قالیشویی نیروی هوایی،قالیشویی در نیرو هوایی،قالیشویی نزدیک نیروهوایی،قالیشویی محدوده نیرو هوایی

قالیشویی نیروی هوایی : خدمت دیگر ما از کارخانه بزرگ قالیشویی توحید را بشناسید.

در هر کجای منطقه نیروی هوایی که باشید، قالیشویی توحید نزدیک ترین قالیشویی نیروی هوایی به شما است.

می دانید که می توانید با ثبت سفارش آنلاین خدمات قالیشویی محدوده نیروی هوایی تهران، از تخفیف ایاب و ذهاب رایگان ما بهره مند شوید؟؟

پس هم اکنون روی بنر زیر کلیک کنید و سفارش خود را با تخفیف ثبت نمایید.

قالیشویی نیروی هوایی

چرا خدمات قالیشویی در نیروی هوایی از کارخانه قالیشویی توحید بهترین انتخاب برای شماست؟

حتما تابحال نام قالیشویی توحید در تهران را شنیده اید. ما مفتخریم که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در حوزه شستشوی انواع فرش و موکت، خدمات ارزشمندی را به همشهریان خود در سراسر تهران ارائه کرده ایم.

امروز شما از هر جای تهران می توانید خدمات ما را از نزدیک ترین شعبه به خود سفارش داده و منتظر همکاران ما باشید.

از جمله ویژگی هایی که باعث شده تا ما لایق دریافت عنوان واحد نمونه سال برای 3 سال متوالی باشیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ما با تسهیل فرآیند دریافت خدمات برای مشتریان مان، باعث شده ایم تا همگان با هر سطح سوادی بتوانند به راحتی خدمات ما را دریافت نمایند.
  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین و اینترنتی علاوه بر ثبت سفارش تلفنی از طریق سرشماره 1864 از جمله مزایای ما برای مشتریان مان است.
  • تمامی هزینه های ما براساس نرخ نامه های مصوب اتحادیه پس از رضایت مشتریان از کیفیت کار، محاسبه می شود.
  • خدمات ما در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل، در سریع ترین زمان ممکن ارائه می شود.

مزایای متمایز قالیشویی محدوده نیروی هوایی با کارخانه قالیشویی توحید

مزیت اصلی ما نسبت به همکاران مان در تهران، ارائه خدمات تخصصی است. ما افتخار داریم که سابقه زیادی در حوزه شست و شوی فرش داریم و امروزه با انواع روش های مفید و موثر برای از بین بردن آلودگی ها و لکه های فرش ها و موکت های شما آشناییم. همچنین تمامی برندهای مواد شوینده تخصصی فرش و مبلمان را می شناسیم و از دستگاه های به روز مطابق با آخرین تکنولوژی های دنیا استفاده می کنیم.

همچنین از دیگر مواردی که می توانید به واسطه آن روی ما حساب باز کنید، خدمات ضمانت شده است. ما با ارائه گارانتی برای خدمات خود، باعث می شویم تا دیگر نگران خراب شدن فرش هایتان نباشید. فرش ها بدون هرگونه آلودگی و کثیفی، لکه، نم، رطوبت، بوی نامطبوع، پارگی، زنگ زدگی، تاخوردگی و … به شما ارائه می شوند.

چند نمونه از خدمات قالیشویی نزدیک نیروی هوایی

خدمات متنوع و تخصصی مبل شویی ما در محل، با استفاده از تکنسین های مجرب و دوره دیده، انجام می شود. تکنسین های ما با در اختیار داشتن دستگاه های مکانیزه و همچنین دانش فنی لازم، می توانند با کمترین میزان آبریزش در محل شما، مبل هایتان را از هر نوعی که باشند، شست و شو داده و همچون روز اول تمیز و نو به شما تحویل دهند.

خدمات تخصصی موکت شویی ما نیز با همان پروتکل های بهداشتی شستشوی فرش مان، در کمترین زمان ارائه می شود.

تعرفه قالیشویی در نیروی هوایی

قیمت قالیشویی نیروی هوایی در سال 1401 براساس نرخ نامه مصوب همین سال به شما ارائه می شود:

محله نیرو هوایی تهران کجاست؟

محله نیرو هوایی تهران کجاست؟

محدوده نیرو هوایی یکی از پرطرفدارترین محلات شرقی تهران است که در منطقه 13 شهرداری تهران قرار دارد. وجود پادگان نیروی هوایی ارتش در این محدوده، دلیل اصلی نامگذاری آن بوده است. در این محدوده بیشتر نظامیان و درجه داران ارتشی سکونت دارند. در این محله ترکیبی از خانه های قدیمی و نوساز دیده می شود. همچنین واحد های تجاری اداری زیادی نیز در خیابان های پنجم و ششم محدوده نیروی هوایی وجود دارد. محله سی متری نیروی هوایی یکی از محلات موثر در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده است.

از جمله خیابان های مهم این محدوده می توان به سی متری نیروی هوایی، دماوند، پیروزی، نهاوندی، قاسم آباد، دهقان کوکاکولا و … اشاره کرد. میدان یک نیروی هوایی و میدان دوم نیروی هوایی نیز از جمله بخش های مهم این محدوده هستند.

محدوده نیروی هوایی از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به وحیدیه
  • از جنوب به صد دستگاه و پرستار
  • از شرق به بزرگراه یاسینی
  • از غرب به بزرگراه امام علی علیه السلام

نحوه دسترسی به محله نیروی هوایی و قالیشویی نیروی هوایی

دسترسی به محلات شرقی تهران از طریق مترو و اتوبوس بسیار آسان می باشد. همچنین وجود بزرگراه های زیاد در این محدوده نیز باعث شده تا همه روزه رفت و آمد زیادی به منطقه نیروی هوایی داشته باشیم.

دسترسی به نیروی هوایی با خودروی شخصی: برای رفتن به نیروی هوایی با اتومبیل شخصی می توانید از بزرگراه شهید دوران، بزرگراه یاسینی، بزرگراه بسیج، بزرگراه امام علی و خیابان پیروزی استفاده نمایید.

دسترسی به نیروی هوایی با مترو: برای رفتن به محدوده نیروی هوایی با مترو می توانید از خط 4 مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه نیروی هوایی پیاده شوید.

دسترسی به نیروی هوایی با اتوبوس: برای رفتن به محدوده نیروی هوایی با اتوبوس می توانید از خط 3 اتوبوس تندرو تهران استفاده کرده و در ایستگاه نیروی هوایی پیاده شوید.

دسترسی به نیروی هوایی با تاکسی: برای رفتن به محله نیروی هوایی با تاکسی می توانید از خطوط تاکسیرانی متعدد در بخش های شرقی تهران و یا تاکسی های عبوری این محله استفاده نمایید.

مراکز خرید و اماکن مهم محله نیروی هوایی

1.پارک پیروزی

بوستان پیروزی یکی از بهترین پارک های محدوده نیروی هوایی با حدود 70 هکتار است. این پارک به صورت شبانه روزی برای عموم قابل استفاده می باشد. بوستان پیروزی در سال 1365 در این محدوده تاسیس شده است.

بوستان پیروزی امکانات تفریحی و ورزشی زیادی دارد. آبنما با فواره های زیاد، پوشش گیاهی متنوع و دستگاه های ورزشی مختلف از جمله امکانات این پارک تهران است. زمین بازی کودکان با تجهیزات ورزشی و کفپوش نرم از دیگر ویژگی های این پارک است که آن را به مکان مناسبی برای خانواده ها تبدیل کرده است. از جمله درختان متنوعی که در این پارک کاشته شده اند، می توان به کاج، چنار، سرو لاوسون، نارون، توت، اقاقیا، سپیدار، صنوبر و تبریزی اشاره نمود.

چای خانه سنتی، سالن چند منظوره ورزشی،، پیست دوچرخه سواری و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات این پارک است. خانه مشق که در آن کلاس های آموزشی مختلفی نظیر کامپیوتر، موسیقی و … برگزار می شود نیز در این پارک قرار دارد.

کتابخانه پارک پیروزی یکی دیگر از بخش های مهم این بوستان است که همه روزه افراد زیادی به آن مراجعه می کنند. همچنین در این کتابخانه، برنامه های مختلف و ویژه ای از طرف شهرداری و صدا و سیما برگزار می شود که خانواده ها را به این بوستان می کشاند.

2.بوستان نشاط

بوستان نشاط یروی هوایی

بوستان نشاط یکی دیگر از پارک های محدوده نیروی هوایی است که اگرچه بوستان چندان بزرگی نیست اما محل خوبی برای استراحت و ورزش های روزانه است. در این پارک، علاوه بر پوشش گیاهی شامل درختان و درختچه های مختلف، وسایل بدنسازی مخصوص بزرگسالان و نیمکت نیز وجود دارد.

3.بوستان معلم

بوستان معلم یکی دیگر از بوستان های سرسبز، باصفا و دنج محدوده نیروی هوایی تهران است. در این پارک، یک حوض و فواره های متعددی وجود دارد که محل مناسبی برای نشستن خانواده ها ایجاد کرده است. همچنین گل کاری های متعدد در باغچه های این پارک، باعث شده تا فضای زیبایی برای دورهمی های دوستانه فراهم شود.

4. مجموعه شهربانو

مجموعه شهربانو یکی از مراکز فرهنگی، هنری، تفریحی، اقتصادی و ورزشی زنانه است که خدمات مختلف خود را به بانوان و فرزندان دختر آن ها ارائه می نماید. برگزاری کلاس های مختلف، خدمات آموزشی و مشاوره ای، برگزاری دوره های ورزشی، ارائه بروشورهای آموزشی و همچنین ایجاد بسترهای اشتغال زایی برای خانواده ها و جامعه از دیگر فعالیت های این مرکز است.

مرکز شهربانو با ارائه تسهیلات مختلف به مشاغل خانگی از طریق فعالسازی بازارچه های کوثر، تلاش می کند تا فرهنگ تولید داخلی را نهادینه کند. همچنین برگزاری دوره های مختلف آموزش اخلاق و قرآن برای بانوان و دختران به جهت ارتقا سطح معنوی خانواده ها از دیگر فعالیت های این مجموعه است.

مجموعه شهربانو در بوستان معلم تهران حضور داشته و فعالیت های متنوع خود را پیگیری می کند. این مجموعه در تیرماه سال 91 افتتاح شد و آغاز به کار کرد. خانه کودک، کافی شاپ و مزون از جمله امکانات ارائه شده در  این مجموعه می باشد.

 

 

تعرفه قالیشویی در نیروی هوایی

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

سوالات متداول

آیا امکان سفارش آنلاین قالیشویی بلوار فردوس وجود دارد ؟

بله ،لطفا به قسمت سفارش آنلاین سایت مراجعه نمایید.

شستشو قالی درمحل نیز انجام میشود؟

بله،اگر محل مناسبی دارید با قالیشویی توحید با فرستادن نیروی کار فرش شما شستشو می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *