قالیشویی جمال آباد

قالیشویی جمال آباد یکی از قالیشویی های واقع در منطقه 1 است که با ارائه خدمات 24 ساعته به مشتریان خود، توانسته دغدغه های بسیاری از خانواده های این محدوده را بابت شستشوی انواع فرش و موکت برطرف نماید. علاوه بر خدمات قالیشویی و موکت شویی شما می توانید خدمات مبل شویی را نیز از ما بخواهید.

ما به عنوان یک قالیشویی خوب در جمال آباد می توانیم با از بین بردن انواع لکه های فرش و موکت و شستشوی با کیفیت به کمک دستگاه های پیشرفته و مواد شوینده عالی، علاوه بر زیبایی، بر طول عمر فرش های شما نیز بیفزاییم. بنابراین شما عزیزان می توانید بدون نگرانی از انواع مشکلات احتمالی پس از شستشوی فرش، شستشوی انواع فرش و موکت خود را به ما بسپارید.

قالیشویی جمال آباد

محدوده جمال آباد تهران کجاست؟

خیابان شهید شفیعی یا جمال آباد یکی از خیابان های محدوده نیاوران است. خیابان جمال آباد در ناحیه 4 منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است. این محدوده در قسمت شرقی منطقه 1 قرار دارد و 3 محدوده را شامل می شود. این محدوده جزو شمیرانات تهران با آب و هوای سردسیری است.

  • از ابتدای خیابان نیاوران واقع در میدان قدس آغاز شده و تا خیابان زمانی امتداد دارد.
  • از بالای میدان نیاوران (از خیابان جهانشاهی) آغاز شده و تا خیابان نورافشار (شهید پشت کوهی) امتداد دارد.
  • از بلوار اوشان یا شهید مژدی شروع شده و تا خیابان رضوان امتداد دارد.

از جمله خیابان های اطراف محدوده جمال آباد تهران می توان به خیابان مینا، خیابان نور افشار، خیابان جهانشاهی، خیابان صنوبر، خیابان آمنه، بن بست گل، خیابان عسکری، خیابان پریسا، بن بست آهو، خیابان هشتم، خیابان مینا و خیابان خبیر اشاره کرد.

محدوده جمال آباد تهران کجاست؟

نحوه دسترسی به خیابان جمال آباد و قالیشویی جمال آباد

خیابان جمال آباد به دلیل قرارگیری در محدوده منطقه 1 تهران و نزدیکی به محدوده نیاوران، دسترسی بسیار مناسبی دارد. شما می توانید برای رفتن به این محدوده شهر تهران از وسایل حمل و نقل عمومی و یا خودروهای شخصی استفاده کنید.

دسترسی به جمال آباد با خودروی شخصی: برای رفتن به جمال آباد با خودروی شخصی می توانید از بلوار دکتر باهنر و بلوار شهید پورابتهاج اقدام نمایید.

دسترسی به جمال آباد با مترو: برای رفتن به جمال آباد با مترو می توانید از طریق خط 1 مترو تهران و پیاده شدن در ایستگاه مترو تجریش خود را به محدوه جمال آباد برسانید. همچنین می توانید از طریق ایستگاه قیطریه این خط مترو تهران نیز استفاده کنید.

دسترسی به جمال آباد با اتوبوس: برای رفتن به نیاوران با اتوبوس نیز می توانید از خط 7 اتوبوس تندرو تهران استفاده کنید و در پایانه تجریش پیاده شده و خود را به جمال آباد برسانید.

دسترسی به جمال آباد با تاکسی: برای رفتن به جمال آباد با تاکسی نیز می توانید از خطوط تاکسی خطی و یا خطوط تاکسی های محدوده نیاوران استفاده نمایید.

مراکز خرید و اماکن مهم جمال آباد

جمال آباد یا خیابان شهید شفیعی به دلیل وسعت نسبتا زیاد و همچنین قرارگیری در منطقه 1 شهرداری تهران و محدوده نیاوران، یکی از بخش های مهم تهران به شمار می رود. همین موضوع باعث شده تا در این محدوده، کسب و کارها و مشاغل مختلفی فعالیت نمایند. همچنین به دلیل گسترش واحدهای مسکونی و تجاری در این محدوده، شهرداری نسبت به ایجاد فضاهای سبز و امکانات مختلفی در محله جمال آباد اقدام نموده است.

1.گالری گالریا

مجموعه گالری گالریا یکی از گالری های تخصصی تهران است که به کمک جمعی از هنرمندان و علاقمندان به آثار سنتی ایجاد شده است. در این مجموعه تلاش شده است تا وسایل آنتیک و قدیمی شامل مبلمان و دیگر انواع وسایل و لوازم فضاسازی آنتیک و سنتی از شهرها و روستاهای مختلف کشور جمع آوری شده و پس از مرمت در اختیار علاقمندان قرار گیرد. درواقع شما می توانید انواع مبلمان، صندلی، وسایل چوبی، وسایل هنری، وسایل فلزی، وسایل تزئینی قدیمی، سفال و … را در این گالری پیدا کنید.

گالری گالریا در خیابان جهانشاهی، خیابان جبلی واقع شده است و همه روزه پذیرای علاقمندان به هنر و هنردوستان عزیز می باشد.

2.بوستان نسیم

بوستان نسیم محله جمال آباد تهران

بوستان نسیم در زمینی به مساحت حدود 4400 متر مربع در بخش جنوبی محله جمال آباد واقع شده است. این بوستان در سال 1372 برای اهالی این محدوده افتتاح شد. علاوه بر پوشش گیاهی متنوع شامل گیاهان، درختان و گل های متنوع، در این بوستان، زمین بازی مخصوص کودکان و همچنین وسایل ورزشی بزرگسالان نیز نصب شده است.

گیاهان، درختان، درختچه ها، چمن ها و گل های این بوستان تهران به وسیله آب قنات واقع در همین پارک آبیاری می شوند. آبنما، نیمکت، مسیرهای سنگفرش شده و روشنایی کافی برای دید مناسب در شب، از جمله امکانات پارک نسیم نیاوران تهران است.

3.مسجد النبی جمال آباد

مسجدالنبی جمال آباد یکی از پایگاه های فعال مذهبی در محدوده جمال آباد تهران است. در این مسجد علاوه بر برگزاری نمازهای یومیه، فعالیت های فرهنگی مختلفی نیز انجام می شود. همچنین در مسجدالنبی جمال آباد تهران مراسمات مختلف مذهبی- سیاسی و فرهنگی همچون مراسم عزاداری محرم، سخنرانی انتخاباتی، مراسم عید غدیر و … نیز برگزار می شود. علاوه بر هیئات مذهبی و سخنرانی ها و مجالس مختلف، در این مسجد بزرگ محله نیاوران، جمال آباد تهران، کلاس های مختلف آموزشی برای گروه های سنتی مختلف نیز دایر می شود.

4.سفارت تاجیکستان

سفارت تاجیکستان یکی دیگر از مراکز مهم در محدوده جمال آباد تهران است. خدمات شهروندی و خدمات گذرنامه از جمله فعالیت های این سفارت در کشور ایران است. خدمات گذرنامه مفقود شده یا دزدیده شده، صدور گواهی بازگشت به جمهوری تاجیکستان، تمدید اعتبار گذرنامه، دریافت ویزای کشور تاجیکستان و … نیز در این سفارت خانه انجام می شود.

بخش کنسولی این سفارت، خدمات خود را به شهروندان مقیم تاجیکستان در ایران ارائه می نماید. شهروندان تاجیکستان می توانند به راحتی با مراجعه به این سفارت، نسبت به تمدید گذرنامه و یا دیگر اقدامات لازم برای حضور در کشور ایران اقدام نمایند.

 

تعرفه قالیشویی جمال آباد

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *