قالیشویی باغ فردوس

قالیشویی باغ فردوس با دارا بودن خدمات متنوع از قبیل مبل شویی، موکت شویی و شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت و به کارگیری پرسنل با تجربه، بیش از 30 سال است که در خدمت شماست. به کارگیری پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه های قالیشویی و همچنین استفاده از مواد شوینده استاندارد و مجاز وجه تمایز ماست. ما همواره تلاش کرده ایم تا با به روز نگه داشتن خدمات خود مطابق با استاندارد های جهانی، رضایت مشتریان خود را جلب نماییم. همین موضوع باعث شده تا امروز، به عنوان واحد نمونه سال از سمت اتحادیه قالیشویان شناخته شویم و بیش از پیش تلاش کنیم تا خدمات باکیفیتی را به شما ارائه نماییم.

دریافت هزینه منصفانه مطابق با نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان، رعایت بهداشت از صفر تا صد فرآیند قالیشویی و همچنین تحویل به موقع و سریع فرش ها از جمله شاخصه های ماست که باعث شده به عنوان یک قالیشویی خوب در باغ فردوس شناخته شویم.

محله باغ فردوس تهران کجاست؟

محدوده باغ فردوس یکی از محلات خوب شمال شهر تهران است که در منطقه 1 شهرداری تهران قرار دارد. تاریخچه پیدایش و تاسیس محله باغ فردوس احتمالا به زمان قاجار باز می گردد. اگرچه در گذشته خانه های این محدوده از نوع ویلایی و سنتی بودند اما امروزه بسیاری باغ ویلا و برج باغ ها در این محدوده ساخته شده اند که بافت محدوده باغ فردوس را به بافتی مدرن تغییر داده اند.

در محدوده باغ فردوس علاوه بر ساختمان های مسکونی، می توانید واحدهای تجاری و اداری مختلفی را نیز ببینید اما در این محله همچنان تعداد واحد های مسکونی بیشتر از ساختمان های تجاری و اداری می باشد. از جمله خیابان های مهم محدوده باغ فردوس می توان به ولیعصر، قلمستان، توتون چی، دربندی، عباس کیارستمی، عارف نصب و … اشاره کرد. میدان تجریش که در منتها الیه شمال غربی محله باغ فردوس قرار گرفته نیز مهم ترین بخش این محدوده می باشد.

محله باغ فردوس از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به دربند
  • از جنوب به الهیه
  • از شرق به محدوده حکمت- دزاشیب
  • از غرب به زعفرانیهمحله باغ فردوس تهران کجاست؟

نحوه دسترسی به محله باغ فردوس تهران

وجود شریان های اصلی و بزرگراه های بزرگ در نزدیکی محله باغ فردوس، دسترسی به ان را بسیار آسان نموده است. همچنین وجود ایستگاه مترو و اتوبوس تندرو در این محله نیز باعث شده تا مردم همه روزه بتوانند به کمک وسایل حمل و نقل عمومی خود را به این محدوده برسانند.

دسترسی به محله باغ فردوس با خودروی شخصی: برای رفتن به باغ فردوس با خودروی شخصی می توانید از بزرگراه صدر، بزرگراه مدرس، خیابان شریعتی، خیابان شهرداری و خیابان ولیعصر استفاده نمایید.

دسترسی به محله باغ فردوس با مترو: برای رفتن به باغ فردوس با مترو می توانید از خط 1 مترو تهران بزرگ استفاده کرده و در ایستگاه تجریش پیاده شوید.

دسترسی به محله باغ فردوس با اتوبوس: برای رفتن به محله باغ فردوس با اتوبوس نیز می توانید از خط 7 اتوبوس تندروی تهران استفاده کرده و در ایستگاه باغ فردوس پیاده شوید. همچنین برای رفتن به باغ فردوس با اتوبوس می توانید از خط 4 و 6 اتوبوس تندرو تهران نیز استفاده نمایید.

دسترسی به محله باغ فردوس با تاکسی: برای رفتن به باغ فردوس با تاکسی نیز می توانید از تاکسی های گذری و یا ایستگاه های تاکسیرانی واقع در تجریش و دیگر محلات استفاده نمایید.

قالیشویی باغ فردوس

انتخاب بهترین قالیشویی در محله باغ فردوس

آیا به دنبال بهترین قالیشویی برای مراقبت از قالی هایتان هستید؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در قالیشویی توحید شعبه باغ فردوس، بهترین خدمات را با بهترین کیفیت ارائه می ‌دهیم. تیم ما در این قالیشویی با سال‌ ها تجربه در این زمینه، از مهارت و دقت لازم برای پاک کردن هرگونه لکه و صدمه ‌ای که ممکن است روی قالی های شما وجود داشته باشد، برخوردار است.

همچنین، در قالیشویی باغ فردوس از بهترین تجهیزات و فناوری ‌های پیشرفته استفاده می‌ کنیم تا قالی هایتان را به بهترین شکل ممکن تمیز و درخشان کنیم. با رعایت استانداردهای بهداشتی، اطمینان حاصل کرده ‌ایم که قالی ها و فرش های شما در محیطی تمیز و بهداشتی شسته و نگهداری می ‌شوند.

علاوه بر این، ما به شما خدماتی منحصر به فرد و ویژه نیز ارائه می ‌دهیم. با توجه به نیازها و مشکلات خاص موجود در فرش یا قالی شما، ما برنامه‌ های شستشوی سفارشی و خدمات تعمیر و بازسازی را به صورت حرفه ای و تخصصی ارائه می ‌دهیم.

هدف ما در قالیشویی توحید این است که زیبایی و تمیزی فرش شما را به حالت اولیه خود بازگردانیم.

با ما تماس بگیرید و فرش، قالی و موکت های خود را به دست حرفه‌ای ‌ها بسپارید.

“اعتماد شما ارزشمند است و ما به ارائه بهترین خدمات قالیشویی به شما افتخار می‌ کنیم.”

تعرفه قالیشویی باغ فردوس

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *