قالیشویی خلیج فارس

قالیشویی خلیج فارس با ارائه خدمات شستشوی تخصصی انواع فرش‌های دستبافت، ماشینی، فانتزی و … بدون هرگونه ایرادات احتمالی و همچنین ارائه تضمین شستشو یکی از بهترین ‌هاست. با استفاده از خدمات قالیشویی محدوده خلیج فارس می توانید فرش خود را مستقیما و بدون واسطه به یک کارخانه قالیشویی معتبر در تهران بفرستید. ما به عنوان یک قالیشویی خوب در خلیج فارس می توانیم فرش های شما را با استفاده از بهترین مواد شوینده و ماشین ‌آلات تمام خودکار شستشو دهیم.

ما با دریافت 3 عنوان واحد نمونه سال، به‌عنوان یکی از قالیشویی ‌های خوب در تهران معروف هستیم چرا که توانسته ‌ایم بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماییم و همواره رضایت مشتریان را جزو برترین اهدافمان در نظر بگیریم. کلیه خدمات شستشوی فرش و موکت و همچنین مبل شویی قالیشویی در خلیج فارس با ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر ارائه می شود.

محله خلیج فارس تهران کجاست؟

محله خلیج فارس تهران کجاست؟

محدوده خلیج فارس یکی از محلات جنوب غربی تهران است که در منطقه 18 شهرداری تهران قرار دارد. محدوده خلیج فارس درواقع به بلوار خلیج فارس و خیابان های اطراف آن گفته می شود. حدوده خلیج فارس تهران توسط بلوار ثارالله به دو بخش خلیج فارس شمالی و خلیج فارس جنوبی تقسیم می شود.

در محله خلیج فارس می توانید شهرک های صنعتی مختلف و کارخانه های متعددی را ببینید. بیشتر ساکنین این محله را هموطنان مهاجرت کرده از شهرهای همدان و آذربایجان شرقی تشکیل می دهند.

بهشتی، رهنما، فردی، ابو سعید، حسینی، جواد الائمه، فلاح زاده، شهدای گمنام، نوروزآباد، هلال احمر، بهشتی، پیروزی، نیک پسندی، فردی و … از جمله خیابان های مهم این بخش از تهران هستند. شهرک الماس و شهرک صنعتی بهشهر دو بخش مهم و شناخته شده این محله هستند.

محله خلیج فارس تهران از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به بزرگراه فتح
  • از جنوب به بزرگراه آزادگان
  • از شرق به بلوار هاشمی و هفده شهریور
  • از غرب به جاده احمدآباد مستوفی، صیاد شیرازی

نحوه دسترسی به محله خلیج فارس

اگرچه محدوده خلیج فارس ایستگاه مترو خاصی ندارد اما همچنان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی جهت دسترسی به این محله، در اولویت کارکنان کارخانه ها و ساکنین این محدوده است. وسایل نقلیه شخصی نیز جهت رفتن به محله خلیج فارس تهران مناسب می باشد.

دسترسی به خلیج فارس با خودروی شخصی: برای رفتن به خلیج فارس با خودروی شخصی می توانید از بزرگراه آزادگان، بزرگراه فتح و بلوار ثار الله استفاده کنید.

دسترسی به خلیج فارس با مترو: برای رفتن به خلیج فارس با مترو می توانید از خط 3 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه آزادگان و یا ایستگاه نعمت آباد پیاده شوید.

دسترسی به خلیج فارس با اتوبوس: ایستگاه های اتوبوسرانی متعددی در اطراف خیابان خلیج فارس وجود دارد که جهت رفتن به این محدوده با اتوبوس قابل استفاده می باشند.

دسترسی به خلیج فارس با تاکسی: همه روزه تاکسی های متعددی در محدوده خلیج فارس شمالی و جنوبی و محلات اطراف آن در گردش هستند. تاکسی های خطی نیز در این محدوده فعالیت دارند.

ارتباط با قالیشویی توحید در خلیج فارس

قالیشویی توحید، با سال  ها تجربه در ارائه خدمات قالیشویی در منطقه خلیج فارس تهران ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

اگر به دنبال راهی برای تمیز کردن و نگهداری قالی‌ هایتان هستید، بهترین انتخاب شما قالیشویی توحید است. تیم حرفه ‌ای ما قالی ‌های شما را با بهترین مواد شوینده و روش‌ های صحیح شستشو می‌ دهند.

در قالیشویی خلیج فارس با استفاده از تجهیزات و مواد شوینده با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی، به شما خدمات قالیشویی حرفه ای و با کیفیت ارائه می شود. در این قالیشویی به شما عزیزان این اطمینان داده می شود که قالی هایتان با دستان متخصصین و به روش های صحیح و با دقت بالا شسته و تمیز می شوند.

ما در قالیشویی خلیج فارس به دنبال رفع نیازهای شما هستیم و برای این منظور، خدمات قالیشویی خود را با انعطاف پذیری بالا و با قیمت های مناسب ارائه می دهیم.

شما می توانید با ما توسط شماره تلفن 1864 تماس بگیرید و یا از طریق سایت این قالیشویی به آدرس https://tohidcarpet.ir برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات قالیشویی با ما در ارتباط باشید.

قالیشویی خلیج فارس

هیچ چیز بهتر از لمس یک قالی پاک و شاداب نیست. با قالیشویی توحید، قالی ‌هایتان به نظافت بیشتری دست پیدا می‌ کنند.

تعرفه قالیشویی خلیج فارس

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *