قالیشویی شهرک آزادی

قالیشویی شهرک آزادی گزینه ای مطمئن برای رفع نیازهای خانواده های این محدوده می باشد. ما آمادگی ارائه انواع خدمات شستشوی فرش و موکت و حتی خدمات مبل شویی در منزل را داریم. ارائه خدمات مبل شویی در محل، یکی از ویژگی های متمایز ماست. ما به عنوان یک قالیشویی خوب در شهرک آزادی تلاش کرده ایم تا پروسه شستشوی فرش را کوتاه کنیم و به این وسیله گامی بزرگ در جهت ارتقا سطح بهداشت و راحتی خانواده ها برداریم.

تکنسین های مجرب، مواد شوینده باکیفیت و البته بهره مندی از دستگاه های مدرن و به روز قالیشویی باعث شده تا امروز ما بتوانیم خدمات بسیار حرفه ای را به شما ارائه نماییم. تضمین کیفیت خدمات شستشو از ویژگی های ماست که خیال مشتریان را بابت عدم آسیب رسیدن به فرش های گران قیمت آن ها آسوده می گرداند.

محله شهرک آزادی تهران کجاست؟

محله شهرک آزادی تهران کجاست؟

محدوده شهرک آزادی یکی از محلات غرب تهران است که در منطقه 21 شهرداری تهران قرار دارد.

میدان فاطمیه مهم ترین بخش شهرک آزادی تهران می باشد. به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط شهرداری در این منطقه آپارتمان های بیشتر از 3 طبقه وجود ندارد و بنابراین اغلب خانه ها به صورت ویلایی ساخته شده اند. محدوده شهرک آزادی به دلیل قرارگیری در مسیر بادهای غرب تهران، یکی از محلات خوش آب و هوا با جمعیت نسبتا کم در تهران است. بنابراین این محله به عنوان یکی از محلات محبوب در میان مردم می باشد.

از خیابان های مهم این محدوده می توان به مقبلی نجات، امام رضا، امام جواد، فاطمیه، نبی اکرمف محمد رسول الله، امام سجاد، امام خمینی و … را نام برد.

شهرک آزادی از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به بزرگراه شهید فهمیده
  • از جنوب به بلوار ولیعصر (عج)
  • از شرق به شهرک فرهنگیان غرب
  • از غرب به شهرک نصر و شهرک بهشتی (گلسار سابق)

نحوه دسترسی به شهرک آزادی

بزرگراه های نزدیک این محدوده و همچنین بلوارها و خیابان های اصلی، دسترسی شما به شهرک آزادی غرب تهران را آسان نموده است. برای رفتن به این محدوده همچنین می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس و مترو نیز استفاده نمایید.

دسترسی به شهرک آزادی با خودروی شخصی: برای رفتن به شهرک آزادی با خودروی شخصی می توانید از بزرگراه شهید فهمیده و یا بزرگراه لشگری استفاده نمایید.

دسترسی به شهرک آزادی با مترو: برای رفتن به شهرک آزادی با مترو می توانید از خط 5 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه ورزشگاه آزادی پیاده شوید. همچنین می توانید از خط 4 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه شهرک اکباتان پیاده شونید و با اتوبوس ها و تاکسی های موجود خود را به شهرک آزادی برسانید.

دسترسی به شهرک آزادی با اتوبوس: خط 1 اتوبوس تندروی تهران با دارا بودن ایستگاهی در میدان آزادی، دسترسی به شهرک آزادی را تسهیل نموده است. همچنین ایستگاه های اتوبوسرانی واقع در اطراف خیابان ولیعصر نیز در رفتن به شهرک آزادی به شما کمک خواهند نمود.

دسترسی به شهرک آزادی با تاکسی: برای رفتن به این محدوده می توانید از تاکسی های عبوری نیز استفاده نمایید.

تماس با قالیشویی توحید در شهرک آزادی

اگر به دنبال شستشوی حرفه ‌ای و با کیفیت برای فرش و قالی خود در شهرک آزادی هستید، قالیشویی توحید با تیمی مجرب و تجهیزات بروز آماده خدمت رسانی به شماست. این قالیشویی با استفاده از روش ‌های مدرن و مواد شستشوی با کیفیت به شما قول می ‌دهد که فرش و قالی شما به بهترین شکل شسته و بازگردانده شود. همچنین قیمت ها در قالیشویی شهرک آزادی بسیار مناسب و رقابتی است تا شما بتوانید با آرامش کامل از خدمات این مجموعه استفاده کنید.
قالیشویی شهرک آزادی با چندین سال سابقه درخشان در عرصه شستشوی قالی و فرش، با تیمی مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات با کیفیت برای شما مشتریان عزیز می باشد.
استفاده از تجهیزات و مواد شستشوی بروز، همراه با تکنولوژی روز دنیا، باعث شده تا خدمات قالیشویی توحید همیشه درجه یک و بهترین باشد. همچنین قیمت های بسیار مناسب و رقابتی در این قالیشویی باعث شده تا شما بتوانید با تمامی مزیت های شستشوی قالی با قیمتی مناسب، به بهترین شکل از خدمات ما استفاده کنید.
برای ارتباط با قالیشویی توحید در شهرک آزادی و دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات قالیشویی می توانید با شماره تلفن 1864 تماس بگیرید.
با تشکر از انتخاب شما، منتظر تماس شما هستیم.

با تماس به شماره تلفن 1864 به بهترین شستشوی فرش و قالی دست پیدا کنید.

 

قالیشویی شهرک آزادی

تعرفه قالیشویی شهرک آزادی

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *