قالیشویی بلوار ابوذر

قالیشویی بلوار ابوذر با استفاده از بهترین شوینده های درجه یک قالیشویی و بهره مندی از تکنسین های حرفه ای، می تواند دغدغه شستشوی انواع فرش و موکت را از دوش شما بردارد. ما با ارائه انواع خدمات شستشوی فرش و موکت برای خانه ها، ساختمان های اداری، ساختمان های تجاری، موسسات، ادرات، دفاتر کاری، مساجد، حسینیه ها و … می توانیم صفر تا صد فرآیند شستشوی فرش و موکت شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم. تمامی خدمات ما با ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر قالیشویی تحت نظارت اتحادیه انجام خواهد شد.

شستشو و آبکشی تمامی فرش ها در قالیشویی محدوده بلوار ابوذر با رعایت موازین شرعی و اسلامی و به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. شما می توانید با آسودگی خاطر کامل از عدم آسیب رسیدن به فرش ها و موکت های خود، با ما تماس بگیرید.

محله بلوار ابوذر تهران کجاست؟

محله بلوار ابوذر تهران کجاست؟

محدوده بلوار ابوذر یکی از محلات بزرگ تهران است که به طور مشترک در شهرداری منطقه 14 و 15 تهران قرار دارد. به بلوار ابوذر و خیابان های منتهی به آن و محلات اطراف آن، محله بلوار ابوذر گفته می شود. بلوار ابوذر از خیابان پیروزی در بخش شمالی شروع شده و تا پایانه خاوران (سه راه افسریه) امتداد دارد.

بلوار ابوذر تهران درواقع در 2 سمت رودخانه ای ایجاد شده و بنابراین جهت دسترسی و رفت و آمد مناسب خودروها، پل هایی بر روی آن ساخته شده است. این بلوار به طور کلی توسط 6 پل به 6 بخش مختلف تقسیم شده است.

محدوده بلوار آبوذر تهران از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به خیابان پیروزی
  • از جنوب به خیابان خاوران
  • از شرق به بزرگراه بسیج (افسریه)
  • ار غرب به بلوار نبرد

قالیشویی بلوار ابوذر

نحوه دسترسی به بلوار ابوذر تهران

همجواری با بزرگراه ها و خیابان های اصلی و مهم در این محدوده، باعث شده تا بلوار ابوذر دسترسی بسیار مناسبی داشته باشد. برای رفتن به این محله قدیمی و بزرگ تهران می توانید از خطوط مترو و اتوبوس بی آر تی نیز استفاده نمایید.

دسترسی به بلوار ابوذر با خودروی شخصی: برای رفتن به بلوار ابوذر می توانید از بزرگراه بسیج، بزرگراه بعثت غرب، بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید محلاتی استفاده نمایید. همچنین برای رفتن به محدوده ابوذر تهران می توانید از بلوار پیروزی، بلواز پاسدار گمنام، بلوار زمزم، بلوار ده حقی، بلوار بقایی و بلوار خاوران استفاده نمایید.

دسترسی به بلوار ابوذر با مترو: برای رفتن به محدوده بلوار ابوذر با مترو می توانید از خط 7 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه بسیج پیاده شوید. همچنین می توانید از خط 4 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه مترو نیروی هوایی (در بلوار پیروزی) پیاده شوید و سپس به کمک تاکسی ها و اتوبوس های موجود، به راحتی خود را به این محله برسانید.

دسترسی به بلوار ابوذر با اتوبوس: برای رفتن به بلوار ابوذر با اتوبوس می توانید از خط 3 اتوبوس تندروی تهران استفاده کرده و در ایستگاه های آشوری، آهنگ، رحیمی، محلاتی، قصر فیروزه، ائمه اطهار، حبیبی و یا پیروزی پیاده شوید.

دسترسی به بلوار ابوذر با تاکسی: ایستگاه های تاکسیرانی متعددی نیز در این محدوده فعالیت دارند. همچنین می توانید از تاکسی های گذری این منطقه استفاده نمایید.

تعرفه قالیشویی بلوار ابوذر

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *