شستشوی فرش دستباف،قالیشویی فرش دستباف

 

تمام فرش ها به علت مجاورت دائمی با انواع آلودگی ها نیاز به حداقل دوبار شستشو در سال دارند. حتی هوای مجاور ما نیز برای فرش ها یک عامل آلوده کننده است. ذرات گرد و غبار و انواع آلاینده های موجود در هوا در الیاف فرش فرو می روند و در طولانی مدت باعث کثیف و تیره شدن سطح فرش می شوند. بنابراین شستشوی فرش امری اجتناب ناپذیر است. عدم شستشوی مناسب، باعث افت کیفیت و کاهش طول عمر فرش می شود.

کمبود فضا به واسطه گسترش آپارتمان نشینی، کمبود زمان به دلیل مشغله های زیاد کاری و همچنین کمبود منابع آب و … باعث شده تا امروزه شستشوی دستی فرش ها در منزل امکان پذیر نباشد. در این شرایط اغلب خانوارها ترجیح می دهند تا از شستشوی فرش خود را به متخصصین این امر بسپارند.

خدمات قالیشویی فرش دستباف

خدمات قالیشویی فرش دستباف

قالیشویی امروزه به عنوان یک شغل رسمی وجود دارد. نخستین قالیشویی های صنعتی در ایران، از اوایل دهه ۴۰ شمسی آغاز به کار کردند. اگرچه قالیشویی های قدیمی با روش های سنتی اقدام به شستشوی انواع فرش می کردند اما امروزه قالیشویی های مدرن با استفاده از دستگاه های مکانیزه و تمام اتوماتیک شستشوی فرش های دستباف و ماشینی را انجام می دهند.

در این میان با توجه به افزایش نیاز خانوار ها، هم اکنون کارخانه های قالیشویی زیادی تاسیس شده اند که انتخاب یک قالیشویی خوب در تهران را برای خانواده ها دشوار کرده است. برای این منظور، شما باید بتوانید مهم ترین فاکتورها را برای پیدا کردن یک قالیشویی خوب در نظر بگیرید.

قالیشویی توحید به عنوان بهترین قالیشویی تهران

قالیشویی توحید به عنوان بهترین قالیشویی فرش دستباف تهران

وجود شرکت ها و کارخانه های زیادی که در صنعت قالیشویی فعالیت می کنند، باعث شده تا امروزه انتخاب یک قالیشویی خوب در شهری به وسعت تهران بزرگ یک چالش دشوار به نظر برسد.

قالیشویی توحید با دارا بودن کارشناسان متخصص و ماهر و همچنین دارا بودن مجوز کسب از سمت اتحادیه قالیشویان، می تواند بهترین خدمات قالیشویی را به شما ارائه نماید. تمامی خدمات ما با ضمانت نامه کتبی ارائه می شوند تا مشتریان بابت عدم ایجاد هرگونه آسیب یا خسارت به فرش های گران قیمت خود، آسوده خاطر باشند.

قالیشویی توحید با دارا بودن وب سایت رسمی تلاش می کند تا همگام با تکنولوژی های پیشرفته جهانی، به ارائه خدمات مناسب به همشهریان خود بپردازد. ما با سابقه بیش از 3 دهه فعالیت خود، هم اکنون با پیشرفت علم و تکنولوژی گام برمی داریم و با بهره گیری از متد های روز دنیا و دستگاه های مکانیزه قالیشویی امانت دار فرش های ارزشمند و گرانبهای شماست.

قالیشویی توحید مفتخر است که 3 سال متوالی عنوان واحد نمونه سال را از سمت اتحادیه قالیشویان دریافت کرده است. بنابراین امروز ما از سمت اتحادیه و مشتریان خود به عنوان بهترین قالیشویی در تهران شناخته شده ایم و بر خود می بالیم.

چرا قالیشویی توحید را انتخاب کنیم؟

چرا قالیشویی توحید را انتخاب کنیم؟

1.کیفیت بالای خدمات

دانش تخصـصی ما در حوزه قالیشویی مکانیزه، بهره مندی از تجهیزات و دستگاه های شستشوی مدرن قالیشویی، اسـتفاده از مواد شـوینده با کیفیت، در کنار تجربه بالای تکنسین های ما، باعث شده تا خیال مشتریان بابت کیفیت بالای خدمات ما آسوده باشد.

2.تنوع خدمات

اگرچه خدمت اصلی قالیشویی توحید همچنان شستشوی فرش است؛ اما امروزه با توجه به گسترش نیازهای خانواده ها، مجـموعه متنوعی از خـدمات اعم از شستشوی موکت و مبل شویی در محل را نیز به مشتریان خود ارائه می دهیم. گستردگی خدمات ما باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیال راحت انواع خدمات مورد نیاز خود را از ما بخواهند.

3. ضمانت خدمات

از آن جایی که ما به کیفیت خدمات خود اطمینان داریم، تمامی خدمات ما در قالیشویی توحید با ارائه ضمانت نامه کتبی انجام خواهد شد. شما می توانید در هنگام تحویل فرش خود، ضمانت نامه کتبی قالیشویی را دریافت نمایید.

ضمانت خدمات توسط ما به شما امکان می دهد تا در صورت ناراضی بودن از خدمات، شستشوی مجدد فرش به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد.

4. خدمات مکانیزه و مدرن

کارخانه ما مجهز به مدرن ترین دستگاه های قالیشویی مکانیزه است و تمامی خدمات شستشوی انواع فرش و موکت با به روز ترین دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن به ما امکان می دهد تا خدمات بی نقصی را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارائه نماییم.

5. قیمت مناسب

ما به عنوان یک قالیشویی خوب در تهران با دارا بودن مجوز رسمی از سمت اتحادیه قالیشویان فعالیت می کنیم. بنابراین هزینه قالیشویی در مجموعه ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه می باشد.

6. شفافیت قیمت‌ ها با ارائه فاکتور دقیق

ما با بیش از 30 سال سابقه حضور حرفه ای در صنعت قالیشویی امروز می دانیم که هیچ چیز مانند شفافیت در ارائـه خدمات و هزینه قالیشویی نمی تواند مشتریان را راضی نگه دارد. بنابراین به شما اطمینان دهیم که تمام جزئیات خدمات ارائه شده ما در فاکتور نهایی شما ثبت خواهد شد.

7.تحویل به موقع فرش

علاوه بر کیفیت بالای خدمات، ما همواره تلاش می کنیم تا خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه نماییم. ما با ارائه خدمات مورد نظر شما طبق زمان بندی انجام شده، رضایت مشتریان را جلب خواهیم نمود.

8.رزرو آنلاین

امکان ثبت سفارش آنلاین قالیشویی یکی دیگر از ویژگی های ما در مجموعه توحید است. ما با طراحی سایت و ارائه خدمات آنلاین قالیشویی سعی کرده ایم تا نیازهای خانواده ها را در عصر ارتباطات و تکنولوژی به سرعت برطرف نماییم. با امکان رزرو آنلاین قالیشویی شما می توانید به راحتی تنها با چند کلیک، از خدمات متنوع ما بهره مند شوید.

9.مشتری مداری و برخورد محترمانه پرسنل

ما می دانیم که رفتار محترمانه به همراه صبر و حوصله از ویژگی هایی است که در انتخاب یک مرکز ارائه دهنده خدمات تاثیر به سزایی دارد. بنابراین ما در مجموعه توحید تلاش کرده ایم تا با صبر و حوصله فراوان نیازهای مشتریان خود را پاسخگو باشیم.

10.تعدد شعب

قالیشویی توحید با دارا بودن شعب متعدد قالیشویی شمال تهران، قالیشویی جنوب تهران، قالیشویی شرق تهران و قالیشویی غرب تهران، خدمات متنوع خود را در کلیه مناطق به صورت تخصصی ارائه می دهد. شما می توانید با دریافت خدمات مورد نظر خود از نزدیک ترین شعبه، سریع ترین خدمات را دریافت نمایید.

 

 

ارزان ترین قالیشویی فرش دستباف تهران

ارزان ترین قالیشویی فرش دستباف تهران

 

هنگامی که فرش خانه شما کثیف می شود و قصد استفاده از خدمات یک قالیشویی را دارید، مسلما به دنبال ارزان ترین قالیشویی در محدوده محل زندگی خود می گردید.

اگرچه طبیعتا پیدا کردن یک قالیشویی ارزان در نگاه اول، برای همه افراد خوشایند به نظر می رسد اما به یاد داشته باشید که گول تبلیغات را نخورید! چرا که لیست قیمت و نرخ قالیشویی همه ساله توسط اتحادیه قالیشویان اعلام می شود. قالیشویی های مجاز باید با تبعیت از این قیمت ها خدمات خود را به مشتریان ارائه نمایند. این در حالی است که متاسفانه برخی از قالیشویی ها، با استفاده از عناوینی همچون قالیشویی ارزان در تهران یا ارزان ترین قالیشویی تهران تلاش می کنند تا مشتری جذب کرده و خدمات بی کیفیتی را ارائه می نمایند. همین موضوع باعث شده تا متاسفانه بسیاری از افراد، اعتماد خود را به قالیشویی از دست داده و در هنگام انتخاب یک قالیشویی خوب تردید داشته باشند.

قالیشویی های مجاز با استفاده از مواد شوینده استاندارد و دستگاه های مجهز، بدون آسیب، فرش های شما را شستشو داده و خشک می کنند. اما قالیشویی های غیر مجاز با نرخ هایی ارزان تر از دیگران، تلاش می کنند تا با استفاده از مواد شوینده بی کیفیت، خدمات خود را ارائه نمایند تا از هزینه کلی شستشوی فرش بکاهند. به همین جهت است که هنگام استفاده از قالیشویی های حرفه ای با سابقه و مجاز، فرش های شما چروک و یا پوسیده نخواهند شد.

بنابراین توجه کنید که قالیشویی های مجاز علاوه بر عضویت رسمی در اتحادیه قالیشویان، باید هزینه شستشوی فرش را براساس نرخ مصوب اتحادیه دریافت نمایند.

مراحل شستشوی فرش دستباف در قالیشویی توحید

مراحل شستشوی قالیشویی فرش دستباف در قالیشویی توحید

مراحل قالیشویی در مجموعه توحید با در نظر گرفتن جنس، نوع الیاف و قدمت فرش به صورت زیر انجام می شود:

1. ثبت سفارش

مرحله اول ثبت سفارش تلفنی و یا اینترنتی در سایت قالیشویی توحید می باشد. شما می توانید خدمات شستشوی فرش را به راحتی و تنها با چند کلیک در صفحه ثبت سفارش آنلاین قالیشویی ما درخواست نمایید. ثبت سفارش آنلاین در مجموعه توحید به شما امکان می دهد در هر جا و هر مکان به راحتی با ما در ارتباط باشید.

علاوه بر ثبت سفارش اینترنتی قالیشویی شما می توانید از طریق شماره های تماس ما، با مجموعه ارتباط برقرار کرده و به راحتی ثبت سفارش تلفنی قالیشویی خود را انجام دهید.

2. تحویل فرش درب منزل

پس از ثبت سفارش آنلاین، پرسنل ما به محل انتخابی شما مراجعه نموده و فرش ها را از شما تحویل خواهند گرفت. فرش ها به صورت لول شده توسط خودروهای مخصوص ما به محل کارخانه قالیشویی منتقل خواهند شد.

3.بررسی فرش توسط کارشناسان مجموعه

از آنجایی که نحوه شستشوی انواع فرش های دستبافت، ماشینی، فانتزی، ابریشم و … متفاوت است، پس از انتقال فرش به کارخانه، فرش ها از لحاظ جنس، نوع الیاف و همچنین قدمت آن ها توسط کارشناسان مجموعه بررسی خواهند شد. تکنیک های مختلف شستشوی فرش به ما امکان می دهد تا براساس نوع فرش، نوع فرآیند شستشو را انتخاب نماییم.

همچنین در این مرحله، فرش ها از نظر وجود انواع لکه و یا هرگونه آسیب و پارگی نیز بررسی خواهند شد تا در حین عملیات شستشو دچار مشکل نشوند.

4.غبارروبی، گردگیری و خاک گیری فرش

در مرحله بعد، فرش ها پس از بازرسی دقیق، ابتدا توسط ماشین آلات پیشرفته با قدرت مکش بالا، گردگیری خواهند شد. به این ترتیب هرگونه ذره ریز اعم از غبار، باکتری، کپک و … از فرش خارج می شود تا در هنگام شستشو باعث آسیب رساندن به فرش نشود.

5.لکه گیری فرش

فرآیند لکه گیری توسط تکنسین های حرفه ای قالیشویی ما براساس نوع لکه و جنس فرش انجام می شود. انواع لکه های فرش در این مرحله به خوبی از سطح فرش پاک خواهند شد.

6. غوطه ور کردن فرش در آب و مواد شوینده

در این مرحله، مخلوطی از آب ولرم و مواد شوینده استاندارد با اسیدیته (PH) خنثی تهیه می شود و فرش ها در آن غوطه ور خواهند شد. در مرحله غوطه وری، از آب ولرم و تازه استفاده می شود تا علاوه بر عدم آسیب رساندن به فرش، باعث پاکسازی اولیه فرش شود.

7. شستشوی فرش

شستشوی فرش، مهم ترین مرحله از فرآیند قالیشویی است. در این مرحله فرش های دستبافت با مواد شوینده مخصوص به صورت دستی شسته می شوند تا رنگ های آن با هم ترکیب نشوند.

در قالیشویی مکانیزه توحید فرش ها با استفاده از دستگاه های مخصوص به گونه ای شسته می شوند که مشکلاتی از قبیل زرد شدن ریشه فرش و … ایجاد نشوند.

فرآیند شستشوی دقیق و تخصصی فرش ها در قالیشویی توحید، توسط تکنسین های مجرب و آموزش دیده با سابقه کاری طولانی، انجام می شود. استفاده از تکنسین های حرفه ای به ما امکان می دهد تا فرش ها بدون هرگونه آسیب، شسته شوند.

8.آبکشی فرش

آبکشی فرش یکی دیگر از مراحل مهم در قالیشویی است. فرآیند آبکشی به کمک دستگاه های پیشرفته و حرفه ای باعث می شود تا آب و مواد شوینده به طور کامل از فرش خارج شود. این مرحله علاوه بر اینکه خشک کردن را تسریع می کند، باعث جلوگیری از پوسیدگی و کپک زدن فرش می شود.

9.بازرسی فرش

پس از آبگیری، تکنسین های ما با بررسی دقیق بصری تمام قسمت های فرش، از صحت انجام مراحل فوق اطمینان حاصل می کنند. در صورتی که انتظارات ما برآورده نشده باشد، فرش ها برای شستشوی مجدد ارسال می شوند.

10.خشک کردن فرش

خشک کردن فرش یکی دیگر از اصلی ترین مراحل قالیشویی پیش از تحویل فرش به شماست. در این مرحله، فرش ها به کمک دستگاه ها یا اتاق های مخصوص کاملا خشک می شوند.

خشک شدن کامل، از چروک شدن فرش جلوگیری خواهد کرد. همچنین خشک شدن کامل باعث می شود تا فرش ها به سرعت کثیف نشوند. همچنین خروج کامل آب از فرش به کمک دما و رطوبت مناسب اتاق های خشک کننده، باعث می شود تا آب درون الیاف باقی نماند و کپک نزند.

11.بازرسی مجدد

در این مرحله نیز مجددا فرش ها از نظر خشک شدن کامل، مورد بررسی قرار می گیرند. در صورتی که فرش ها هنوز نم دار یا مرطوب باشند، جهت خشک شدن، مجددا به اتاق های دیگری فرستاده می شوند.

در صورتی که فرآیند خشک کردن به طور کامل انجام شده باشد، فرش ها به انبار ارسال می شوند.

12.لول کردن و کاور کردنیآ

در این مرحله، ابتدا فرش ها را جاروبرقی می کشند.  سپس فرش ها لول شده و توسط تکنسین ها با کاورهای مخصوص قالیشویی توحید پوشانده خواهند شد.

در مرحله بعد، فرش ها کنترل شده و آماده ارسال به مشتری هستند.

13.تحویل درب منزل

در مرحله آخر، فرش های کاملا تمیز و پاکیزه که درون کاورهای مخصوص پوشانده شده اند؛ توسط خودروهای مخصوص قالیشویی توحید تا محل شما حمل شده و درب منزل به شما تحویل خواهند شد.

تفاوت قالیشویی سنتی و مدرن 

شاید بخواهید بدانید تفاوت قالیشویی سنتی و مدرن در چیست؟ و مراحل قالیشویی امروزه شامل چه مواردی می‌شود؟ در پاسخ به این سوال‌ها باید بگویم که شستشوی هر نوع فرش می تواند متفاوت باشد. به صورت که شستشوی یک فرش دستباف و قدیمی با یک فرش ماشینی تفاوت بسیاری خواهد داشت. فرش‌های قدیمی توسط متخصصان حرفه‌ای در قالیشویی توحید معمولا به طور دستی و با دقت بالا شستشو می شوند تا تار و پود آن‌ها دچار صدمه‌ای نشود؛ یکی از قالیشویی‌های شرق تهران که در این زمینه مهارت بسیار دارد.

شستشوی قالیشویی

در شستشوی قالیشویی ابتدا نوع فرش بررسی می‌شود تا در صورت نیاز ترمیم یا رفو گری انجام شود. در رفو گری به ترمیم و اصلاح انواع آسیب‌های که به فرش و قالی وارده شده است می پردازند. این حالت طبیعی است که اگر عمری از فرش شما گذشته باشد دچار آسیب دیدگی و خرابی شود. امّا اگر در زمان‌های معین به آن رسیدگی نشود ممکن است آسیب‌ها بیشتری به تار و پود فرش وارد شود. پس از آن پرداخت و مو گیری نیز انجام خواهد شد. فرش‌های گره دار یا پرزدار پس از بافت روگیری یا پرداخت می شووند. به این معنا که پرز گره‌ها با قیچی در ارتفاع مناسب کوتاه می شوند. انجام این عمل باعث می‌شود تا نقوش فرش بهتر جلو می کند.

خاک گیری قالی

سپس مرحله خاک گیری با تهجیزات مدرن انجام می‌شود. این دستگاه‌ها به طوری طراحی شدند تا به بافت فرش آسیب نرسانند. فرش‌های که رنگ می دهند و فرش‌های دستباف وارد مرحله تثبیت رنگ می شوند. رنگ برداری توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه قالیشویی توحید، در قالیشویی غرب تهران و شعب دیگر این مجموعه، انجام می‌شوند. مرحله رنگ برداری به این سبب انجام می‌شود تا در فرآیند شستشو رنگ‌ها قاطی یکدیگر نشوند.

لکه برداری فرش

پس از آن لکه برداری انجام می‌شود تا با نوع لکه‌های که بر فرش ایجاد شده است نوع مواد شوینده انتخاب شود. انتخاب نوع شوینده بسیار مهم است. اگر شوینده ی اشتباه انتخاب شود به بافت فرش آسیب وارد شده و لکه‌ها نیز به درستی پاک نمی شوند. قالیشویی توحید متعهد است که از بهترین مواد شوینده استفاده می کند.سپس، مرحله شستشو با شوینده‌های مخصوص و تجهیزات مدرن شستشو آغاز می‌شود. مرحله آبکشی کاملا اسلامی صورت می‌گیرد. یکی از تفاوت‌های قالیشویی سنتی و مدرن همین مرحله آبکشی است. در شیوه ی مدرن میزان مصرف آب کنترل می‌شود تا صرفه جویی شده و به محیط زیست آسیب کمتری وارد شود.

در آخر مرحله خشک کردن فرش‌ها انجام می‌شود که برعکس سابق که فرش‌ها را زیر تابش خورشید پهن می کردند و آب و هوا تاثیر زیادی در خشک شدن فرش‌ها داشت، در اینجا دستگاه‌های پیشرفته آبگیری و گرم خانه‌های ویژه فرش را خشک می کنند. قالیشویی شمال تهران و شعب دیگر مجموعه توحید همگی دارای این تجهیزات هستند.

قالیشویی مجاز،قالیشویی توحید دارای نماد ساماندهی و اعتماد ملی

یکی از قالیشویی شویی های مجاز در سطح شهر تهران ،کارخانه قالیشویی توحید  می باشد  که با کسب مجوز به شماره کد 19 از اتحادیه قالیشویان  که از 1367  تا کنون، در زمینه قالیشویی خدمت رسانی می کند.

و همچنین قالیشویی توحید دارای نماد اعتماد الکترونیک کسب و کار  از مرکز مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می باشد.

و دارای نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال )  نیز می باشد.

 

نرخ قالیشویی برای شست و شوی فرش دستباف

هزینه شستشوی فرش یکی از نگرانی‌های افراد هنگام انتخاب یک قالیشویی، هزینه و قیمت هایی است که توسط کارخانه ارائه می‌شود. قالیشویی توحید سال‌ها است که عضو اتحادیه قالیشویان تهران بوده، و از نرخ مصوب این اتحادیه پیروی می‌کند. همچنین در انتها به شما فاکتوری مشخص از موارد انجام شده ارائه می گردد. علاوه بر فاکتور، یک ضمانت نامه نیز تقدیم می‌شود تا در صورتی که از نحوه انجام کار راضی نبودید، بتوانید از این گارانتی استفاده کنید. با این گارانتی کارخانه متعهد می‌شود در صورت عدم رضایت، فرش شما به صورت رایگان دوباره شستشو شود.

ردیف

نوع فرش شرح – نوع شستشو

قیمت

1

فرش دستبافت معمولی متری 30000 تومان

2

فرش دستبافت ویژه بازدید با توافق طرفین

3

فرش گل ابریشم دستباف

بازدید با توافق طرفین

4

رفوگری فرش دستباف

بازدید با توافق طرفین

5

ریشه و شیرازه فرش دستبافت

بازدید با توافق طرفین

6

فرش ماشینی اعلاء شویی

متری 12000 تومان

7

فرش ماشینی شستشوی ویژه

بازدید با توافق طرفین

8

فرش ماشینی  – فانتزی بلژیکی –

 

متری 15000 تومان تا 18000 تومان

9 ریشه و شیرازه فرش ماشینی

 

متری 35000هزار تومان

10

ریشه و شیرازه فرش

ماشینی فانتزی – بلژیکی

11

موکت ساده

متری 7000 هزار تومان

12

پالاز موکت

بازدید با توافق طرفین

13

کاور

رایگان

14

شستشوی مبل

250000 تومان

15

سرویس مبل ایاب و ذهاب

20000 هزار تومان

16

سرویس فرش ایاب و ذهاب

30000 هزار تومان

امیدواریم با آشنایی با این مجموعه بتوانید از فرش‌های زیبا و نفیس خود مراقبت کنید. انتخاب یک مرکز حرفه‌ای و معتبر باعث می‌شود تا فرش‌ها به درستی شسته شوند و طول عمر آنها افزایش پیدا کند. قالیشویی توحید شعبه جنوب تهران آماده است تا در طول هفته خدمات خود را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

 

خدمات قالیشویی توحید برای شستشوی فرش دستبافت

قالیشویی توحید با داشتن مجوز رسمی اتحادیه قالیشویی تمام مراحل گفته شده را دقت بالا و رعایت تمام نکات بهداشتی انجام می دهد. علاوه بر ارائه خدمات تخصصی، وقت شناسی هنگام دریافت و تحویل فرش‌ها و مبلمان از جنبه‌های مثبت این قالیشویی است. در انتها نیز با ارائه فاکتوری مشخص و واضح تمام موارد انجام شده را همراه با نرخ مصوب اتحادیه ارائه خواهند داد. در صورتی که مشتری از کار انجام شده راضی نباشد، مجموعه توحید ضمانت خدمات ارائه می دهد. این ضمانت شامل شستشوی مجدد فرش و مبل به صورت رایگان است. این مجموعه در تهران دارای شعبه‌های مختلفی است که می توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

 

 

 

خوشحال میشویم هرگونه انتقاد و پیشنهادی در این بخش دارید  از طریق تماس تلفنی با مدیریت قالی شویی توحید  یا با پر کردن فرم زیر ما را در خصوص خدمات بهتر  یاری نماییدو این اطمینان را به شما میدهیم این پیامهای توسط مدیریت مجموعه مورد بررسی کامل قرار خواهد گرفت.

سوالات متداول

آیا امکان سفارش آنلاین برای قالی شویی وجود دارد ؟

بله میتوانید به قسمت سفارش آنلاین سایت قالیشویی توحید مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

آیا امکان پرداخت آنلاین برای خدمات قالیشویی وجود دارد؟

بله در قسمت پرداخت آنلاین می توانید مبلغ فاکتور خود را وارد نمایید و فاکتور خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

آیا ضمانتی در خصوص شستشویی فرش ها وجود دارد؟

بله کلیه خدمات قالیشویی توحید تحت پوشش بیمه می باشد.

آیا زمان دریافت و تحویل سفارشات مشخص می باشد؟

بله بعد از ثبت سفارش آنلاین در سایت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و زمان دریافت و تحویل فرش ها را با شما هماهنگ خواهند کرد.

نرخ قالیشویی به چه صورت محاسبه میشود؟

در قسمت خدمات قالیشویی نرخ خدمات قالیشویی توحید به طور کامل مشخص شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *