قالیشویی باغ فیض

قالیشویی باغ فیض یکی از بهترین قالیشویی های تهران است که با پیشنیه ای بلند و درخشان، هم اکنون نیز در راستای خدمت به همشهریان خود تلاش می کند. ما به عنوان یکی از مجهز ترین کارخانه های قالیشویی، از دستگاه های تمام اتوماتیک برای شستن و خشک کردن فرش ها استفاده می نماییم. علاوه بر شستشوی فرش، ما می توانیم انواع موکت های خانه ها، مدارس، مساجد، حسینیه ها، مراکز تجاری و اداری و … را نیز به خوبی شستشو داده و خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در محدوده باغ فیض به شما ارائه نماییم.

شما می توانید جهت استفاده از انواع خدمات ما، به راحتی از طریق تماس با مجموعه و یا ورود به سایت ما، خدمات مورد نظر خود را سفارش داده و در اسرع وقت آن را دریافت نمایید. فرش ها ظرف حداکثر 72 ساعت کاری به صورت لول شده و کاور شده درب منزل به شما تحویل خواهند شد.

محله باغ فیض تهران کجاست؟

محله باغ فیض تهران کجاست؟

 

محدوده باغ فیض یکی از محلات شمال غربی تهران است که در منطقه 5 شهداری تهران بزرگ قرار دارد. محله باغ فیض یکی از محلات قدیمی تهران است که با آب و هوای بسیار خوبی که دارد، همواره مورد استقبال مردم بوده است. محدوده باغ فیض در گذشته یک روستای سرسبز بوده است که از دهه 30 به بعد بافت روستایی آن تخریب شده و به مرور زمان با ساخت و سازهای متعدد به عنوان یکی از محلات تهران شناخته شد. در محله باغ فیض شما می توانید ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری با بافت قدیمی و مدرن را در کنار هم ببینید.

از جمله خیابان های مهم این محدوده می توان به خیابان امیر ابراهیم، هجرت، خلیل آبادی، ناطق نوری، بیست و دوم بهمن، اکبری، صبح دوست، قهرودی، خجسته پور و … اشاره کرد. میدان شهدای باغ فیض یکی از میادین مهم در این محدوده است.

محله باغ فیض از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

محله باغ فیض از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به بزرگراه شهید همت
  • از جنوب به بزرگراه حکیم
  • از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی
  • از غرب به بزرگراه ستاری

نحوه دسترسی به محله باغ فیض تهران

نزدیکی به بزرگراه های بزرگ، باعث شده تا محله باغ فیض یکی از محلات با دسترسی بسیار آسان باشد.  همچنین وجود ایستگاه های متروی نزدیک به این محله، باعث دسترسی اسان به آن شده است.

دسترسی به باغ فیض با خودروی شخصی: برای رفتن به باغ فیض با خودروی شخصی می توانید از بزرگراه های شهید همت، حکیم، اشرفی اصفهانی و بزرگراه ستاری استفاده نمایید.

دسترسی به باغ فیض با مترو: برای رفتن به باغ فیض با مترو نیز می توانید از خط 2 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه صادقیه پیاده شوید. ایستگاه ارم سبز در تقاع خط 4 و 5 مترو تهران نیز در دسترسی به باغ فیض شما را یاری می کند.

دسترسی به باغ فیض با اتوبوس: برای رفتن به باغ فیض با اتوبوس نیز می توانید از خط 10 اتوبوس تندروی تهران استفاده کرده و در ایستگاه باغ فیض پیاده شوید.

دسترسی به باغ فیض با تاکسی: تاکسی های متعددی همه روزه از مناطق مختلف نزدیک به باغ فیض به این محدوده تردد می کنند.

قالیشویی باغ فیض

تعرفه قالیشویی باغ فیض

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *