قالیشویی پارک وی

قالیشویی پارک وی آماده شستشوی فرش و موکت و ارائه انواع خدمات به همشهریان عزیز می باشد. شما می توانید تمام خدمات قالیشویی دست بافت در محدوده پارک وی را از ما بخواهید. اگر در نزدیکی پارک وی زندگی می‌کنید، می توانید جهت خدمات قالیشویی و مبل شویی روی ما حساب کنید. ما می توانیم انواع فرش و موکت های شما را با توجه به نوع الیاف و جنس آن ها  با بهترین روش های شستشو و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا بشوییم.

قالیشویی پارک وی با بهره مندی از سال ها تجربه خدمت در زمینه شستشوی انواع قالی و فرش و همچنین تکنسین های آموزش دیده و حرفه ای، هم اکنون می تواند دغدغه شستشوی فرش خانواده ها را برطرف نماید. شما می توانید بدون نگرانی شستشوی فرش و موکت های خود را به ما بسپارید.

قالیشویی پارک وی یکی از بهترین قالیشویی‌ های موجود در شهر است. با سابقه‌ ای چندین ساله در ارائه خدمات قالیشویی، این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته است جایگاه ویژه‌ ای در میان مشتریان خود کسب کند. تیم متخصص این مجموعه متشکل از کارشناسان ماهر و مجرب است که با استفاده از تجهیزات حرفه‌ ای و مواد شوینده با کیفیت، فرش های شما را به بهترین شکل ممکن تمیز می‌ کنند. همچنین با توجه به نیازهای مشتریان، قالیشویی پارک وی خدمات متنوعی از جمله تمیز کردن فرش های دست‌بافت، ماشینی، گلیم و … را ارائه می ‌دهد.

علاوه بر این، بهترین قالی شویی پارک وی تمامی فرش ها را با روش‌ های حرفه ‌ای و اصولی تمیز می ‌کند. این قالیشویی به نحوه‌ شستشوی انواع فرش آشنا است و بر اساس جنس، بهترین مواد شوینده را انتخاب می ‌کند. تمامی فرش ها پس از شستشوی موفقیت‌ آمیز، به درستی خشک می‌ شوند تا از مشکلات مربوط به رطوبت و پوسیدگی جلوگیری شود. با انجام این مراحل به بهترین شکل ممکن، قالیشویی پارک وی توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کند و به عنوان بهترین قالیشویی شهر شناخته شود.

قالیشویی پارک وی

پارک وی تهران کجاست؟

پارک وی يكي از بهترين مناطق تهران است. این محدوده در منطقه 1 و منطقه 3 شهرداری تهران قرار دارد. منطقه پارک وی در بخش شمالی تهران واقع شده است. پارک وی در حقیقت محل تقاطع بزرگراه های چمران و مدرس با خیابان ولی عصر است. در این محله سفارت خانه های زیادی وجود دارد. محدوده پارک وی در نزدیکی ميدان تجريش واقع شده و آب و هوای بسیار خوبی دارد.

از جمله خیابان های مهم پارک وی می توان به خیابان فرشته، خیابان ولی عصر و خیابان محمودیه اشاره کرد. اگرچه در گذشته این محدوده بسیار سرسبز و باصفا بوده اما امروزه خانه های ویلایی سرسبز جای خود را به ساختمان ها و برج های بلند داده اند. نام منطقه پارک وی به معنای (خیابان درخت دار) به همین منظور انتخاب شده است. اکنون در این منطقه ساختمان های شیک، بزرگ و لوکس زیادی وجود دارد. اگرچه امروز دیگر خبری از آن باغ ها و درختان زیاد در این منطقه نیست اما به همت شهرداری، بوستان ها و پارک های زیادی در این محدوده ایجاد شده که همچنان طراوت و شادابی این محدوده را فراهم می کنند.

پارک وی د کجای شهر تهران قرار دارد

نحوه دسترسی قالیشویی پارک وی

به دلیل وجود سفارت ها و قرارگیری این محدوده در شمال شرقی تهران، خیابان ها و بخش های مختلف این منطقه دسترسی مناسبی نیز دارند. برای رفتن به این محله علاوه بر استفاده از اتومبیل شخصی می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی نیز کمک بگیرید.

دسترسی به پارک وی با خودروی شخصی: برای رفتن به پارک وی با خودروی شخصی می توانید از طریق بزرگراه های مدرس و چمران اقدام کنید.

دسترسی به پارک وی با مترو: برای رفتن به پارک وی با مترو نیز می توانید از خط 1 مترو تهران استفاده کرده و با پیاده شدن در ایستگاه های مترو حقانی یا ایستگاه میرداماد، خود را به پارک وی برسانید.

دسترسی به پارک وی با اتوبوس: برای رفتن به پارک وی با اتوبوس نیز می توانید از خط 7 اتوبوس تندرو استفاده نمایید.

دسترسی به پارک وی با تاکسی: برای رفتن به محدوده پارک وی با تاکسی نیز می توانید از خطوط تاکسیرانی متعدد در این منطقه و همچنین تاکسی های خطی و عبوری استفاده کنید.

مراکز خرید و اماکن مهم پارک وی

1.بازارچه خیریه ریحانه النبی تلاش

این بازارچه که در مجتمع فرهنگی هنری تلاش برگزار می شود، شامل غرفه های مختلفی برای استفاده عموم مردم می باشد. از جمله غرفه های موجود در این بازارچه خیریه می توان به غرفه انواع غذاهای سنتی و فست فود، غرفه شیرینی، غرفه انواع پوشاک، غرفه های لوازم تزئینی شامل لوازم دکوری و کادویی، غرفه محصولات دستی شامل لوازم چرمی و انواع محصولات نمدی، غرفه کالای خواب، غرفه لوازم آرایشی بهداشتی، غرفه آجیل و انواع دمنوش و … اشاره نمود.

2.مجتمع ورزشی رویال ویتا (ریوال سابق)

باشگاه بدنسازی رویال ویتا یا ریوال سابق یکی از باشگاه های ورزشی محدوده پارک وی است. در این باشگاه بدنسازی که در 2 شیفت کاری برای بانوان و آقایان قابل استفاده است، می توانید ورزش های مختلفی از قبیل پیلاتس، ایروبیک، تی آر ایکس، بدنسازی، اسپینینگ، کراس فیت و کار با دستگاه را انجام دهید.

ارائه رژیم غذایی توسط مربیان بانو و آقا، دستگاه کارتخوان، دوش، بوفه، سرویس بهداشتی، آبسرد کن، وایفای و ماساژ از جمله امکانات این مجموعه ورزشی نزدیک چهارراه پارک وی می باشد.

3.پاساژ صفویه تهران

پاساژ صفویه تهران در نزدیکی پارک وی

پاساژ صفویه یکی دیگر از پاساژ های نزدیک محدوده پارک وی است که در خیابان ولی عصر روبروی پارک ملت قرار دارد. بازار صفویه یکی از مراکز خرید مهم تهران است که یک طبقه دارد و قدمت آن به دوران صفویه باز می گردد. این پاساژ بیشتر از اینکه یک مرکز خرید باشد، یک مکان تاریخی فرهنگی به حساب می آید. معماری این بازارچه یک اثر تاریخی، هنری و فرهنگی ماندگار و باارزش است. معماری این بنا در سال 1347 آغاز شده و در سال 1350 به اتمام رسیده است.

در این بازارچه یک طبقه می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهرات، انواع اکسسوری و ساعت، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی بهداشتی، صنایع دستی، لوازم دیجیتالی و … را پیدا کنید. این پاساژ به طور کلی 67 واحد تجاری فعال تنها در یک طبقه دارد. پیشنهاد می کنیم حتی اگر قصد خرید ندارید نیز به این پاساژ زیبا سری بزنید.

4.پاساژ فرشته

مرکز خرید فرشته در خیابان فرشته کمی بالاتر از پارک وی قرار دارد. در این پاساژ تهران نیز می توانید انواع پوشاک، لوازم تزئینی و … را پیدا کنید.

5.پاساژ رولکس

مرکز خرید رولکس یکی دیگر از پاساژ های محدوده پارک وی تهران است که به طور تخصصی در زمینه فروش انواع ساعت برند رولکس فعالیت می کند. برند رولکس یکی از برندهای معروف و شناخته شده ساعت در جهان است که هم اکنون دفتر مرکزی آن در ژنو سوئیس قرار دارد. محصولات این شرکت در بیش از 100 کشور دنیا به فروش می رسند. در پاساژ رولکس خیابان ولیعصر بالاتر از پل پارک وی می توانید انواع ساعت های لوکس و پرفروش این برند را به راحتی پیدا کنید.

6.آکادمی هنرهای رزمی توان

مجموعه ورزشی توان یکی دیگر از باشگاه های ورزشی نزدیک چهاررا پارک وی است که در زمینه ورزش های مخصوص آقایان فعالیت دارد. کاراته، کونگ فو، کیک بوکسینگ، بدنسازی و دفاع شخصی از جمله ورزش های ارائه شده در این باشگاه است. سرویس بهداشتی، آبسرد کن و کارتخوان از دیگر امکانات این مجموعه می باشد.

خدمات ارائه شده در قالیشویی پارک وی

قالیشویی پارک وی یکی از بهترین و پرطرفدارترین قالیشویی ها در شهر است. این قالیشویی ارائه دهنده خدمات با کیفیت و قابل اعتمادی بوده که به مشتریان در نظافت و شستشوی فرش ها کمک می کند. تیم متخصص این قالیشویی از کارکنان با تجربه و ماهر تشکیل شده است که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و مواد شوینده مخصوص، فرش ها را به نحوی تمیز می کنند که به نظر می رسد تازه خریداری شده اند. علاوه بر شستشوی فرش ها، این قالیشویی خدمات دیگری به شرح زیر را ارائه می دهد:

ترمیم و بازسازی

تیم متخصص این قالیشویی با استفاده از تکنیک های حرفه ای و بهره‌گیری از مواد با کیفیت بالا، فرش های خراب و شکسته را بازسازی کرده و به شکل اصلی آن ها برمی گرداند. همچنین، در صورت وجود سایر مشکلات مانند سوختگی، لکه های سخت و سایر آسیب ها، قالی شویی پارک وی قادر است این مشکلات را نیز رفع کرده و فرش را در حالت اولیه خود بازیابی کند. به این ترتیب، مشتریان می توانند فرش های خود را به این قالیشویی بسپارند و از کیفیت و توانایی ارائه خدمات آن مطمئن باشند.

مبلشویی در قالیشویی پارک وی

قالیشویی پارک وی یکی از معروف ‌ترین و محبوب ‌ترین مبلشویی ‌ها در شهر است. این قالیشویی با چندین سال سابقه درخشان در زمینه خدمات مبلشویی و شستشوی فرش ها مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. با تیمی مجرب و حرفه‌ ای از کارشناسان مبلشویی، این مجموعه خدمات با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد. این مبلشویی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد شوینده با کیفیت، مبلمان شما را به طور کامل تمیز و ضدعفونی می‌ کند.

تعرفه قالیشویی پارک وی

شرح خدماتهزینه
شستشوی فرشهای دستبافتکارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینیاز متری۲۹۵۰۰
شستشوی فرشهای ماشینی فانتزیازمتری۳۹۰۰۰تومان
شستشوی فرش زرونیماز تخته ای۷۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچهاز تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی ریشه و شیرازه فرش ماشینیاز متری۶۰,۰۰۰ تومان الی ۱۰۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس۴۹,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلماناز ۷۸۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *