قالیشویی پل رومی،قالیشویی در پل رومی،قالیشویی محدوده پل رومی،قالیشویی نزدیک پل رومی

 

قالیشویی پل رومی آماده ارائه خدماتی مانند شستشوی انواع فرش، مبل شویی و موکت شویی است. تمام فرآیند قالیشویی با دستگاه های مکانیزه و مخصوص با رعایت اصول مذهبی و شرعی انجام می شود. همچنین فرآیند خشک کردن فرش ها نیز توسط دستگاه های مخصوص انجام شده و فرش ها به صورت خشک شده، لول شده و کاور شده به مشتریان تحویل خواهد شد.

خدمات مبل شویی و موکت شویی ما نیز توسط تکنسین های حرفه ای با بهترین مواد شوینده استاندارد و درجه یک انجام می شود. تمامی خدمات ما با رعایت اصول بهداشتی براساس آخرین متدهای روز دنیا انجام می شود. ما به عنوان یک قالیشویی خوب در پل رومی خدمات متنوع خود را به صورت شبانه روزی در اختیار همشهریان قرار می دهیم.

پل رومی کجاست؟

پل رومی در کجای شهر تهران قرار دارد

محله پل رومی یکی از محلات خوب شمال شهر پایتخت است که در منطقه 1 شهرداری تهران قرار دارد. این محله اعیان نشین و گران قیمت تهران درواقع بین قیطریه و الهیه ارتباط ایجاد کرده است. این محدوده بافتی نیمه مدرن دارد که در خیابان های آن می توانید هم خانه های ویلایی قدیمی و هم برج ها و آپارتمان های متعددی را ببینید.

نامگذاری این پل به این دلیل بوده است که در قرن نوزدهم دولت عثمانی در این منطقه باغی ساخت که به دلیل شناختن عثمانی ها به عنوان روم شرقی، این پل نیز به نام پل رومی نامگذاری شد. پل رومی در گذشته یک پل زیبا بوده که به دلیل عدم مرمت، توسط سیل تخریب شده است و پس از آن توسط معمار صانعی مجددا ساخته شد و به دلیل طراحی و نوع معماری، به عنوان پل رومی شناخته شد.

از جمله خیابان های مهم پل رومی می توان به خیابان شریعتی، خیابان اکبری و صبا اشاره کرد.

منطقه پل رومی از اطراف به بخش های زیر متصل می شود:

  • از شمال به تجریش
  • از جنوب به بزرگراه صدر
  • از شرق به قیطریه
  • از غرب به الهیه

نحوه دسترسی به محدوده پل رومی و قالیشویی محدوده پل رومی

برای رفتن به پل رومی در شمال شهر تهران می توانید از خودروهای شخصی در روزهای خارج از طرح ترافیک استفاده نمایید. همچنین در روزهای محدودیت تردد در این منطقه نیز می توانید از مترو، اتوبوس و تاکسی برای رفتن به پل رومی استفاده نمایید.

دسترسی به پل رومی با خودروی شخصی: برای رفتن به محدوده پل رومی با خودروی شخصی می توانید از طریق بزرگراه مدرس، بزرگراه صدر و خیابان شریعتی اقدام کنید.

دسترسی به پل رومی با مترو: برای رفتن به پل رومی با مترو می توانید سوار خط 1 مترو تهران شوید و در ایستگاه قیطریه پیاده شوید.

دسترسی به پل رومی با اتوبوس: برای رفتن به محله پل رومی با اتوبوس می توانید از طریق اتوبوس های خط 225 و 303 و یا اتوبوس های خط میدان رسالت- میدان قدس استفاده نمایید.

دسترسی به پل رومی با تاکسی: برای رفتن به این محله با تاکسی نیز می توانید از اتوبوس خطی و عبوری در محلات مختلف استفاده نمایید.

مراکز خرید و اماکن مهم پل رومی

محدوده پل رومی به دلیل قرارگیری در منطقه یک شهرداری تهران و نزدیکی به محلات الهیه، تجریش و قیطریه و همچنین دسترسی مناسبی که دارد، دارای اماکن و مراکز مهمی می باشد.

1.باغ سفارت آلمان در تهران

سفارت جمهوری فدرال آلمان در تهران یکی از مهم ترین مکان های محدوده پل رومی تهران است. این باغ سفارت در خیابان فردوسی واقع شده است. در این سفارت، روابط دو جانبه بین آلمان و ایران پیگیری می شود. همچنین امور مربوط به اتباع نیز در این سفارت قابل بررسی و پیگیری می باشد. خدمات کنسولی طبق حروف الفبا، گذرنامه و کارت شناسایی ملی آلمان، روادید و سفر، امور خانواده، اتباع آلمان و آمادگی در برابر بحران، از جمله سایر خدمات ارائه شده توسط این سفارت در کشور ایران است.

2.باغ سفارت ترکیه در تهران

باغ سفارت ترکیه یکی دیگر از اماکن مهم محدوده پل رومی تهران است. این پارک سفارت در خیابان فردوسی واقع شده است. در این سفارت می توانید اطلاعات و خدماتی مربوط به تولد، جمعیت، ازدواج، گذرنامه، خدمات نظامی، دفتر اسناد رسمی، تابعیت، مرگ، مسائل قضایی و سایر مواردی همچون معاملات رمز ورود الکترونیکی و یا تمدید گواهینامه رانندگی و … را دریافت کنید.

3.پیاده راه حاشیه رودخانه مقصود بیک

3. پیاده راه حاشیه رودخانه مقصود بیک در محدوده پل رومی

مسیر پیاده روی بهسازی شده در ساحل رودخانه مقصود بیک یکی دیگر از بخش های مهم محدوده پل رومی تهران است. این مسیر پیاده رو از میدان تجریش آغاز می شود و تا پل رومی ادامه دارد. این پیاده راه حدود 3 کیلومتر طول و 5 متر عرض دارد. این محدوده با فضاسازی زیبا شامل نورپردازی به کمک 300 چراغ، استفاده از سنگ فرش های چشم نواز، دیواره های سنگچین شده و زیبا، کاشت درختان کهن و جوان و ساخت پل هایی بر روی رودخانه یکی از بهترین مکان ها برای ایجاد حس آرامش می باشد. باغ سفارت آلمان در بخش غربی رودخانه مقصود بیک قرار دارد که بر جذابیت این مسیر پیاده روی افزوده است.

ساماندهی حاشیه این رودخانه در دهه هفتاد انجام شده است که امروزه درختان کهن موجود در این حوالی، زیبایی فضا را دوچندان نموده است. این مسیر پیاده روی در هر فصلی از سال، جذابیت های خاص خود را دارد. بوستان آرزو با مساحتی بالغ بر 7500 مترمربع در طول مسیر این رودخانه ساخته شده است که در آن می توانید از وسایل بازی کودکان، شطرنج، میز تنیس، نیمکت، وسایل پارکی، آب آشامیدنی و زمین فوتبال چمن استفاده نمایید.

4. مجتمع تجاری برج پابپکس

مرکز تجاری اداری پابپکس در خیابان خزر محدوده پل رومی قرار دارد. این پاساژ پل رومی جهت خرید انواع مایحتاج خانواده های این محدوده مناسب می باشد.

5.مرکز آموزش و همایشهای تخصصی شرکت ملی نفت ایران

مرکز آموزش و همایش های تخصصی شرکت ملی نفت ایران یکی دیگر از اماکن مهم محدوده پل رومی تهران است. این مرکز یکی از مهم ترین مراکز علمی پژوهشی مطرح در ایران و تهران است که به آموزش های تخصصی در حوزه نفت می پردازد. همچنین بخش برگزاری همایش این مرکز نیز با برگزاری رویداد های مهم ملی و بین المللی با استقبال روزافزون مراکز مختلف دولتی و خصوصی رو به رو بوده است.

شستشوی فرش های خیلی کثیف در قالیشویی پل رومی

گاهی اوقات برخی از فرش ها سال هاست که رنگ آب و شستشو را به خود ندیده اند. همچنین در برخی موارد، فرش ها در نقاط بسیار آلوده یا با رفت و آمد زیاد قرار گرفته اند و کثیفی آن ها بسیار زیاد است. در چنین مواردی شستشوی معمولی برای فرش کافی نیست و بایستی فرش ها با مواد شستشو دهنده قوی و چندین مرحله اساس، شستشو داده شوند.

شستشوی فرش های بسیار کثیف در قالیشویی پل رومی به طرق مختلفی انجام می شود.

1.شستشوی فرش دستباف خیلی کثیف

شستشوی فرش های خیلی کثیف در قالیشویی پل رومی شهر تهران

در این حالت، از روش اعلاشویی در قالیشویی استفاده شده و فرش ها با مواد درجه یک و اغلب به صورت دستی شسته می شوند. استفاده از مواد تثبیت کننده رنگ در خدمات اعلاشویی فرش های دستباف باعث می شود تا این فرش ها دچار رنگ پریدگی نشوند. همچنین استفاده از این مواد، کمک می کند تا فرش های دستباف دچار تداخل رنگی نشوند و پس از شستشو با همان کیفیت اولیه به شما تحویل داده شوند.

2.شستشوی فرش ماشینی خیلی کثیف

فرش های ماشینی که در زمره بیشترین انواع فرش های مورد استفاده مردم قرار می گیرند نیز اغلب بسیار کثیف می شوند. فرش هایی که در راهروهای ساختمان ها قرار می گیرند، فرش هایی که در واحدهای تجاری استفاده می شوند و با کفش بر روی آن ها راه رفته می شود، فرش هایی که در اتاق های شلوغ مورد استفاده قرار می گیرند و فرش آشپزخانه از جمله مواردی هستند که نیازمند اعلاشویی می باشند. این فرش ها با آلودگی های فراوانی رو به رو بوده و نیازمند چندین بار شستشو دهند.

فرش های ماشینی در قالیشویی محدوده پل رومی به کمک دستگاه های تمام اتوماتیک و مواد شوینده درجه یک شسته می شوند. همچنین معمولا خدمات لکه بری برای این فرش ها انتخاب و استفاده می شود. لکه بری با مواد مخصوص، باعث می شود تا انواع لکه های فرش از لکه چای و قهوه گرفته تا لکه سس کچاپ و لکه لوازم آرایشی به خوبی از فرش پاک شود.

تماس با قالیشویی پل رومی

خدمات قالیشویی در پل رومی

کارخانه قالیشویی توحید با بیش از 30 سال تجربه در امر قالیشویی، امروزه با ارائه خدمات شستشوی فرش و موکت در تهران، کرج، شمیرانات و … مفتخر است تا در خدمت مشتریان خود باشد.

دریافت 3 عنوان واحد نمونه سال از سمت اتحادیه قالیشویان توسط ما، اتفاقی نیست و ما برای رسیدن به این نام پرآوازه خود، سال ها تلاش کرده ایم.

خدمات شستشوی فرش و اعلاشویی یکی از انواع خدمات ارائه شده توسط ماست. موکت شویی و مبل شویی در منزل نیز از دیگر خدمات مفید ما در قالیشویی توحید است که باعث شده تا مشتریان در سرتاسر شهر تهران از شمال و جنوب و شرق و غرب تهران گرفته تا کرج، شمیرانات و … بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند. سرعت بالای ارائه خدمات در کنار کیفیت بالا، باعث شده تا امروزه به عنوان بهترین قالیشویی تهران و کرج شناخته شویم. برای استفاده از خدمات حرفه ای ما تنها کافیست با ثبت سفارش تلفنی و یا ثبت سفارش آنلاین قالیشویی با ما در ارتباط باشید.

قالیشویی پل رومی

تعرفه قالیشویی پل رومی

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *