قالیشویی نظام آباد

 

قالیشویی نظام آباد :خدمت دیگری از کارخانه بزرگ قالیشویی توحید

در هر کجای محدوده محله نظام آباد که سکونت دارید، قالیشویی توحید نزدیک ترین قالیشویی نظام آباد به شما است.

قالیشویی توحید در محله نظام آباد، یک مرکز خدمات تمیز کردن و شستشوی فرش است. ما در این قالیشویی با افتخار به شستشوی انواع فرش ‌ها، از جمله فرش‌ های ماشینی و دست ‌بافته می ‌پردازیم.

برای معرفی قالیشویی توحید باید بگوییم که تیم ما از افراد با تجربه و ماهر تشکیل شده است. ما از تجهیزات مدرن و مواد شوینده با کیفیت برای تضمین بهترین نتایج استفاده می‌ کنیم. همچنین، در این قالیشویی به رعایت استانداردهای بهداشتی دقت ویژه ‌ای داریم تا فرش ‌های شما پس از شستشو، به شکلی تمیز و سالم به دست شما برگردد.

خدمات ما شامل شستشوی عمیق فرش، پاکسازی لکه ‌ها، تصفیه هوا، و حتی تعمیرات اولیه فرش ‌های آسیب دیده شما نیز می ‌شود. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است.

اگر نیاز به شستشو یا مراقبت از فرش ‌های خود دارید، ما آماده‌ ایم تا به شما کمک کنیم. شما می ‌توانید با ما تماس بگیرید و وقت مورد نیاز را برای شستشو و مراقبت از فرش ‌های خود با ما هماهنگ کنید.

آیا از تخفیفات ما که به مشتریان با ثبت سفارش آنلاین خدمات قالیشویی نظام آباد ارائه می شود، اطلاع دارید؟؟

پس بدون فوت وقت، هم اکنون روی بنر زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

قالیشویی نظام آباد

  • در قالیشویی توحید به جای شستشوی سنتی از روش های نوین شستشوی فرش و موکت استفاده می شود.
  • استفاده از دستگاه های به روز قالیشویی و شستشوی مدرن فرش ها و موکت ها
  • استفاده از خشک کن های لوله ای برای خشک کردن سریع و بدون چروک فرش ها
  • استفاده از تکنسین های مجرب با سابقه کاری بالا
  • تحویل فرش ها به صورت لول شده و کاور شده در هر نقطه ای از تهران، درب منزل مشتری
  • شستشوی انواع فرش و موکت ظرف مدت زمان کمتر از 72 ساعت کاری
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • امکان ثبت سفارش به طرق مختلف حضوری، تلفنی و یا اینترنتی

مزایای قالیشویی محدوده نظام آباد با کارخانه قالیشویی توحید

ما در قالیشویی حوالی نظام آباد توانسته ایم روش های شستشوی مدرن را به همشهریان خود ارائه نماییم تا شما عزیزان بتوانید از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بهره مند شوید. تکنسین های توانمند ما می توانند انواع لکه های فرش و موکت های شما را به خوبی با بهترین مواد، بدون آسیب رسیدن به فرش، از بین ببرند. فرآیند لکه بری که در خانه معمولا سخت و طاقت فرساست، در قالیشویی محله نظام آباد با دستگاه های تمام اتوماتیک و مواد شوینده استاندارد به راحتی در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

از دیگر مزایای قالیشویی منطقه نظام آباد تهران می توان به سرویس مبل شویی در محل اشاره کرد. سرویس مبل شویی ما با رعایت تمام موارد شرعی و اسلامی، در محل منزل یا واحد تجاری شما ارائه می شود. شما عزیزان می توانید بدون نگرانی از ابریزش، این سرویس ما را رزرو نمایید. همکاران ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و با دستگاه های اتوماتیک، اقدام به شستشوی مبل شما با کمترین میزان آبریز می نمایند.

خدمات قالیشویی نزدیک نظام آباد

خدمات مبل شویی در محل ما برای انواع مبلمان استیل، راحتی، شزلون، کاناپه، چستر و … ارائه می شود. فرقی نمی کند که شما سرویس مبل شویی ما را برای مبل در منزل خود سفارش دهید و یا قصد داشته باشید که مبلمان واحد تجاری اداری خود را بشویید. بهرحال همکاران ما با تجهیزات به روز مبل شویی، در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و مبل شما را همچون روز اول نو و درخشان می نمایند.

در قالیشویی توحید خدمات موکت شویی و قالیشویی بیش از 30 سال است که به مردم و همشهریان عزیز ارائه می شود. ما امروزه توانسته ایم روش های شستشوی مکانیزه را جایگزین روش های شستشوی سنتی فرش و موکت کنیم و به این ترتیب رضایت حداکثری مشتریان مان را جلب نماییم.

موکت شویی یکی دیگر از خدمات قالیشویی در نظام آباد

موکت ‌ها نیز به عنوان قسمتی از دکوراسیون داخلی خانه ‌ها و محل ‌های کاری اهمیت دارند و نیازمند نگهداری و شستشو هستند.

موکت ‌شویی در کنار قالیشویی به مشتریان ما در قالیشویی توحید امکان این را می ‌دهد تا از موکت ‌های خود به شکلی تمیز و تازه بهره مند شوند. این خدمات شامل شستشوی عمیق موکت ‌ها، پاکسازی لکه ‌ها، ترمیم آسیب دیدگی آن ها می ‌شود.

اضافه شدن موکت ‌شویی به خدمات ما در قالیشویی به مشتریان این اطمینان را می‌ دهد که می ‌توانند تمامی فرش ‌ها و موکت ‌های داخل خانه و محیط کار خود را در یک مکان به شکلی کامل و حرفه ‌ای تمیز کنند. این یکی از عواملی است که باعث رضایت مندی مشتریان ما طی سالها فعالیت شده است.

همچنین ما می ‌توانیم خدمات موکت شویی در محل را نیز برای مشتریان خود ارائه دهیم. قالیشویی توحید تیمی ماهر از تخصصی‌ ترین پرسنل را دارد تا موکت ‌های شما را با دقت و کیفیت بالا شستشو دهد. این خدمات برای افرادی که موکت های چسبیده دارند بسیار مناسب است. تیم تخصصی قالیشویی توحید با حضور در محل و با استفاده از بهترین و مناسب ترین مواد شوینده و بهترین روش ها اقدام به شستشوی موکت های شما کرده و آن ها را با بهترین ظاهر و کیفیت تحویل شما می دهند.

تعرفه قالیشویی در نظام آباد

هزینه شستشوی فرش در نظام آباد تهران براساس نرخ اتحادیه قالیشویان تهران به شرح زیر محاسبه می گردد:

 

محله نظام آباد تهران کجاست؟

محله نظام آباد تهران کجاست؟

نظام آباد یکی از محلات قدیمی تهران است که به طور مشترک در مناطق 7 و 8 شهرداری تهران قرار دارد. نظام آباد حدود 60 سال پیش جزئی از محدوده نارمک تهران بوده تا اینکه در سال 1340 محله نظام آباد به طور مستقل به عنوان یکی از محلات تهران شناخته شد. خیابان نظام ‌آباد از تقاطع خیابان انقلاب آغاز شده و تا میدان رسالت امتداد دارد. اگرچه بیشتر ساختمان های این محله بافتی قدیمی دارند اما همچون سایر محلات تهران، در نظام آباد نیز می توانید برج های تجاری و اپارتمان های مسکونی نوساز زیادی نیز پیدا کنید.

خیابان شهید مدنی، خیابان سبلان، بخشی فرد، محمود نور، فتاحی و میر کوزه گر، تائبی و … از خیابان های مهم این محدوده هستند.

محله نظام‌آباد تهران از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به محله رسالت
  • از جنوب به محله امام حسین (ع)
  • از شرق به نارمک و تهرانو
  • از غرب به مجیدیه

نحوه دسترسی به نظام آباد تهران

دسترسی به نظام آباد امروزه به دلیل ساخت مترو و همچنین سامانه اتوبوس تندرو، بسیار آسان شده است. علاوه بر این، نظام آباد به دلیل نزدیکی به بزرگراه های و شاهراه های تهران نیز دسترسی مناسبی با اتومبیل شخصی دارد.

دسترسی به نظام آباد با خودروی شخصی: برای رفتن به نظام آباد با خودروی شخصی می توانید از بزرگراه امام علی علیه السلام، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، رسالت و … اقدام کنید.

دسترسی به نظام آباد با مترو: برای رفتن به نظام آباد با مترو می توانید از خط 2 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه های امام حسین، شهید مدنی، سبلان یا فدک پیاده شوید.

دسترسی به نظام آباد با اتوبوس: برای رفتن به نظام آباد با اتوبوس نیز می توانید از خط 1 اتوبوس تندرو یا خط 9 اتوبوس تندروی تهران استفاده کرده و در ایستگاه سبلان پیاده شوید.

دسترسی به نظام آباد با تاکسی: تاکسی های گذری و خطی زیادی نیز در مسیر های مختلف به نظام آباد می روند که شما می توانید جهت دسترسی به این محدوده از آن ها استفاده نمایید.

تماس با قالیشویی نظام آباد

مراکز خرید و اماکن مهم نظام آباد

1.پاساژ تیراژه 2

پاساژ تیراژه 2 در نزدیکی قالیشویی نظام آباد

مرکز خرید تیراژه 2 در سال 1392 در محدوده نظام آباد تاسیس و راه اندازی شد.

در هر طبقه از این پاساژ نظام آباد می توانید فروشگاه های مختلف با برندهای متنوعی را پیدا کنید. در پارکینگ این مجموعه یک کارواش و همچنین یک هایپر استار بزرگ وجود دارد. در هایپر استار این مرکز خرید بزرگ نظام آباد می توانید انواع میوه جات و سبزیجات تازه، انواع نان تازه و انواع خوراکی ها و غذاهای گرم و تازه را خریداری کنید.

برندهای مختلف پوشاک و عطر و ادکلن و همچنین یک کافه در طبقه همکف این مجموعه دیده می شوند. در طبقه اول و دوم این مجتمع می توانید برندهای معتبر پوشاک را پیدا کنید که البته معمولا گران قیمت هستند. در طبقه دوم این مجموعه یک فودکورت با انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی و فست فود آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان و مشتریان این مجموعه است.

در طبقه سوم مجموعه تیراژه دو نیز می توانید سینما، رستوران، فست فود، آبمیوه فروشی و … را پیدا کنید. همچنین در طبقه سوم پاساژ تیراژه شماره 2 یک شهربازی سرپوشیده با 80 بازی جذاب و هیجان انگیز وجود دارد. بازی های کامپیوتری، بازی های میزی و بازی های مکانیکی از جمله وسایل سرگرمی موجود در این شهربازی هستند.  شهربازی مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب پذیرای خانواده ها، کودکان و جوانان می باشد.

سینما پاساژ تیراژه 2 با دو سالن مختلف و ظرفیت کلی 289 نفر، همه روزه 6 فیلم مختلف را برای علاقمندان به فیلم و سینما به نمایش می گذارد.

در طبقه چهارم مجتمع تجاری تفریحی تیراژه 2 نیز قسمت های مختلفی همچون کافه رستوران، فروشگاه های پوشاک زنانه و مردانه، گیم نت و فروشگاه های خدماتی نظیر خیاطی وجود دارد.

2. مجتمع تجاری امیر

مجتمع تجاری امیر نظام آباد یکی از تعداد زیاد مراکز تجاری محدوده نظام آباد تهران است. این متجمع تجاری تفریحی دارای 7 طبقه تجاری و 2 طبقه شهربازی و رستوران است.

یکی از ویژگی های مرکز خرید امیر در نظام آباد تهران، چیدمان فروشگاه ها براساس اجناس است. درواقع مشتریان می توانند در هر طبقه از این مجموعه، اجناس خاصی را پیدا کنند. چیدمان منظم فروشگاه ها با کاربری های خاص به مشتریان امکان می دهد تا به راحتی برای خرید جنس مورد نظر خود، به طبقه مد نظر مراجعه نمایند و دچار سردرگمی نشوند.

طبقات این مجتمع خرید از طبقه 2- که در آن انواع لوازم خانگی و دکوری فروخته می شود، آغاز می شود. طبقه 1- شامل فروشگاه های کیف و کفش مردانه و زنانه و بچگانه، طبقه زیر همکف و همکف شامل انواع لباس و پوشاک مردانه و زنانه، طبقه اول بورس سیسمونی نوزاد و انواع پوشاک بچه گانه، طبقه دوم شامل انواع بدلیجات، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لباس زیر، طبقه سوم شامل فروشگاه های لوازم الکترونیکی و تجهیزات جانبی موبایل و لپ تاپ و طبقه 4 و 5 شامل شهربازی امیر پارس و رستوران می باشد.

توجه کنید که پاساژ امیر، پارکینگ ندارد اما در نزدیکی ساختمان مجتمع یک پارکینگ عمومی جهت پارک خودروهای بازدیدکنندگان وجود دارد. شما می توانید بدون نگرانی بابت جای پارک خودروی خود، از این مجموعه دیدن فرمایید.

 

 

تعرفه قالیشویی در نظام آباد

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *