قالیشویی برق آلستوم،قالیشویی محدوده برق آلستوم،قالیشویی نزدیک برق آلستوم،قالیشویی در برق آلستوم

قالیشویی برق آلستوم : خدمت دیگری از کارخانه بزرگ قالیشویی توحید

در هر کجای محدوده برق آلستوم تهران که هستید، قالیشویی توحید نزدیک ترین قالیشویی برق آلستوم به شما می باشد.

اگر به دنبال یک قالیشویی محدوده برق آلستوم با خدمات آنلاین هستید، همین حالا سفارش خود را در مجموعه توحید ثبت کنید.

برای سفارش آنلاین قالیشویی، به راحتی روی بنر زیر کلیک کنید.

ثبت سفارش

 

 

چرا خدمات قالیشویی در برق آلستوم را انتخاب کنیم؟

کارخانه قالیشویی توحید مفتخر است که در شعبه برق آلستوم تهران، ویژگی های زیر را به مشتریان خود ارائه نماید:

  • ما با پرسنل خوب، با اخلاق و با تجربه‌ ای همکاری می کنیم که همواره جلب رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • ثبت سفارش آسان برای مشتریان از جمله مزایای استفاده از خدمات ماست.
  • راحتی و در دسترس بودن شعبات مختلف قالیشویی به محل سکونت شما
  • راه‌ های مختلف ارتباط با ما اعم از اینترنتی و تلفنی
  • دریافت قیمت های مناسب و مقرون به صرفه برای مشتریان خانگی و یا واحدهای اداری- تجاری مختلف
  • حفظ سلامت فرش و موکت در جریان حمل و نقل و نظافت با ارائه ضمانت نامه معتبر

مزایای دریافت خدمات قالیشویی محدوده برق آلستوم با کارخانه قالیشویی توحید

کارشناسان ما موظف شده اند که انجام سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن با برآورد قیمت اولیه و ارائه آن به شما عزیزان، انجام دهند.  علاوه بر این، پاسخگویی مناسب و به موقع از طریق راه های ارتباطی مشخص، از دیگر مزایای ما در کارخانه قالیشویی توحید است.

وجود شعبات مختلف در محله های متفاوت تهران نیز از دیگر ویژگی های ماست که باعث می شود فرش ها به سرعت پس از ثبت سفارش از درب منازل مشتریان جمع آوری شده و پس از شستشو نیز به سرعت تحویل شوند.

انتفال فرش ها و موکت ها با بهترین شرایط در خودروهای مسقف و به صورت کاور شده به محل مشتریان، از دیگر ویزگی های پرسنل زحمت کش ماست. ما خود را موظف می دانیم که از هرگونه آسیب به فرش هاو موکت های مشتریان مان جلوگیری کنیم و فرش های شما را فرش های خودمان بدانیم.

خدمات قالیشویی نزدیک برق آلستوم در تهران

خدمات اعلام شده از سوی ما به این شرح می باشد:

تمامی خدمات ما پیش از انجام، برای مشتریان مان تضمین می شوند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست نگران آسیب به فرش هایتان باشید. ما در قالیشویی توحید این امکان را فراهم نموده ایم تا مشتریان بتوانند علاوه بر شستشوی فرش، از خدمات نظافت مبلمان در محل خود نیز بهره ببرند و به این ترتیب خانه یا محیط کاری همواره تمیزی داشته باشند.

استفاده از خدمات مبل شویی از یک مرجع معتبر همچون قالیشویی، به مشتریان اطمینان می دهد که از خدمات مفیدی بهره می برند.

قیمت قالیشویی در محله برق آلستوم

هزینه قالیشویی برق آلستوم در تهران بزرگ براساس ویژگی های خوب و کاربردی آن، به شرح زیر می باشد:

برای دریافت هزینه دقیق شستشو نیز می توانید به صورت تلفنی و یا انلاین با همکاران ما ارتباط بگیرید.

محله برق آلستوم کجاست؟

محله برق آلستوم کجاست؟

محله برق الستوم یکی از محلات خوب شمال غربی تهران است که در منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد. شاید در نگاه اول، مهم ترین چیزی که درمورد محله برق آلستوم به چشم بیاید، نام آن است. نام این محله درواقع به دلیل وجود کارخانه ای با همین نام است. آلستوم نام یک دانشمند فرانسوی بوده است که در اواخر دهه 30 بانی ساخت این کارخانه بوده است. کارخانه برق آلستوم درواقع در خیابان شهید جهانی نسب تاسیس شد و در گذشته چیزی حدود 50 درصد از برق تهران را تامین می نمود. محله برق آلستوم بعدها به دلیل مهاجرت هموطنان یزدی با نام محله یزدی ها نیز شناخته شد. همچنین نام دیگری که اغلب برای این منطقه از ستارخان شنیده می شود، محله شصت دستگاه ‌یزدی ‌ها می باشد. یزدی ها پس از مهاجرت به این محله، تعداد 60 دستگاه ساختمان برای خود ساختند که همین موضوع باعث شده تا این محله با این نام نیز شناخته شود.

از جمله خیابان های مهم محله جهانی نسب می توان به خیابان جهانی نسب، نیرو، رحیمی اصل، حاجی پور امیر، تکبیری، جلیل پور، غلامی و … اشاره کرد.

این محله از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به بزرگراه جلال آل احمد
  • از جنوب به خیابان ستارخان
  • از شرق به بزرگراه شیخ فضل الله نوری و تهران ویلا
  • از غرب به بزرگراه یادگار اماملستوم کهآ

نحوه دسترسی به محله برق آلستوم و قالیشویی برق آلستوم

محله برق آلستوم به دلیل نزدیکی به محله ستارخان دسترسی بسیار مناسبی دارد. برای رفتن به این محدوده می توان از وسایل حمل و نقل عمومی و یا خودروی شخصی استفاده نمود.

دسترسی به محله برق آلستوم با خودروی شخصی: برای رفتن به برق آلستوم با خودروی شخصی می توانید از بزرگراه های جلال آل احمد، یادگار امام، و شیخ فضل الله نوری کمک بگیرید.

دسترسی به محله برق آلستوم با مترو: برای رفتن به برق آلستوم با مترو می توانید از خط 2 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه طرشت  پیاده شوید و خود را به این محله برسانید. همچنین می توانید از خط 7 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه توحید پیاده شوید.

دسترسی به محله برق آلستوم با اتوبوس: برای رفتن به برق آلستوم با اتوبوس می توانید از خط 4 اتوبوس تندروی تهران استفاده نمایید و در ایستگاه توحید پیاده شوید.

دسترسی به محله برق آلستوم با تاکسی: ایستگاه های تاکسی متعددی نیز به مقصد برق آلستوم و ستارخان در نقاط مختلف شهر وجود دارد که شما را به این محله می رساند. ایستگاه تاکسی زیر پل یادگار امام یکی از آن هاست.

مراکز خرید و اماکن مهم برق آلستوم

1. بوستان شاهین

بوستان شاهین یکی از پارک های محدوده برق آلستوم تهران است. این بوستان با دارا بودن فضایی نسبتا بزرگ، یکی از بهترین مکان های منطقه برق آلستوم برای تفریح و دورهمی های خانوادگی و دوستانه است. پارک شاهین با پوشش گیاهی متنوع و زمین های سنگفرش شده امکانات خوبی برای پیک نیک دارد. زمین بازی کودکان، زمین بازی بزرگسالان با وسایل ورزشی و بدنسازی، میز تنیس، نیمکت، سرویس بهداشتی و … از جمله دیگر امکانات این پارک برق آلستوم هستند.

در پارک شاهین علاوه بر پوشش گیاهی متنوع، همچنین یک حوض بزرگ و فواره نیز وجود دارد. سازمان آب منطقه در این بوستان قرار دارد. بوستان شاهین در حد فاصل خیابان جهانی نسب و ‫حاجی پور امیر واقع شده است.

2.مجموعه‌ ورزشی نیروگاه برق آلستوم

مجموعه‌ ورزشی نیروگاه برق آلستوم

مجموعه‌ی ورزشی برق آلستوم یکی از مجموعه های ورزشی فعال در این محدوده است. در این مجموعه ورزشی شما می توانید انواع ورزش های گروهی و انفرادی را انجام دهید.

در مجموعه ورزشی برق آلستوم رشته های ورزشی مختلفی همچون والیبال، سوارکاری، تنیس، اسکیت، بدنسازی، فوتسال، ایروبیک، پیلاتس و … ارائه می شود.

در این مجموعه، سالن های ورزشی اختصاصی مختلفی همچون سالن استخر، سونا (خشک و بخار) و جکوزی، حوضچه های آب سرد ، سالن فوتسال، سالن هندبال، سالن بسکتبال، سالن والیبال، سالن ایروبیک، پیلاتس و سایر ورزش های هوازی، سالن بدنسازی، و … به مجزا وجود دارد. همچنین زمین تنیس و زمین های سوارکاری و اسکیت نیز در این مجموعه برای علاقمندان به این رشته های ورزشی، وجود دارد.

پارکینگ اختصاصی از جمله امکانات مفید این مجموعه برای ورزشکاران است تا با خیال راحت بتوانند به این مجموعه مراجعه نمایند.

3. مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی یا به اختصار SID یکی از مراکز مهم محدوده برق آلستوم تهران می باشد. مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی کشور در ضلع غربی نیروگاه برق آلستوم، خیابان نیرو واقع شده است.

پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی با اهداف مهمی نظیر ترویج و اشاعه اطلاعات علمی و همچنین گسترش و ارتقاء سطح اطلاع رسانی به محققان، افزایش اثربخشی تحقیقات و نیز سرعت دادن به فعالیت های علمی کشور در سال 1383 در این مکان افتتاح شد.

پایگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی SID یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای پژوهشگران، محققان اساتید، دانشجویان و اصحاب نشریات علمی پژوهشی می باشد. این مرکز وابسته به جهاد دانشگاهی تهران است و تحت نظارت شورای علمی فعالیت می کند.

بانک مقالات نشریات، گزارشات استنادی نشریات علمی پژوهشی، بانک مجامع علمی کشور و … از جمله امکانات ارائه شده توسط این پایگاه علمی کشور می باشد.

از جمله خدماتی که در این پایگاه ارائه می شود می توان به امکان جستجو و همچنین ارائه چکیده مقاله های علمی پژوهشی کشور، امکان دسترسی به متن کامل مقالات، معرفی و همچنین ارائه انواع مقالات ایرانی نمایه شده در ISI، امکان دسترسی و بررسی مجموعه مقالات چاپ شده محققان ایرانی در نشریات بین ‏المللی، معرفی نشریات و همچنین نویسندگان مقالات پر استناد در کشور، سرویس ارسال الکترونیکی مقالات و … اشاره نمود.

 

 

تعرفه قالیشویی در برق آلستوم

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

سوالات متداول

قالیشویی برق آلستوم دارای مجوز است؟

بله،قالیشویی برق آلستوم دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی تهران می باشدو همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.

آیا امکان پرداخت انلاین وجود دارد؟

بله در سایت امکان پرداخت آنلاین برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *