قالیشویی کامرانیه،قالیشویی در کامرانیه،قالیشویی محدوده کامرانیه،قالیشویی نزدیک کامرانیه

 قالیشویی کامرانیه : خدمت دیگری از کارخانه بزرگ قالیشویی توحید

در هر کجای کامرانیه که هستید نزدیک ترین قالیشویی محدوده کامرانیه به شما، قالیشویی توحید است.

لازم است بدانید که اگر به جای تماس تلفنی به صورت آنلاین خدمات قالیشویی کامرانیه را، سفارش دهید هزینه ایاب و ذهاب از شما گرفته نمی شود؟؟

پس همین حالا روی بنر زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

قالیشویی کامرانیه

 

تخفیف ها در قالیشویی کامرانیه همانند دیگر شعب قالیشویی توحید همیشگی است اگر عضو باشگاه مشتریان ما باشد. برای عضویت در باشگاه مشتریان و کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی آنلاین وب سایت در ارتباط باشید.

بهترین قالیشویی در کامرانیه : کارخانه قالیشویی توحید 

اگر در محدوده کامرانیه زندگی می‌کنید و برای شستشوی فرش‌های دست بافت یا ماشینی خود با نهایت حساسیت به دنبال بهترین قالیشویی هستید با خدمات متمایز قالیشویی توحید در کامرانیه آشنا شوید.

کارخانه قالیشویی توحید با بیش از یک دهه فعالیت درخشان در عرصه خدمات تخصصی شستشوی فرش در تهران و حوالی توانسته است برای 3 سال متوالی نشان برترین قالیشویی تهران را از سوی صنف قالیشویی‌های کلان شهر تهران اخذ نماید.
با این وصف اینکه در مقابل عبارت بهترین قالیشویی کامرانیه نام کارخانه قالیشویی توحید بدرخشد امری بدیهی است.

در محدوده کامرانیه که جزء یکی از مناطق لاکچری نشین تهران نیز به حساب می‌آید افراد زیادی دغدغه شستشوی فرش‌های گران قیمت و ارزشمند خود را دارند. افراد بسیاری هستند که روی شستشوی فرش‌های گران قیمت و زینتی خود حساس هستند و به سختی می‌توانند به قالیشویی‌های مختلف این محدوده  اعتماد کنند. به خصوص آن چیزی که بیشتر از همه آنها را آزار می‌دهد نحوه حمل و نقل غیر استاندارد و غیر اصولی فرش‌ها از قالیشویی به منزل مشتری و از منزل مشتری به قالیشویی است. رنگ پردیگی فرش، عدم پاک شدن لکه ها و به خصوص آسیب دیدگی الیاف فرش های ابریشمی از دیگر دغدغه های افرادی است که نگران حفظ سلامت فرش های خودد بعد از شستشو هستند.

خدمات متمایز قالیشویی کامرانیه شعبه قالیشویی توحید

شستشوی کاملا تخصصی انواع فرش ماشینی و دست بافت
شستشوی کاملا تخصی انواع مبل (سلطنتی، راحتی، نیمه سلطنتی )
شستشوی کاملا تخصصی انواع موکت ( حتی موکت های چسبیده به کف )
شستشوی کاملاً تخصصی انواع تابلو فرش
شستشوی تخصصی انواع گلیم، جاجیم و قالیچه
شستشوی حرفه ای با جدیدترین ابزارآلات روز دنیا ضمن بهره‌گیری از مواد شوینده استاندارد متناسب با الیاف فرش های ابریشمی، وجه تمایز خدمات قالیشویی کامرانیه در کارخانه قالیشویی توحید.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی کامرانیه

بسیار حائز اهمیت است که قبل از انتخاب یک قالیشویی خوب برای شستشوی فرش های حساس و قیمتی خود کاملا از نحوه کار شستشوی آن قالیشویی آگاه باشید. نحوه شستشوی فرش در کارخانه قالیشویی توحید به شرح زیر است:

ابتدا کلیه فرش های ورودی به کارخانه از جهت ماشینی یا دشت بافت بودن و میزان حساسیت الیاف ها و شدت تراکم تفکیک می شوند.

در مرحله بعد فرش های ماشینی به لاین شستشوی تخصصی فرش ماشینی و کلیه فرش های دست بافت به لاین تخصصی شستشوی فرش های دست بافت  هدایت می‌شوند.

سپس در هر لاین ابتدا فرش ها غبار روبی شده و اگر روی آنها لکه ای موجود باشد سریعا لکه زدایی روی آن صورت گرفته و در نهایت برای شستشو آماده می‌گردد.

کلیه فرآیند شستشو، تخلیه آب و خشک کردن در کارخانه قالیشویی توحید به صورت تمام مکانیزه بدون دخالت دست انسان صورت می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جزئی تر می‌توانید کلیه سوالات خود را در خصوص نحوه  شستشوی فرش ها در قالیشویی کامرانیه می‌توانید با کارشناسان روابط عمومی ما در قالیشویی توحید از طریق کلیک روی عبارت پشتیبانی آنلاین ارتباط بگیرید.

مبل شویی و موکت شویی: 2 خدمت متمایز قالیشویی کامرانیه در کارخانه قالیشویی توحید

جالب است بدانید که در کارخانه قالیشویی توحید در کامرانیه علاوه بر شستشوی فرش و ملزومات دیگر آن خدمات موکت شویی و مبل شویی نیز انجام می‌شود. اگر همیشه برای تمیز کردن لکه‌های ایجاد شده بر روی مبل‌های خود دچار مشکل هستید ما و بعضاً برای خلاص شدن از شر این لکه‌ها به فکر تعویض پارچه‌های رومبلی خود افتاده اید ما به شما توصیه می‌کنیم که به خدمات مبل شویی قالیشویی کامرانیه توجه ویژه ای داشته باشبد.

کافی است با 1864 تماس بگیرید. کارشناسان قالیشویی توحید پس از هماهنگی های لازم به سرعت با شما تماس خواهند گرفت و به محل مورد نظر شما خواهند آمد و لکه گیری و در نهایت شستشوی تخصصی مبل های شما را در منزل تان به نحو احسن انجام خواهند داد.
علاوه بر خدمات مبل شویی در کارخانه قالیشویی توحید خدمات متمایز موکت شویی در محل نیز انجام می‌شود. موکت‌های تان را با چسب های مخصوص موکت به کف مکان مورد نطرتان چسبانده اید و همین مسئله برای‌تان به یک چالش تبدیل شده که چطور آنها را شستشو دهید؟
با 1864 تماس بگیرید تا کارشناسان تخصصی شستشوی موکت قالیشویی توحید به محل مورد نظر شما آمده و با دستگاه های ویژه موکت شویی شما را از چالش های ذهنی‌تان خلاص کنند.

قالیشویی کامرانیه

تعرفه خدمات قالیشویی کامرانیه 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه های قالیشویی در کامرانیه و حوالی آن می توانید به لیست قیمتی که در ادامه ارائه می‌کینم توجه کنید. لازم به ذکر است به این نکته توجه داشته باشید که کلیه تعرفه های ارائه شده مبتنی بر استانداردهای صنف قالیشویی های تهران تنظیم شده است.

کامرانیه کجاست ؟

کامرانیه یکی از محلات لوکس شمال شهر تهران است که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده و اهالی بومی کمتری دارد. اگرچه بخش جنوبی کامرانیه بیشتر مسکونی است اما بخش شمالی کامرانیه را اغلب ساختمان های اداری- تجاری تشکیل داده اند.

محله کامرانیه از اطراف به خیابان ها، محلات و بزرگراه های زیر محدود شده است:

  • از شمال به منظریه و نیاوران
  • از جنوب به بزرگراه صدر و اختیاریه
  • از شرق به فرمانیه
  • از غرب به چیذر و دزاشیب

کامرانیه کجاست ؟درکجای شهر تهران قرار دارد؟

قالیشویی کامرانیه یکی از شعب قالیشویی توحید می باشد که با سال‌های تجربه در زمینه شستشوی قالی و فرش، در میان مشتریان محبوبیت بسیاری کسب کرده. همین مسئله باعث شده تا شعب مختلفی را در سراسر شهر تهران ایجاد کند تا بتواند به مشتریان بیشتری خدمات حرفه‌ای خود را ارائه دهد. از جمله این مناطق شمال تهران و غرب تهران هستند. اگر ساکن بخش شمالی شهر  هستید، می توانید با خیال راحت فرش‌های نفیس خود را به مجموعه توحید بسپارید.

در این محدوده چندین شعبه مختلف وجود دارد که  کامرانیه، الهیه ،قیطریه و  فرمانیه و نیاوران از جمله این شعب هستند. قالیشویی فرمانیه یکی از قدیمی‌ترین شعب مجموعه توحید است. جایی که اولین بار قالیشویی توحید فعالیت خود را در شمال تهران(نزدیکی قالیشویی شمال تهران ) آغاز کرده است. پس از آن قالیشویی توحید با خدمات متنوع و سریع در خدمت مشتریان بوده است و در اردیبهشت سال 99 شعبه جدیدی در کامرانیه افتتاح شده است.

نحوه دسترسی به کامرانیه و قالیشویی کامرانیه

کامرانیه با موقعیت محلی مناسبی که دارد، علاوه بر دسترسی آسان، جزو محدوده طرح ترافیک تهران بزرگ نیز نبوده و بنابراین به راحتی می توان از طریق خودروی شخصی و یا سایر وسایل حمل و نقل عمومی به این منطقه دسترسی پیدا کرد.

دسترسی به کامرانیه با خودروی شخصی: جهت رفتن به کامرانیه با اتومبیل شخصی می توانید از طریق بزرگراه صدر اقدام کنید.

دسترسی به کامرانیه با مترو: ایستگاه مترو اقدسیه، ایستگاه مترو نیاوران و ایستگاه مترو نوبنیاد نزدیک ترین ایستگاه ها برای رفتن به کامرانیه با مترو هستند.

دسترسی به کامرانیه با اتوبوس: خطوط اتوبوسرانی 106، 217، 220 و 298 نیز جهت رفتن به کامرانیه با اتوبوس در دسترس عموم مردم می باشند.

مراکز خرید و اماکن مهم کامرانیه

منطقه کامرانیه یکی از بخش های شمال شهر تهران است. این محدوده یکی از محلات اعیان نشین شمال تهران است که امکانات زیادی نیز دارد. این محله علاوه بر برج ها و ساختمان های بزرگ و لوکس شامل بوستان ها، باغ ها، مراکز اداری، مراکز خرید، رستوران ها، کافه ها و … نیز می باشد. وجود مراکز دیدنی مختلف در این محدوده باعث شده تا همه روزه تعداد زیادی از تهرانی ها و مسافرین شهر تهران به این بخش از شمال تهران رفته و از آن دیدن کنند.

از جمله مراکز دیدنی کامرانیه در شمال شهر تهران می توان موارد زیر را نام برد:

1. بوستان امام علی

بوستان امام علی

بوستان امام علی علیه السلام در تقاطع خیابان کامرانیه و فرمانیه واقع شده است. این بوستان که در سال 1382 افتتاح شد، مساحتی بالغ بر 575 متر مربع دارد. این بوستان علاوه بر پوشش گیاهی مناسب شامل درختان و گل های رز متعدد نیز می باشد. همچنین این بوستان شمال شهر تهران با وسایل بازی کودکان و وسایل ورزشی برای استفاده بزرگسالان تجهیز شده است تا همه روزه پذیرای افراد مختلف باشد. پارک امام علی در منطقه 1 شهرداری تهران است و یکی از بوستان های اصلی محدوده کامرانیه شناخته می شود.

2. مرکز تجاری کوه نور

مرکز خرید کوه نور در تقاطع پاشاظهری کامرانیه در برج کوه نور واقع شده است. این مرکز تجاری در 2 طبقه با 19 واحد تجاری ساخته شده که شهروندان می توانند تقریبا تمامی برندهای مد و پوشاک را در آن پیدا کنند. در این پاساژ خرید کامرانیه می توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، لوازم آرایشی، اکسسوری و … را خریداری کنید. این مجتمع علاوه بر دارا بودن مراکز تجاری با برندهای مختلف، همچنین یک رستوران و صرافی های مختلفی نیز دارد.

3. بام سنتر کامرانیه

بام کامرانیه یک مجتمع تجاری اداری در حال ساخت است که قرار است به یکی از مراکز خرید محدوده کامرانیه تبدیل شود. 1 طبقه و نیم این ساختمان به واحد های تجاری اختصاص داده شده است. همچنین علاوه بر واحد های تجاری، این سازه شامل 20 واحد اداری و 37 پارکینگ نیز می باشد. این سازه توسط گروه مهندسی بام در مساحتی بالغ بر 2796 مترمربع در حال ساخت است که سالن اجتماعات، سالن بدنسازی، فضای سبز و … از دیگر امکانات آن خواهد بود.

4. مجموعه ورزشی بانک مسکن

مجموعه ورزشی بانک مسکن یکی دیگر از اماکن مهم شمال شهر تهران در محدوده فرمانیه و کامرانیه است. این مجموعه شامل سالن بدنسازی، زمین چمن مصنوعی، سالن ایروبیک، استخر کودکان، استخر سرپوشیده و روباز، سالن ژیمناستیک، سالن چند منظوره (فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تیر و کمان)، زمین تنیس و سالن ورزش های همگانی(یوگا، پیلاتس و …) است.

در این مجموعه همچنین آموزش رشته های ورزشی مختلف نیز از سطوح مبتدی تا حرفه ای برای علاقمندان انجام می شود. این مجموعه ورزشی یکی از قسمت های مجموعه پردیس بانک مسکن است که استفاده از آن برای عموم مردم نیز آزاد است.

نحوه ثبت سفارش خدمات قالیشویی کامرانیه

گفتیم کلیه خدمات قالیشویی توحید شعبه کارانیه اگر به صورت اینترنتی توسط مشتری ثبت شوند شامل 15% تخفیف ویژه می شوند. برای ثبت سفارش خدمات قالیشویی به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید: سفارش اینترنتی خدمات قالیشویی
برای عضویت در باشگاه مشتریان و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات: اینجا کلیک کنید: پشتیبانی آنلاین
برای ثبت سفارش تلفنی با 1864 تماس بگیرید.

تعرفه قالیشویی در کامرانیه

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

سوالات متداول

آیا امکان پرداخت انلاین وجود دارد؟

بله در سایت در قسمت پرداخت آنلاین می باشد.

چگونه می توانم استعلام قیمت کنم ؟

کافیست عدد 5 را به سامانه پیامکی ما به شماره 100009596 ارسال نمایید تا همکاران ما با شما تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *