال مجموعه، به راحتی خدمات ما را درب منزل تحویل بگیرید.

کارگر شمالی تهران کجاست؟

کارگر شمالی تهران کجاست؟

محدوده کارگر شمالی (امیرآباد) یکی از محلات قدیمی تهران در منطقه 6 شهرداری تهران است. محله امیرآباد درواقع به خیابان کارگر شمالی و خیابان ها، کوچه ها و محلات منتهی شده به آن، گفته می شود. بخش بزرگی از دانشکده های مختلف دانشگاه تهران در محدوده امیرآباد واقع شده است که باعث شناخته شدن این محله تهران می باشد. امیرآباد درواقع یکی از محلات بخش مرکزی تهران است.

محدوده امیرآباد بافتی مدرن دارد که با دارا بودن ویژگی های شهرنشینی عالی به عنوان یکی از محلات خوب تهران شناخته می شود. در محدوده امیرآباد بافت تجاری- اداری و دانشگاهی نسبت به بافت مسکونی گسترش بیشتری دارد. اما سکونت در این منطقه نیز ویژگی های خاص خود را دارد.

امیرآباد از اطراف خود به محلات و بزرگراه های زیر محدود می شود:

  • از سمت شمال به بزرگراه همت و ده ونک
  • از سمت جنوب به بلوار کشاورز
  • از شرق به بزرگراه کردستان و یوسف ‌آباد
  • از غرب به محله گیشا و بزرگراه شهید چمران

نحوه دسترسی به کارگر شمالی و قالیشویی کارگر شمالی

به دلیل قرارگیری بخش بزرگی از دانشگاه تهران در محله امیرآباد تهران، در این منطقه تاکسی ها و اتوبوس های زیادی فعالیت دارند. همچنین وجود تعداد زیادی ایستگاه مترو در نزدیکی این محدوده، دسترسی شما را به این محله آسان می نماید. علاوه بر وسایل حمل و نقل عمومی، این محله به دلیل نزدیکی به بزرگراه های اصلی تهران نیز دسترسی مناسبی دارد.

دسترسی به امیرآباد با خودروی شخصی: بزرگراه های کردستان، شهید چمران، جلال آل احمد و حکیم شما را برای رفتن به امیرآباد یاری می کنند.

دسترسی به امیرآباد با مترو: ایستگاه میدان انقلاب نزدیک ترین ایستگاه از خط 4 مترو تهران به محدوده امیرآباد است. همچنین ایستگاه های میدان جهاد و میدان ولیعصر از خطوط 3 و 6 مترو تهران نیز شما را در رسیدن به امیرآباد کمک خواهند نمود.

دسترسی به امیرآباد با اتوبوس: ایستگاه های اتوبوس واقع در خیابان کارگر شمالی در رفتن به امیرآباد با اتوبوس به شما کمک خواهند کرد.

دسترسی به امیرآباد با تاکسی: ایستگاه تاکسی میدان انقلاب به مقصد امیرآباد یکی دیگر از راه های رفتن به محله امیر آباد تهران است. همچنین تاکسی های گذری زیادی نیز در این محدوده فعالیت دارند.

تماس با قالیشویی کارگر شمالی

 

 

تعرفه قالیشویی کارگر شمالی

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *