قالیشویی ده ونک

 

قالیشویی در ده ونک :با خدمت دیگری از کارخانه بزرگ قالیشویی توحید در کنار شماییم

در هر کجای محله ده ونک تهران که هستید، نزدیک ترین قالیشویی ده ونک به شما، قالیشویی توحید است.

می دانید که اگر به جای تماس تلفنی، سفارش قالیشویی در ده ونک خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، شامل تخفیف ایاب و ذهاب رایگان خواهید شد؟؟

پس همین حالا روی بنر زیر کلیک کنید و انواع سفارشات قالیشویی یا موکت شویی و مبل شویی خود را ثبت کنید.

قالیشویی ده ونک

چرا خدمات قالیشویی در ده ونک را از کارخانه قالیشویی توحید بخواهیم؟

  • قالیشویی توحید با ارائه خدمات شستشوی تخصصی انواع فرش ‌های دستباف و ماشینی و حتی انواع فرش خارجی شامل ترکی، بلژیکی و …، بهترین گزینه خدمات دهی برای شماست.
  • تمامی خدمات شستشوی فرش و موکت در قالیشویی توحید با ارائه ضمانت نامه معتبر انجام می شود.
  • انواع فرش و موکت های شما با استفاده از ماشین آلات تمام خودکار و بهره مندی از بهترین مواد نانو و شوینده ها شسشتو داده می شوند.
  • ما به عنوان عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران در تمامی مناطق تهران شعبه های فعالی داریم تا بتوانیم خدمات تخصصی شستشوی فرش و موکت را با سرعت و کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهیم.
  • کسب رضایت مشتریان به عنوان اولین اصل در مجموعه توحید است که باعث شده خدمات پشتیبانی از مشتریان به صورت شبانه روزی انجام دهیم.
  • انواع خدمات شستشوی فرش و مبل شویی در محل ما برای تمام محدوده های تهران بدون هرگونه محدودیت زمانی و مکانی، ارائه خواهد شد.

خدمات مناسب با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه

مزایای قالیشویی محدوده ده ونک با کارخانه قالیشویی توحید

از جمله مزایایی که باعث شده مشتریان مان ما را انتخاب کنند، کیفیت بالای خدمات رسانی است. تمامی خدمات قالیشویی نزدیک ده ونک با رعایت اصول شرعی و بهداشتی توسط تکنسین های خبره و باتجربه ما انجام می شود. ما مفتخریم که 30 سال سابقه در زمینه قالیشویی داریم و می توانیم خدمات خود را به صورت تخصصی به شما ارائه کنیم.

تمامی فاکتورهای ارائه شده توسط ما با مهر و امضای معتبر قالیشویی و به صورت دقیق با ریز جزئیات به شما ارائه می شود. مشتریان ما می توانند از ریز دقیق هزینه های خدمات دریافت شده خود، اطلاع پیدا کنند. تمامی هزینه ها براساس نرخ دقیق اتحادیه محاسبه شده و نگرانی مشتریان را بابت هزینه ها کاهش خواهد داد.

شستشوی فرش در قالیشویی با هزینه های اقتصادی و کیفیت بالا

خدمات قالیشویی نزدیک ده ونک

قالیشویی حوالی ده ونک خدمات گسترده ای را در زمینه شستشوی فرش به مشتریان ارائه می کند. خدمات تخصصی شستشوی فرش دستبافت با دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک و همچنین انواع فرش گل ابریشم و فرش های سنتی، در قالیشویی توحید به صورت تخصصی ارائه می شود.

شستشوی انواع فرش ماشینی، فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی و گلیم فرش آشپزخانه نیز از دیگر خدمات ماست.

ما همچنین مفتخریم شستشوی انواع مبلمان را در منزل شما انجام دهیم. شستشوی مبل در منازل یا دفاتر اداری شما، از جمله خدمات بی نظیر ماست. شما می توانید بدون نگرانی بابت حمل مبل، آن را در منزل و جلوی چشمان خودتان توسط تکنسین های حرفه ای، شستشو دهید.

قیمت قالیشویی در ده ونک

هزینه قالیشویی ده ونک در راستای رفاه حال مشتریان براساس نرخ اتحادیه قالیشویان دریافت می شود. در جدول زیر، می توانید از هزینه های خدمات ارائه شده در مجموعه توحید اطلاع پیدا کنید:

 

محله ده ونک کجاست؟

محله ده ونک کجاست؟

محله ده ونک یکی از محلات منطقه 3 شهرداری تهران است. محدوده ده ونک یکی از محلات قدیمی شمیرانات تهران است که بافتی قدیمی با خانه هایی ویلایی و کوچه هایی تنگ و باریک دارد. علت عدم نوسازی و بازسازی بافت قدیمی ساختمان های محله ده ونک به اسناد مالکیت نامعلوم برخی از اراضی این محدوده و همچنین ساخت و سازهایی که در حریم اتوبان چمران انجام شده، باز می گردد.

گفته می شود که قدمت محله ده ونک به حدود 800 سال می رسد. در گذشته محدوده ده ونک پر از باغات مختلف با درختان گردو، توت و زالزالک بوده است. همچنین در این محله تعداد زیادی قنات وجود داشته که در دهه 70 شمسی اکثر آن ها به دلیل مزاحمت برای خانه های مسکونی، کور و بسته شدند.

محله ده ونک از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به اتوبان هاشمی رفسنجانی (نیایش)
  • از جنوب به خیابان ملاصدرا و اتوبان همت
  • از شرق به خیابان شیخ بهایی و سئول
  • از غرب به اتوبان شهید چمران

نحوه دسترسی به محله ده ونک تهران

اگرچه بافت قدیمی محله ده ونک امروز پس از گذشت سالیان دراز همچنان بلاتکلیف مانده است اما دسترسی این محله به دلیل نزدیکی به بزرگراه های اصلی، بسیار آسان می باشد.

دسترسی به ده ونک با خودروی شخصی: برای رفتن به محله ده ونک با خودروی شخصی می توانید از بزرگراه های همت، چمران، آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهرک والفجر اقدام کنید.

دسترسی به ده ونک با مترو: برای رفتن به ده ونک با مترو می توانید از خط 1 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه های مترو حقانی و شهید همت پیاده شوید.

دسترسی به ده ونک با اتوبوس: برای رفتن به ده ونک با اتوبوس نیز می توانید از خط تندرو 7 تهران استفاده کرده و در ایستگاه ونک پیاده شوید.

دسترسی به ده ونک با تاکسی: برای رفتن به ده ونک با تاکسی می توانید از ایستگاه های تاکسیرانی واقع در میدان شیخ بهایی استفاده کنید. همچنین تاکسی های عبوری متعددی نیز در این محدوده فعالیت دارند.

تماس با قالیشویی ده ونک

مراکز خرید و اماکن مهم ده ونک

1.باغ ایرانی

باغ ایرانی در منطقه ده ونک

باغ ایرانی یکی از بوستان های ده ونک است که متعلق به دوران قاجار بوده و از مستغلات باغ میرزا حسن خان مستوفی الممالک می باشد. این باغ 3 درب ورودی دارد که بازدیدکنندگان می توانند به راحتی از بخش های جنوبی، شرقی و غربی وارد بوستان شوند. این باغ توسط مهندس محمد علی مختاری طراحی و ساخته شده است که نام وی در سر در ورودی اصلی باغ حک شده است.

جویبارهای متعدد و آب های جاری از جمله ویژگی های این باغ هستند که رنگ و بویی اصیل و ایرانی را به آن می بخشند. جشنواره‌ گل ‌های لاله که همه ساله در فصل بهار در پارک ایرانی ده ونک برگزار می شود، یکی از بهترین دیدنی های این باغ است.

این پارک در سال 1391 در زمینی به مساحت حدود 30 هزار و چهارصد متر مربع به سبک و سیاق باغ های سنتی ایرانی ایجاد شده است. احداث یک کوشک در مرکز محوطه باغ، وجود آبراه‌ های متعدد، تقارن و … از جمله ویژگی های این باغ به سبک ایرانی می باشد.

پلان اصلی بوستان ایرانی به شکل مستطیل با 4 قسمت است. همچنین در این باغ، بخش های مختلفی شامل باغ طبیعت، باغ ورزش، باغ حواس، باغ شعر، باغ دو رنگ، اسطوره، باغ بیکرانگی، تنهایی، باغ درون، باغ بهشت، باغ مجازی، باغ خاطره و باغ آرامش می باشد.

کوشک یا ساختمان اصلی باغ در بالاترین بخش آن ساخته شده که از داخل آن می توان به تمام بخش های باغ اشراف داشت. بزرگ ترین حوض آب این بوستان بزرگ تهران نیز در مقابل کوشک احداث شده است. پوشش گیاهی این باغ شامل درختان چنار، درختانی با قدمت 150 تا 250 سال و همچنین شمعدانی، انواع گل رز، زرشک، برگ نو، انواع گل نسترن، برگ بو، پیراکانتا، شیرخشت و همچنین انواع بوته‌ های فصلی می باشد.

2.امامزاده قاضی الصابر

بارگاه امامزاده قاضی الصابر یکی از مکان های مهم و شناخته شده محدوده ده ونک است که با معماری سنتی خود در سال 84 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. این اثر در خیابان مجیدپور محدوده ونک واقع شده است.

بنای این امامزاده بیش از 700 سال قدمت دارد و در دوران ناصر الدین شاه در سال 1264 هجری خورشیدی ساخته شد. بقعه 8 ضلعی این امامزاده بسیار شبیه به خانه امام علی علیه السلام در کوفه است. در ابتدا این بقعه از خشت و گل ساخته شده بود و ضریح آن نیز چوبی بود. اما در سال های بعد، رواق ها و همچنین زیر گنبد و … مرمت و آینه کاری شد.

نسب این امامزاده با 10 واسطه به امام چهارم شیعیان یعنی امام سجاد علیه السلام باز می گردد. این امامزاده یکی از فقهای برجسته و ممتاز امام زین العابدین علیه السلام در زمان خود بوده است. در صحن این امامزاده یک درخت با قدمت زیاد نیز وجود دارد که مردم برای حاجت گرفتن به شاخه های آن دستمال می بندند. در حیاط این امامزاده نیز افرادی مدفون شده اند که متولیان این آستان و بارگاه بوده اند.

تعرفه قالیشویی ده ونک

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *