قالیشویی شادمان،قالیشویی نزدیک شادمان،قالیشویی محدوده شادمان،قالیشویی نزدیک شادمان

قالیشویی شادمان عضو رسمی اتحاديه قالیشویان است و با 3 دهه سابقه فعالیت در زمينه شستشوی انواع فرش های دستبافت و ماشینی آماده خدمت رسانی به همشهریان خود می باشد. خدمات قالیشویی محدوده شادمان با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تکنسین های مجرب انجام می شود. ما با رعایت اصول مذهبی در کنار استفاده از بهترین تجهیزات و مواد جزو برترین های صنف قالیشویی باشیم. امروز با دریافت عنوان واحد نمونه سال قالیشویی توانسته ایم به این مهم دست پیدا کنیم و همچنان پر قدرت به فعالیت های تخصصی خود در زمینه قالیشویی، موکت شویی و مبل شویی ادامه دهیم.

ما به عنوان یک قالیشویی خوب در شادمان متخصص در زمینه شستشوی انواع فرش ماشینی، دستبافت، کرک، ابریشم و و انواع موکت هستیم. همچنین خدمات مبل شویی ما در منازل و یا ادارات با آبریز بسیار کم توسط استادکاران آموزش دیده انجام می شود.

قالیشویی شادمان

محله شادمان تهران کجاست؟

محدوده شادمان یکی دیگر از محلات سرزنده است که در منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد. محله شادمان یکی از محلات سرزنده شمال غرب تهران است که بافتی قدیمی و مردمانی سنتی دارد. محله شادمان یکی از محلات اداری- تجاری تهران است. درواقع علاوه بر واحد های مسکونی متعددی که در این محله ساخته شده است، شما می توانید ساختمان های اداری و یا تجاری متعددی نیز با کاربری های مختلف در این محله پیدا کنید.

محدوده شادمان یه خیابان شادمهر و خیابان های منتهی به آن گفته می شود. از جمله خیابان های مهم این محدوده می توان به خوشرو، نیک روش فرد، استوار، ذوالفقاری، متولیان، سیادت، حبیب الله، مسعود سروش، زنجان شمالی و … را نام برد.

محله شادمان از اطراف به بهش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به خیابان ستارخان و محدوده دریان نو
  • از جنوب به خیابان آزادی
  • از شرق به محدوده بهبودی
  • از غرب به بزرگراه یادگار امام

نحوه دسترسی به محله شادمان تهران

دسترسی به محله شادمان تهران به دلیل نزدیکی به ایستگاه های اصلی مترو و اتوبوس تندرو، بسیار آسان می باشد. همچنین وجود بزرگراه ها و خیابان های اصلی در این محله نیز دسترسی شما را به کمک خودروی شخصی آسان نموده است.

دسترسی به محله شادمان با خودروی شخصی: برای رفتن به محدوده شادمان با اتومبیل شخصی خود می توانید از بزرگراه شهید چمران، تونل توحید، خیابان آزادی، خیابان ستارخان، بزرگراه شیخ فضل الله نوری و بزرگراه یادگار امام استفاده نمایید.

دسترسی به محله شادمان با مترو: برای رفتن به محله شادمان با مترو می توانید در ایستگاه شادمان که محل تلاقی خط 2 و 4 متروی تهران است، پیاده شوید. همچنین ایستگاه توحید خط 7 مترو تهران نیز جهت دسترسی به این محدوده مناسب می باشد.

دسترسی به محله شادمان با اتوبوس: برای رفتن به محدوده شادمان با اتوبوس بی آر تی تهران می توانید از خط 1 اتوبوس تندرو استفاده کرده و در ایستگاه توحید یا بهبودی پیاده شوید. همچنین خط تندرو 4 تهران نیز می تواند در رفتن به محله شادمان تهران مناسب باشد.

دسترسی به محله شادمان با تاکسی: ایستگاه های تاکسی موجود در مناطق مجاور نظیر صادقیه و توحید و همچنین تاکسی های گذری زیادی نیز در این محله فعالیت دارند.

محله شادمان تهران کجاست؟

مراکز خرید و اماکن مهم محله شادمان

1. خانه فرهنگ زنجان

خانه فرهنگ زنجان یک مرکز فرهنگی هنری در محدوده شادمان تهران است که تاسیس آن به سال 1375 باز می گردد. خانه فرهنگ زنجان در 4 راه صالحین، خیابان استوار واقع شده است.

فعالیت های این مرکز فرهنگی هنری شامل برگزاری دوره‌ هاي مختلف آموزشي، فرهنگي و هنري برای كسب مهارت هاي حرفه ‌اي جهت علاقمندان به فرهنگ و هنر می باشد. همچنین اجراي نمايش های مخصوص گروه های سنی مختلف (كودكان و بزرگسالان)، تشكيل كانون هاي داوطلب، برگزاری تور های گردشگری و اردوها جهت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی از دیگر فعالیت های این مرکز است.

برنامه‌ هاي مختلف به مناسبت های متفاوت شامل مراسمات مذهبي، ويژه برنامه‌ هاي تابستاني، دوره های علمي و فرهنگي، برگزاري نمايشگاه هاي مختلف هنري و فرهنگي و … فعالیت های تخصصی این مرکز می باشد.

2.بوستان مخابرات

پارک مخابرات یکی از بوستان های محدوده شادمان تهران است. بوستان مخابرات با دارا بودن فضای سبز زیبا و دلنشین و همچنین مسیرهای سنگفرش شده، یکی از پارک های خوب این محدوده می باشد. از جمله امکانات این بوستان می توان به زمین بازی کودکان، زمین بازی بزرگسالان با وسایل ورزشی بدنسازی، آکادمی و مدرسه فوتبال میعاد با زمین فوتبال چمن طبیعی، نیمکت و … اشاره نمود.

این بوستان محله شادمان در خیابان شادمهر واقع شده است و یکی از مکان های خوب این محدوده، برای دورهمی های خانوادگی می باشد.

3.مرکز خرید مفید

مرکز خرید مفید در خیابان شادمان تهران

مجتمع تجاری مفید یکی از مراکز خرید بزرگ با فروشگاه های متعدد در محدوده شادمان تهران است. این مرکز خرید 4 طبقه دارد و یکی از بهترین پاساژ های محدوده شادمان تهران می باشد.

این مرکز تجاری با دارا بودن کالاهای متنوع، یکی از مراکز خرید خوب برای ساکنین این محله می باشد. انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، طلا و جواهرات، اکسسوری، لوازم التحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، ساعت، فرش، کالای خواب، کیف و کفش، عطر و ادکلن و … در این مرکز خرید بزرگ یافت می شوند.

محوطه سازی پاساژ مفید به گونه ای است که تمام طبقات مجتمع به یک حیاط سنتی با یک حوض بزرگ و گیاهان و گل های سرسبز و زیبا مشرف هستند. در مجتمع تجاری و مرکز خرید مفید تهران علاوه بر واحدهای تجاری فعال، می توانید واحد های خدماتی مختلف نظیر مزون، آرایشگاه و … را نیز پیدا کنید.

4.پارک فارابی

بوستان فارابی یکی از پارک های بزرگ محله شادمان تهران است. در این پارک بزرگ، علاوه بر پوشش گیاهی متنوع، زمین بازی کودکان با کفپوش های گرانولی و همچنین سرویس بهداشتی نیز وجود دارد.

5. کتابخانه و آمفی تئاتر شهید مختار سلیمانی

مجموعه فرهنگی هنری شهید مختار سلیمانی یکی از مراکز فرهنگی مهم در محدوده شادمان تهران است که پشت پارک فارابی قرار دارد. این مجموعه علاوه بر کتابخانه، دارای سالن نمایش و آمفی تئاتر نیز برای علاقمندان به فرهنگ و هنر می باشد. نمایشگاه ها و مسابقات مختلف در این مجموعه فرهنگی برگزار می شود. علاقمندان جهت شرکت در کانون قرآنی و یا سایر بخش های این مرکز می توانند به خیابان الغدیر، نزدیک میدان جانبازان، مجموعه فرهنگی هنری سلیمانی مراجعه نمایند.

تعرفه قالیشویی در شادمان

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *