قالیشویی اشرفی اصفهانی

قالیشویی اشرفی اصفهانی به عنوان قدیمی ترین و با سابقه ترین قالیشویی در تهران است که توانسته با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در این صنعت، امروزه مورد اعتماد تعداد زیادی از مشتریان خود باشد. استفاده از خدمات به روز و تکنسین های حرفه ای در کنار سابقه طولانی فعالیت ما، سبب شده تا هم اکنون به عنوان واحد نمونه سال قالیشویی شناخته شویم و همچنان پر قدرت رو به جلو پیش برویم.

هم اکنون ما با ارائه خدمات ثبت سفارش آنلاین از طریق پورتال مجموعه، تلاش کرده ایم تا دست واسطه ها را حذف کرده و مشتریان را به راحتی به کارخانه قالیشویی خود متصل نماییم. این امر باعث شده تا مشتریان بتوانند از خدمات تضمین شده و باکیفیت ما بدون واسطه استفاده نمایند. شما می توانید به راحتی تمامی خدمات قالیشویی و موکت شویی و حتی مبل شویی را به صورت 24 ساعته و شبانه روزی با ثبت سفارش آنلاین دریافت نمایید.

محله اشرفی اصفهانی تهران کجاست؟

محله اشرفی اصفهانی تهران کجاست؟

محدوده اشرفی اصفهانی یکی از محلات غرب تهران است که در منطقه 2 و 5 شهرداری تهران قرار داردو محدوده اشرفی اصفهانی درواقع به بزرگراه اشرفی اصفهانی و خیابان ها و محلات اطراف آن گفته می شود. بزرگراه اشرفی اصفهانی بزرگراهی شمالی- جنوبی است که از فلکه دوم صادقیه در بخش جنوبی آغاز شده و تا بلوار سیمون بولیوار (کمی بالاتر از میدان پونک) امتداد دارد. محدوده اشرفی اصفهانی به دلیل قرارگیری در شمال غربی تهران، یکی از محلات خوش آب و هوا می باشد.

از جمله خیابان های مهم محدوده اشرفی اصفهانی می توان به طالقانی، تختی، کمالی، امام حسن، بهار شرقی، کربلایی احمد، فلاح زاده، هفت لنگ، صفاریان طوسی، غروی شرقی، استاد نظری غربی، مخبری، شهید اسلامیان، خوش طینت، حیدری مقدم، بیست و دوم بهمن، قموشی، درخشانی، حیدری، بیدکی، ناطق نوری، انتظاری، ردائی، ولدخانی، بی نظیر، سادات، وحدتی پویا، گلستان، عرب حسینی، آبت الله طالقانی، شالی، سازمان آب، مرودشت و … اشاره کرد. میدان پونک نیز یکی از بخش های مهم بزرگراه اشرفی اصفهانی می باشد.

محله اشرفی اصفهانی از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به سیمون بولیوار
  • از جنوب به بزرگراه جناح
  • از شرق به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، بزرگراه شهید همت، بزرگراه حکیم و بزرگراه جلال آل احمد
  • از غرب به بزرگراه آبشناسان، بزرگراه آیت الله کاشانی، بزرگراه حکیم و بزرگراه شهید همت

نحوه دسترسی به محدوده اشرفی اصفهانی تهران

بزرگراه اشرفی اصفهانی یکی از بزرگراه های اصلی در غرب تهران است که به دلیل اتصال به سایر بزرگراه ها، به راحتی قابل دسترسی می باشد.

دسترسی به اشرفی اصفهانی با خودروی شخصی: برای رفتن به اشرفی اصفهانی با خودروی شخصی می توانید از بزرگراه های هاشمی رفسنجانی، همت، حکیم، جلال آل احمد، آبشناسان و کاشانی استفاده کرد.

دسترسی به اشرفی اصفهانی با مترو: برای رفتن به اشرفی اصفهانی با مترو می تاونید از خط 6 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه مترو شهید اشرفی اصفهانی پیاده شوید.

دسترسی به اشرفی اصفهانی با اتوبوس: برای رفتن به اشرفی اصفهانی با اتوبوس بی آر تی نیز می توانید از خط تندرو 10 استفاده کرده و در ایستگاه اشرفی اصفهانی پیاده شوید.

دسترسی به اشرفی اصفهانی با تاکسی: ایستگاه های تاکسیرانی متعددی نیز در مناطق مختلف به مقصد اشرفی اصفهانی وجود دارند. تاکسی های عبوری نیز جهت رفتن به اشرفی اصفهانی شما را یاری خواهند کرد.

خدمات یک قالیشویی خوب

تمیزکاری و بهداشت قالی ‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در قالیشویی اشرفی اصفهانی ، با استفاده از تکنولوژی مدرن و تیمی مجرب، قالی ‌های شما را به یک حالت براق و زنده تبدیل می‌ک نیم.

خدمات قالیشویی توحید عبارتند از:

  1. تمیزکاری عمیق قالی‌ ها با استفاده از روش ‌های حرفه ‌ای.
  2. حذف اثرات لکه ‌ها، عرق، و آلودگی‌ های مختلف.
  3. بازسازی و ترمیم قالی‌ های آسیب دیده با دقت بالا.
  4. جلوگیری از پوسیدگی و رشد باکتری‌ ها با استفاده از مواد ضد عفونی‌کننده.
  5. ارائه خدمات سریع و با قیمت بسیار مناسب.
  6. ارائه سایر خدمات مانند مبل شویی، موکت شویی، شستشوی تابلو فرش و… به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای.

با خدمات حرفه ‌ای قالیشویی توحید، قالی هایتان به زیبایی و شادابی دوباره برمی‌گردند. ما بهترین روش ‌ها و تجهیزات را برای شستشوی دقیق و محافظت از قالی های شما به کار می ‌بریم.

قالیشویی اشرفی اصفهانی

به ما اعتماد کنید و قالی هایتان را به دستان حرفه‌ای ‌ها بسپارید.

مشتاقانه منتظر ارائه خدمات باکیفیت به شما مشتریان عزیز در قالیشویی اشرفی اصفهانی هستیم.

با ما تماس بگیرید: 1864

پست الکترونیکی:  tohidcarpet96@gmail.com

تعرفه قالیشویی اشرفی اصفهانی

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *