قالیشویی بهبودی،قالیشویی محدوده بهبودی،قالیشویی نزدیک بهبودی،قالیشویی محدوده بهبودی

قالیشویی بهبودی ارائه دهنده خدمات شستشوی فرش و موکت و همچنین مبل شویی می باشد. شستشوی تخصصی با رعایت موازین اسلامی از جمله ویژگی های اصلی تمامی خدمات ماست. ما به عنوان یک قالیشویی خوب در بهبودی به کمک تکنسین های باتجربه و حرفه ای خود، توانسته ایم عنوان واحد نمونه سال را سه سال متوالی دریافت کنیم.

ارائه خدمات قالیشویی در بهبودی با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مواد شوینده استاندارد انجام می شود. ما امروزه تلاش می کنیم تا همگام با تکنولوژی های روز دنیا گام برداریم و دستگاه های به روز قالیشویی را جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود خریداری نماییم. همچنین امروزه ما با ایجاد پورتال تخصصی و امکان ثبت سفارش آنلاین قالیشویی برای شما، دریافت خدمات خود را برای شما بسیار آسان نموده ایم.

محله بهبودی تهران کجاست؟

محله بهبودی تهران کجاست؟

محله بهبودی یکی دیگر از محلات شمال غرب تهران است که بخش اعظم آن در منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد. محله بهبودی درواقع به خیابان بهبودی و خیابان های منتهی شده به آن گفته می شود. خیابان بهبودی بین خیابان ستارخان و خیابان آزادی واقع شده است.

از جمله خیابان های مهم محله بهبودی تهران می توان به بشیر، مهاجر، نصرت غربی، خوش شمالی، نیایش غربی، بقال باشی قدیمی، جنایی، فردوسی، کوثر، پیروز، اسلامی، شکاری، شاهین، مازیار و … اشاره کرد.

محدوده بهبودی از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به خیابان ستارخان
  • از جنوب به خیابان آزادی
  • از شرق به تونل توحید
  • از غرب به شادمان

قالیشویی بهبودی

نحوه دسترسی به محله بهبودی تهران

برای رفتن به محدوده بهبودی تهران می توانید از مترو و وسایل شخصی استفاده کنید. همچنین ایستگاه های اتوبوس و تاکسی های مختلفی نیز در این محله فعالیت دارند.

دسترسی به بهبودی با خودروی شخصی: برای رفتن به بهبودی با خودروی شخصی می توانید از بزرگراه شهید چمران، تونل توحید، بزرگراه یادگار امام، خیابان ستارخان و خیابان آزادی استفاده کنید.

دسترسی به بهبودی با مترو: برای رفتن به محله بهبودی می توانید از خط 7 یا 4 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه توحید پیاده شوید. همچنین می توانید جهت رفتن به محدوده بهبودی با مترو از خط 2 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه شادمان پیاده شوید.

دسترسی به بهبودی با اتوبوس: برای رفتن به بهبودی با اتوبوس نیز می توانید از خط 4 اتوبوس تندرو تهران استفاده کرده و در ایستگاه توحید پیاده شوید. همچنین می توانید از خط 1 اتوبوس تندرو یا بی آر تی تهران استفاده کنید و در ایستگاه توحید یا بهبودی پیاده شوید.

دسترسی به بهبودی با تاکسی: برای رفتن به بهبودی با تاکسی نیز می توانید از ایستگاه های تاکسی واقع در محلات اطراف و یا تاکسی های گذری در این محله استفاده نمایید.

مراکز خرید و اماکن مهم محله بهبودی

1. وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی

وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سال 1390 با تصویب شورای نگهبان از ادغام 3 وزارت خانه کار و امور اجتماعی، رفاه و تأمین اجتماعی و تعاون ایجاد شد. وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بین خیابان خوش و بهبودی واقع شده است.

هدف از ایجاد این وزارتخانه، کوچک سازی دولت و رسیدگی بهتر به امور مختلف می باشد. رسیدگی به بحران صندوق های بازنشستگی از مهم ترین مسائلی است که در این وزارت مورد بررسی قرار می گیرد.

2. درمانگاه شبانه روزی بهگر

درمانگاه شبانه روزی بهگر در خیابان بهبودی تهران

کلینیک شبانه روزی بهگر یکی از مراکز درمانی واقع در محدوده خیابان بهبودی است. این درمانگاه با بیمه های تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، شهرداری، وزارت نیرو، بیمه ایران، بیمه کانون سردفتران و دفتریاران، بیمه سینا و بیمه بانک های کشاوزی، ملت، تجارت، مرکزی، سپه و صادرات قرارداد دارد.

در این مرکز درمانی انواع خدمات اورژانس، واکسیناسیون، نوار مغز، نوار قلب،  cpr، تست ورزش، نوار عصب و عضله، اکوکاردیوگرافی داپلر و … انجام می شود. در این مرکز همچنین اتاق عمل سرپایی نیز وجود دارد.

از جمله بخش های مختلف این درمانگاه می توان به داروخانه، بخش دندانپزشکی، بخش فیزیوتراپی، بخش آزمایشگاه تشخیص طبی، بخش رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، کالرداپلر، گرافی های  CR و …، بخش شنوایی سنجی مخصوص نوزادان و نیز بخش ساخت و فروش انواع عینک های طبی اشاره نمود.

مرکز درمانی بهگر در تمام زمینه های پزشکی تخصصی به صورت شبانه روزی  و 24 ساعته فعالیت دارد.

در این مرکز، پزشکان با تخصص های مختلفی حضور دارند که از جمله آن ها می توان به پزشک متخصص زنان و زایمان و نازایی، قلب و عروق، گوش، حلق و بینی، داخلی شامل غدد، ریه و گوارش، متخصص عفونی، پوست و مو و زیبایی، مغز و اعصاب، متخصص کودکان و نوزادان، چشم پزشکی، متخصص اورولوژی، ارتوپدی، جراحی داخلی و عمومی، روانپزشکی و … اشاره کرد. همچنین پزشکان عمومی نیز به صورت شبانه روزی در این مرکز حضور دارند.

3.درمانگاه شبانه روزی عمار

پلی کلینیک شبانه روزی عمار یکی دیگر از مراکز درمانی محدوده بهبودی تهران است. این مرکز درمانی نیز به صورت 24 ساعته آماده پذیرش بیماران مختلف می باشد. از جمله بخش های مختلف این مرکز درمانی می توان بخش های دندانپزشکی، اورژانس، بخش پاراکلینیک، اندوسکوپی، نوار مغز، نوار عصب و عضله، اکو، تست ورزش، تست تراکم استخوان و … را نام برد.

پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف اعم از داخلی، ارتوپدی، گوارش، کودکان و نوزادان و … نیز در این مرکز حضور دارند. مراجعه به این مرکز درمانی برای عموم آزاد است. درمانگاه عمار در خیابان بهبودی، کمی بالاتر از چهار راه نصرت واقع شده است. همچنین در این مرکز، پزشکان عمومی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به عموم همشهریان عزیز می باشند.

در این مرکز بهداشتی درمانی، انواع خدمات سرپایی نیز به مراجعین محترم ارائه می شود. مرکز شبانه روزی عمار خیابان بهبودی تهران نیز با بیمه های مختلف تامین اجتماعی، خدمات درمانی، بنیاد شهید، نیروهای مسلح و … قرارداد دارد.

 

 

 

تعرفه قالیشویی در بهبودی

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *