قالیشویی پل صدر،قالیشویی در پل صدر،قالیشویی محدوده پل صدر،قالیشویی نزدیک پل صدر

 

قالیشویی پل صدر مفتخر است که به مدت بیش از 30 سال در امر شستشوی انواع فرش ها و موکت در خدمت همشهریان عزیز می باشد. در طی سالیان طولانی ما با ارائه خدماات باکیفیت و عالی و همچنین رعایت حقوق مشتریان توانسته ایم تا عنوان قالیشویی نمونه را از سمت اتحادیه قالیشویان دریافت نماییم. در طول سال ها فعالیت صادقانه، رضایت حداکثری مشتریان افتخار ما بوده است. ما با ارائه خدمات باکیفیت تلاش کرده ایم تا مطابق با استانداردهای جهانی خدمات خود را پیش ببریم و رضایتمندی مشتریان را کسب کنیم.

قالیشویی پل صدر

شما می توانید جهت شستشوی انواع فرش و موکت و یا استفاده از خدمات مبل شویی روی ما به عنوان یک قالیشویی خوب در پل صدر حساب کنید. خدمات ما با ارائه ضمانت نامه معتبر ارائه خواهند شد.

محدوده پل صدر کجاست؟

 

محدوده پل صدر در محدوده شهرداری مناطق 1، 3 و 4 می باشد که در سال 1392 به طول  11 کیلومتر به بهره برداری رسید. پل صدر تهران یکی از پل های شناخته شده و مهم پایتخت است که جهت اتصال نواحی شمال و شرق تهران (در نزدیکی قالیشویی شرق تهران ) به نواحی مرکز و غرب تهران طراحی و ساخته شده است. این پل که به عنوان یکی از عریض ‌ترین پل ‌های شهر تهران شناخته می شود در تقاطع بزرگراه صدر و خیابان دکتر شریعتی واقع شده است. این پل به چندین راه اصلی منتهی می ‌شود و بنابراین یکی از پل های مهم شمال شرق تهران است.

اگرچه ساخت این پل با ابهامات و مسائل و مشکلات زیادی همراه بوده است اما امروزه به عنوان طولانی ترین رینگ بزرگراهی شمال شهر تهران شناخته شده است.

محدوده پل صدر از اطراف به قسمت های زیر محدود می شود:

  • از شمال به دیباجی، قیطریه (نزدیک قالیشویی قیطریه ) و الهیه (در مجاورت قالیشویی الهیه )
  • از جنوب به اختیاریه و شهرک شهید رجایی
  • از شرق به بزرگراه شهید بابایی
  • از غرب به بزرگراه شهید مدرس و تونل نیایش

محدوده پل صدر تهزان کجاست؟

نحوه دسترسی به پل صدر و قالیشویی صدر

پل طبقاتی صدر که در بزرگراه صدر واقع شده است یکی از بخش های مهم شمال شرق تهران است که دسترسی مناسبی را برای ساکنین مناطق شمالی و شرقی تهران به مناطق مرکزی و غربی تهران ایجاد کرده است. بنابراین همه روزه بسیاری از افراد ساکن شمال شرق تهران برای رفتن به غرب تهران به محدوده پل طبقاتی صدر می روند.

دسترسی به پل صدر با خودروی شخصی: برای رفتن به محدوده پل صدر با خودروی شخصی می توانید از طریق بزرگراه های امام علی، ارتش، شهید بابایی و یا خیابان شریعتی اقدام کنید.

دسترسی به پل صدر با مترو: برای رفتن به پل صدر با مترو می توانید از طریق خط 1 مترو تهران و پیاده شدن در ایستگاه شهید صدر خود را به این محدوده برسانید.

دسترسی به پل صدر با اتوبوس: برای رفتن به محدوده پل صدر با اتوبوس نیز می توانید از طریق خطوط 225، 303 و 387 اقدام نمایید.

دسترسی به پل صدر با تاکسی: برای رفتن به محدوده پل صدر با تاکسی نیز می توانید از طریق تاکسی های گذری حاضر در محلات مختلف به مقصد پل صدر استفاده نمایید.

 

مراکز خرید و اماکن مهم پل صدر

1.باغ سفارت روسیه

سفارت روسیه در تهران یکی از اماکن مهم واقع شده در محدوده پل صدر تهران است که خدماتی همچون صدور ویزا، ارائه اطلاعات مربوط به کار و تحصیل در روسیه، کلیه خدمات مربوط به شهروندان روسی مقیم ایران و سایر کشورها و همچنین ارائه اطلاعات مربوط به گردشگری و قوانین کشور روسیه را ارائه می دهد.

سفارتخانه روسیه در باغی معروف به باغ اتابک در محدوده پل صدر واقع شده است. این عمارت مجلل در سال 1921 توسط موسیو شومیاتسکی دومین سفیر شوروی در تهران ساخته شد. به دلیل آتش سوزی که در سال 1922 در این عمارت برپا شد، امروز تنها عمارت اندرونی از ساختمان قدیمی این باغ بر جای مانده است.

2.باغ سفارت انگلستان

باغ سفارت انگلستان در محدوده پل صدر تهران

باغ قلهک با وسعت حدود 20 هکتار یکی از اراضی محدوده پل صدر تهران است که سفارتخانه انگلستان در آن قرار دارد. این باغ که یکی از سرسبز ترین مناطق شمال تهران است از قدیم الایام به عنوان اقامتگاه تابستانی یا ییلاق انگلیسی ها بوده است و امروزه همچنان محل سفارت انگلیس در تهران می باشد. در دوران ناصر الدین شاه قاجار، باغ قلهک در اختیار انگلیسی ها قرار گرفت و امروزه کماکان این باغ بزرگ از اراضی قلهک در اختیار سفارت انگلیس است. باغ قلهک دارای یکی از 7 رشته قنات آبادی های قلهک است که بسیار پر آب می باشد.

3. مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران

مجموعه شهید چمران با دارا بودن با سه بخش فرهنگی، ورزشی و تفریحی در سال ۱۳۴۲ آغاز به کار کرد. این مجموعه در اوایل راه اندازی تنها به فعالیت های ورزشی محدودی با محوریت ورزش بولینگ فعالیت می کرد که با نام بولینگ عبده شناخته می شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر ماهیت و تولیت این مجموعه، خدمات ورزشی متنوعی برای گروه های سنی مختلف ارائه شد.

بخش فرهنگی این مجموعه شامل 3 سالن سینما برای برگزاری انواع فیلم ها، فستیوال ها، جشنواره ها، تئاترها و … می باشد. همچنین بخش فرهنگی مجموعه شهید چمران تهران شامل یک مرکز عرضه بازی ها و سرگرمی های خانوادگی با محوریت ایرانی نیز می باشد. این مرکزهویت ساز ایرانی اسلامی نیز موارد مختلفی را برای تمامی گروه های سنی ارائه می دهد.

بخش ورزشی: مجموعه شهید چمران نیز شامل ورزش های گروهی از فوتسال و والیبال گرفته تا بسکتبال و انواع ورزش های انفرادی نظیر تنیس روی میز، بدنسازی، بولینگ و بیلیارد می باشد. همچنین انواع ورزش های رزمی و حتی ورزش های آبی شامل استخر و سونا نیز در این مجموعه به علاقمندان ارائه می شود.

بخش تفریحی این مجموعه شامل شهربازی مسقف که به عنوان دنیای بازی شناخته می شود، می باشد.

بخش تجاری مجموعه شهید چمران نیز شامل غرفه های فروشگاهی مختلف از سوپرمارکت و مواد پروتئینی تا سرو انواع دمنوش های گیاهی ارگانیک سنتی و حتی نوشیدنی های مدرن و کلاسیک می باشد. همچنین فروشگاه های انواع دوچرخه مسابقه ای و تفریحی، موتور سه چرخ، انواع موتور سیکلت برقی، انواع اسکوتر برقی و مهارتی حرکتی، انواع چهار چرخ ساحلی و خیابانی و تالار پذیرایی نیز در این بخش مجموعه یافت می شود.

علاوه بر موارد فوق، در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران یک بخش خدماتی نیز وجود دارد که شامل کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی می باشد.

شستشوی صحیح فرش در منزل و قالیشویی پل صدر

همانطور که حتما می دانید شستن فرش ها به خصوص در شرایطی که قیمت این وسیله، به صورت نجومی بالا رفته است، اهمیت زیادی دارد. شستشوی اصولی و صحیح فرش می تواند حفظ سلامت فرش را تضمین کرده و برعکس شستشوی غیر اصولی می تواند باعث افت کیفیت، جدا شدن ریشه و الیاف، زرد شدن فرش و … شود.

1.شستشوی اصولی فرش در منزل

شستشوی اصولی فرش در منزل و در قالیشویی نزدیک پل صدر تهران

اگر قصد شستن فرش در منزل را دارید، بایستی نکات اولیه شستشوی فرش را جدی بگیرید. به طور مثال دمای بالای آب می تواند باعث شل شدن فرش و دمای پایین آب احتمالا باعث عدم از بین رفتن کثیفی های فرش می شود. درواقع برای شستن فرش، اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید، دمای آب است. دمای آب برای شستن فرش باید حدود 30 درجه سانتی گراد باشد.

استفاده از مواد شوینده مناسب، از دیگر مواردی است که در شستشوی اصولی فرش بایستی مد نظر قرار گیرد. مواد شوینده بی کیفیت می تواند به از بین رفتن الیاف فرش کمک کند و پوسیدگی فرش شما را به دنبال داشته باشد.

یکی دیگر از موارد مهمی که در هنگام شستشوی فرش بایستی مورد توجه قرار گیرد، نحوه خشک کردن فرش است. فرش ها نباید در معرض نور مستقیم آفتاب قرار گیرند، چرا که احتمالا دچار رنگ پریدگی خواهند شد. همچنین، برای خشک کردن فرش ها نباید آن ها را آویزان نمود زیرا احتمال دچار چین و چروک و یا خط تاخوردگی در همان محل آویزان شده می شوند. برای این منظور، بهتر است فرش ها را در محلی صاف دور از نور خورشیدن پهن کنید. همچنین به یاد داشته باشید که فرش ها را پیش از خشک شدن کامل استفاده نکنید.

2.شستشوی اصولی فرش در قالیشویی

خوشبختانه یا متاسفانه امروزه وجود تعداد زیادی قالیشویی، شاید شما را در انتخاب یک قالیشویی خوب در پل صدر به شک بیاندازد. اما به یاد داشته باشید که استفاده از خدمات قالیشویی های معتبر، می تواند در طول عمر فرش شما نقش داشته باشد. قالیشویی های معتبری که با دارا بودن مجوز اتحادیه فعالیت می کنند، با استفاده از مواد شوینده درجه یک، طول عمر فرش شما را افزایش خواهند داد.

همچنین، استفاده از دستگاه های قالیشویی باکیفیت و به روز، از دیگر ویژگی های شستشوی اصولی فرش در قالیشویی های مجاز است. استفاده از دستگاه های خشک کن لوله ای و گرمخانه جهت خشک کردن هر چه بهتر قالی ها نیز از دیگر مزایای استفاده از قالیشویی برای شستن فرش است.

تماس با قالیشویی پل صدر تهران

خدمات کارخانه قالیشویی پل صدر

قالیشویی توحید با بهره گیری از تکنولوژی مدرن دستگاه های پیشرفته و تعداد زیادی تکنسین کاربلد و حرفه ای، امروزه می تواند حجم بالای سفارشات مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت بالا انجام دهد. ما مفتخریم که انواع خدمات قالیشویی، مبل شویی و موکت شویی را با دارا بودن شعبات متعدد در سطح شهر، در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم.

شستشوی فرش، لکه بری، اعلاشویی و …، از دیگر مزایای استفاده از خدمات قالیشویی توحید است. استفاده از دستگاه های پیشرفته خشک کن و گرمخانه های متعدد نیز باعث می شود تا فرش ها پیش از تحویل به مشتری، کاملا خشک شوند.

 

تعرفه قالیشویی پل صدر

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *