قالیشویی شاد آباد

قالیشویی شاد آباد با ارائه خدمات متنوع شستشوی فرش و موکت و حتی مبلمان منازل، ادارات، مساجد، حسینیه ها، سالن ها و … به عنوان یکی از بهترین قالیشویی های تهران شناخته می شود. تمامی خدمات ما با تعرفه های مصوب اتحادیه و توسط بهتین نیروهای قالیشویی انجام می شود. استفاده از دستگاه های پیشرفته در کنار مواد شوینده مرغوب در قالیشویی محدوده شاد آباد نه تنها باعث چروکیده شدن و افت کیفیت فرش شما نخواهد شد، بلکه باعث می شود تا شما بتوانید کیفیت بالای شستشوی فرش حرفه ای را تجربه کنید.

ما به عنوان یک قالیشویی خوب در شاد آباد تمام تلاش خود را بر روی ارائه خدمات با کیفیت متمرکز نموده ایم. سابقه بیش از 30 سال فعالیت ما در صنعت قالیشویی، امروز باعث شده تا با نیازهای مشتریان آشنا باشیم و بتوانیم خدمات گسترده، متنوع و سریعی را به همشهریان خود ارائه نماییم.

محله شاد آباد تهران کجاست؟

محله شاد آباد تهران کجاست؟

محدوده شادآباد یکی دیگر از محلات جنوب غربی تهران است که در منطقه 18 شهرداری تهران قرار دارد. محله شادآباد در گذشته به نام شاد آباد شناخته می شده است. وجه تسمیه نام شاه آباد به دلیل وجود باغ بزرگی بود که در این محدوده قرار داشت و محلی برای گذران اوقات فراغت، استراحت و تفریح افراد متمول بود. همین موضوع باعث شد تا رفته رفته نام این محله به شاه آباد و سپس شادآباد تغییر کند. در محله شادآباد علاوه بر خانه های قدیمی ساز، می توانید خانه های نوساز و مدرنی را نیز پیدا کنید.

بلوار مهتدی و بلوار هاشمی، خیابان سعید آباد و بروجردی، مجتمع مسکونی الغدیر و مجتمع مسکونی کاوه از مهم ترین و شناخته شده ترین بخش های این محله هستند. خیابان های جعفری، علیپوران، امینی، سلطانی، علی پور، ولی عصرف محمد سکنائی، آیت میر حجازی، الزهرا، مدائن و … از جمله خیابان های مهم شادآباد به شمار می روند.

محدوده شادآباد از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به شهرک امام خمینی و هفده شهریور
  • از جنوب به ابراهیم زاده
  • از شرق به الغدیر
  • از غرب به سعید آباد و خلیج فارس

نحوه دسترسی به شادآباد تهران

دسترسی به شادآباد از طریق مترو، اتوبوس، تاکسی و حتی وسایل حمل و نقل شخصی امکان پذیر می باشد. برای رفتن به شادآباد در جنوب غربی تهران می توانید از بزرگراه ها و یا بلوارهای مهم تهران استفاده نمایید.

دسترسی به شادآباد با خودروی شخصی: برای رفتن به محله شادآباد با خودروی شخصی می توانید از بزرگراه آزادگان، بزرگراه سعید و بزرگراه فتح استفاده نمایید. بلوار ثارالله و بلوار مهتدی نیز جهت رفتن به شادآباد به شما کمک خواهند نمود.

دسترسی به شادآباد با مترو: برای رفتن به شادآباد با مترو می توانید از خط 3 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه آزادگان پیاده شوید.

دسترسی به شادآباد با اتوبوس: برای رفتن به شادآباد با اتوبوس نیز می توانید از ایستگاه های اتوبوس اطراف خیابان الغدیر، خیابان معلم و خیابان وثوقی استفاده کنید.

دسترسی به شادآباد با تاکسی: تاکسی های خطی و عبوری زیادی در محدوده جنوب غربی تهران و شادآباد فعالیت می کنند و در دسترسی شما به این محله تهران بزرگ، قابل استفاده می باشند.

قالیشویی شاد آباد

تعرفه قالیشویی شاد آباد

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *